Kulináris szombat: Magnum, Wagamama

Szombatra két dolog szerepelt az „étlapomon”: Magnum Pleasure Store és Wagamama.

Christopher_Reeve_Clark_Kent-300x213

Superman, így nézett ki a hostess

A Magnum ideiglenes üzlet szeptember 13-ig tart nyitva.
Szombaton kora délután Covent Garden, természetesen sor torlódott fel a bejáratnál. Ma már bemegyek, ha törik, ha szakad, így beálltam és türelmesen vártam. Egy jó 40 perces álldogálást követően bejutottam. Egy szemüveges, jó kiállású srác volt a hostess, aki kiköpött hasonmása volt a Superman-nek. A kezembe nyomott egy listát még belépés előtt: „Madame, ezekből a feltétekből választhat a Magnumjára és már fáradhat is be”.

A pénztárnál kellett 4,5 Fontot fizetnem és továbbra is türelmesen várnom, míg egy kiszolgáló szabad lett, s odajött hozzám a pult mögött. Málnadarabokat, gyöngycukrot, darált törökmézet szeretnék a jégkrémemre – mondtam. „Málnás vagy csokis ízű legyen?”. Csokis – válaszoltam.
Magnum pult - forrás: internet

Magnum pult – forrás: internet

„Fehér, tej vagy étcsokiba mártva kéri hölgyem?” Majd az öntett következett.
Egy csodálatos kis papírtálkára lett rakva a szemet gyönyörködtető, általam tervezett Magnum.
11952810_937448089611981_2344729516971016694_o
„Ne felejtse el megosztani a hastag-el”. Persze, még egy szelfit is lövök, naná. Az emberek figyelve, a fényképezkedés és pózolás több időt vitt el, mint maga a jégkrémfogyasztás.
A 4,5 Font csak magáért a Magnumért nem érte meg, főleg, hogy a bolti méretnél kisebb volt az itteni. Ám a személyes törődés, az egyedi élmény dobott mindenen.
Az üzlet berendezése divatos, „menő”, jó volt bent lenni.
Köszönöm Magnum a lehetőséget és külön köszönet a kiváló személyzetnek!

Miután a Covent Garden-ben kinézelődtem magam, beléptem a Google maps-ra „Wagamama” beírtam. A legközelebbi éttermet azonnal ki is adta, ami 5 perc sétára volt.

Wagamam étlap - forrás: internet

Wagamama étlap – forrás: internet

Mi is az a Wagamama?
Japán ételekre specializálódott franchise rendszerben működő étteremlánc, amit 1992-ben alapított egy hon kong-i származású angol férfi Londonban. Mára kiderült, az ötlete sikersztori. Még napjainkban is nyílnak új éttermek az Egyesült Királyságban. Valamint a Wagamama nemzetközileg is terjeszkedik.

Nemrég kaptam rá, mikor egy ismerősöm ötlete alapján ebédeltem először az étteremben. Előtte így vélekedtem: Zöldség, jó drágán. Kihagyom.
A Covent Garden-ben egy épület alagsorában van a Wagamama. Nincs kilátás, csak mesterséges fény és tömeg. Igen, 20 percet vártam, hogy felszabaduljon egy asztal.
A Welcome srác nagyon kedvesen üdvözölt azonnal, mikor leértem a lépcsőn: „Jó estét! Ne ijesszem meg, hogy várnak előtted is. Gyorsan fog egy asztal felszabadulni”.
A főpincért leszámítva, aki kb 40 év körül járhatott, a többiek a 20-as éveikben voltak. Rendkívül fiatalos a csapat, akik bírták a pörgést és még felém is volt egy mosolyuk. Kedvesen vette fel egy hölgy a rendelésem, az italomat egy szőke – kék szemű, enyhén kigyúrt srác szervírozta. Az italpultban egy vörös (tippre) lengyel hölgy készítette tálcára az italokat.

Vacsorám

Vacsorám olvasnivalóval

A Wagamama-ban a konyha nyitott, be lehet látni, hogy sürögnek a séfek. Én 12 embert számoltam össze szombat kora este. Felnézni nem volt idejük. A munkájukat én nem bírnám csinálni. Hajtás volt, nem kicsit. És mindenki pontosan tudta mit kell tennie. A konyha melletti kis részben egy srác pedig csak gyümölcsöt facsart „ész” nélkül.
Mivel nagyon nyújtogattam a nyakam, hogy mindent szemügyre vegyek, odajött egy pincér: „Minden rendben, felvették a rendelését már?”. Persze, köszönöm – feleltem.
Pusztán az érdeklődés hajt mindig, szeretem látni, hogyan folyik a munkamegosztás, milyenek az alkalmazottak, tudnék –e itt dolgozni? A csapatmunka tényleg tetszett, s még a dilisház közepette is tudtak viccelődni egymással a pincérek.
A kiszolgálást magasra pontozom. Az étellel is elégedett voltam, csirkés – rákos zöldséges tésztát kértem, amit evőpálcával fogyasztottam. Nem nehéz ám pálcával enni.
A frissen turmixolt gyümölcskoktél (kiwi, avokádó) is fantasztikus volt. Annyira örülök, hogy vannak olyan helyek, ahol kolán, sprite-n, gagyi cukros italokon kívül vannak egészséges opciók is.
Desszertnek fagyasztott rizses gombócot rendeltem, amik különleges ízű fagyival voltak töltve.
Wagamama vacsora minden tekintetben megérte.
Köszönöm!

séta esteA levezető sétámat Covent Garden – London Eye – Westminster híd – Vauxhall híd vonalon tettem meg.

Reklámok

Kulináris szombat: Magnum, Wagamama” bejegyzéshez egy hozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

