Egy ajándék szombat délután

A szombat délutánt ajándékba kaptam az élettől. Egy ismerősöm már hetekkel ezelőtt rám írt, hogy egyeztessen erre a napra. Majd eszünk valahol – össze is állt a program.

Kérésemre egy eltéveszthetetlen helyen, a Trafalgar téren a Nelson admirális szobránál találkoztunk. Ja, eltéveszthetetlen hely, csak egy négyzet alakú tér, ami tömve is volt ráadásul turistákkal. Hol lehet az ismerősöm? Néztem körbe. És akkor kiszúrtam őt. Ha van egy ismerősöd, aki az IT-ben dolgozik, mindig keresd a laptoppal rendelkező embereket a megbeszélt helyen. Ki volt az egyetlen személy, aki fent a szobor lábánál a gépén dolgozott éppen? Hát persze, hogy ő.
Könnyű volt kiszúrni – szóltam oda neki hangosan. Ez az új laptomon, mit gondolsz? – kérdezte.

11045286_946139798742810_5260910675574313523_n

Köszönet a képért egyik ismerősömnek!

Kérésemre a Covent Garden felé haladtunk a Shaun bárányok miatt. Odaértünk és mondom ismerősömnek: Látod a bárányokat? Ja, igen bárányok és? Hát, lelkesedj, mert nagyszerűek nem? – zártam. Tegnap már figyeltem a turistákat és kifejezetten meglepődtek. Egy amerikai turista reakciója: Váó, micsoda egyedi mesterművek ezek! Egy másik pár pedig azon tanakodott, hogy meg lehet-e majd őket venni.
De most már irány enni, mert az a találkozásunk célja. Akkor menjünk a Temze déli partjára, ott több kiülős hely is van – javasoltam. És rá is mutattam egyre: Zsiráf. Mit gondolsz?
Életem először a Zsiráf nevű étteremben a Heatrow reptéren voltam az angol családdal, mert nagyon gyerekbarát hely, s ennek már 3 éve. Itt az ideje tesztelni, és még írni is tudok róla – gondoltam magamban.

12045557_946603785363078_7986780821371176142_oEbéd után desszertnek elfogyasztottam egy nagy adag fagyasztott joghurtot a Snog-ból. Jó időben a Waterloo híd közelében találhatjuk meg őket, egy rózsaszín emeletes buszból árusítanak. A Snog csapata baba korosztályú. 20 év körüli, iszonyatos helyes és finoman kigyúrt pasik dolgoznak eladókként. A Covent Garden-i üzletükbe már csak a srácok látványáért érdemes betérni!
Egy adag csokis joghurtot ettem, amire feltétnek kivit, áfonyát és brownie darabokat kértem. Ez adag és mutatós! – véleményezte ismerősöm. 6,5 fontért elvártam, hogy mutasson jól és finom is legyen.

greenwich

Greenwich

Folytatásban a javaslatomra kiutaztunk Greenwich-be, az egyik kedvenc londoni helyemre. Amúgy is ki akartam jönni, mert egy csodás őszi időt nem szabad csak úgy veszni hagyni. Ki kell minden szép napot használni a szabadban. Felsétáltunk a domb tetejére és leültünk a fűre. Szép ez a London, ilyenkor mindig megjegyzem. Szerencsés vagyok, hogy itt lehetek, és élvezhetem ezt a panorámát.
Közben az ismerősömmel megbeszéltük az élet nagy dolgait és jövőbeli terveket.

Cutty Sark - Temze part apálykor

Cutty Sark – Temze part apálykor

A délutánunkat a Cutty Sark-on fejeztük be.
„Veled úgy telik az idő, hogy észre sem veszi az ember”- értékelte ismerősöm az elmúlt órákat.

Akkor december 25-én a reptéren? váltam el tőle mosolyogva. (Ha így lesz, akkor folyt.köv.)

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

