Könyvajánló: Egy nyár, amit sosem felejtesz

Múlt hónapban olvastam el Egy nyár, amit sosem felejtesz könyvet az Erawan kiadótól. Pontosan nyaralásom előtt szereztem be az e-könyvet. A reptéren való várakozás közben kezdtem el, az utolsó oldalt pedig a visszaúton, landolás előtt fejeztem be. Ez a nyári olvasmány keretbe foglalta a nyaralásom.

Egy bájos történetre számítottam a cím alapján.
Nina Elliot élete zátonyra futott. Szakított párjával, a főnőkétől is torkig van. Barátnője ösztönzésére és munkahelye „fojtogató” légkörének nyomására felmond.
„Azt mondják, ha becsukódik egy ajtó előtted, valahol kinyílik egy ablak” Sikerül –e Ninának újrakezdenie mindent?
Egy véletlen, váratlan találkozás elindítja őt az úton. Munkát kap újra annál a családnál, akiknél egykoron bébiszitter volt. A megállapodás a nyárra szól. Beköltözik hát a Milton család festői birtokára, hogy a családfőnek asszisztáljon a könyve előkészületeiben.

A Milton fiúk, akiknek Nina bébiszittere volt, időközben felnőttek. És csapni kezdik a szelet neki.
Vajon más meglepetést is tartogat ez a nyár Nina számára?

Szerettem olvasni a könyvet. Jól esett olvasni. A történet, a cselekmény simogatta lelkemet és kellemes érzéseket váltott ki bennem. Feltöltődtem tőle, üdítő pillanatokat adott a nyári kánikulában.
A sorok által kiszakadtam a jelenemből és ott sétáltam gondolatban Nina mellett az idillikus Milton birtokon, valamint általa bekapcsolódtam a Milton család életébe is. Ha pedig abbahagytam az olvasást, alig vártam, hogy újra visszatérhessek.
Fantasztikus egy könyv! És ez a nyár valóban emlékezetes marad.

Egy nyár, amit sosem felejtesz megvásárolható az Erawan kiadó oldalán: ITT (e-könyv ár: 1640 ft)
Ha még nem olvastátok, csak terveztétek, szerintem így nyár végén tökéletes ajándék (kényeztetés) lehet (pl. a hosszú hétvégére)

Kellemes olvasást kívánok!

TE MIT GONDOLSZ?!

