Kipróbáltam a Budapest Bakeringet!

Május elején találkoztam először Facebookon a Budapest Bakeringel. Elkezdtem követni őket a közösségi oldalon. Az első pillanattól kezdve szuper ötletesnek és rendkívül egyedinek találtam az árusító kiskocsikat. Az új magyar „világszám”, ha szabad így neveztem a street food eladó járműveket.
Ezt nekem is látnom – elhatároztam. Így indult hát a budapesti nyaralásom terve. És augusztus 1-én személyesen is megcsodálhattam a buszt, villamost és trolit. Egy újabb dolgot pipálhattam ki a bakancslistámon.

Miután én is felraktam pár képet a blogoldalra, meglepődtem, hogy valaki azt írta „Tőled hallottam először a Budapest Bakeringről. Érdekes ötlet”.

Mi – ki is a Budapest Bakering?
A fővárosunk egyik legújabb utcai árusító vállalkozása, amiről az összes nagyobb újság már írt. Sőt, már külföldre is eljutott híre, amennyire én tudom. Más városok is szeretnének hasonló kicsi kocsikat maguknak.
A Budapest Bakering sikerének egyik oka az egyediség. Egy új, eddig nem létező utcai árusító üzletet hoztak létre, ami négy keréken gurul. Mindenképpen figyelemfelkeltő és egyszerűen menő.

11823009_920341307989326_9020374551672459598_o

A ringek

Mit árul a Budapest Bakering?
Ringeket tudunk vásárolni náluk. Aki már járt Angliában vagy Amerikában, a bagel nem lehet ismeretlen számára. Tulajdonképpen a ring egy töltött szegélyű bagel.
A ring szót egy alap angollal is értjük: karika (vagy gyűrű). Magyarul, egy karika formájú péksüteményről van szó, aminek közepe lukas és széle töltött. 

Mikor és hol tudunk ringet venni?
A Budapesten töltött 3 napom alatt figyeltem a Facebook oldalukat, s úgy láttam, hogy kb. délután 1 magasságában gurulnak ki a kocsik a 7. kerületbe. Az árusítás kizárólag a hétkerben folyik, mert ide van engedélye a cégnek. A Wesselényi utcán elsétálva nagy a valószínűsége, hogy beleütközzünk pl. a buszba, de a Dob utca is elég esélyes hely.
Egészen pontosan az interneten lekövethető, melyik jármű merre is jár éppen: www.budapestbakering.hu Számomra annyi volt a bökkenő, hogy megnéztem a pozíciókat a szállásomon, s fél órával később, mire kiértem, már elmozdultak. (Remélem augusztus 1-én rajtam kívül volt más is, aki a kocsikat hajkurászta a 7. kerületben a tűző napon.)
Végül persze mindegyiküket „befogtam”.
Illetve további opció a házhozszállítás, rendelésre a biciklis futárjukkal.

PicsArt_1438980157616

Tolnám neki 😀

11834732_920341344655989_333809245888486068_o

Vásárlás a trolinál

Milyenek a ringes eladók?
Én részemről egy olyan vásárló vagyok, aki a terméket is nézi, de az eladás és az eladók személye is nagyot nyom a latba. Rajtuk keresztül alakítok ki egy végleges képet az adott cégről. A Budapest Bakeringel maximálisan elégedett voltam.
A kék buszos srác kedves volt és pár szót tudtam vele beszélgetni. Majd a villamoshoz sétáltam.
„Oh, téged már ismerlek Facebookról. Kezdetektől a céggel vagy” – mondtam Sanyinak. Ő a legjobb árusító, a Budapest Bakering ékköve. Hatalmas arc, aki nagyon közlékeny és szerintem bárkivel könnyedén szóba tud elegyedni.
„Metrón is rám szoktak köszönni ismeretlenek” – mondta. Hát nem lepődöm meg. És csak javasolni tudom, hogy legyen egy Ringes Sanyi oldal is Facebookon. Komolyan, imádnák az emberek. Például engem érdekelnének az olyan dolgok, mint a nap vásárlója valami mini történettel.
És tök szívesen beállnék önkéntes alapon Sanyi mellé pár órára, hogy megtapasztaljam, milyenek a pestiek, külföldiek, és egyáltalán milyen is egy ring árusítói munkakör.
Legvégül a piros trolival is találkoztam. A fiatal hölgy kedves volt, ám nem túl közlékeny.

Én gyermeki rajongással néztem mind a három járművet. Nagyon tutik voltak!
A bezsebelt ringeket pedig megbuszoztttam (60 km) otthonig.

Milyen a ring? – ízpróba
Vásároltam egy nutellásat, egy kolbászos – aszalt szilvásat és spenótos fetásat. A kolbászos magasan nyert nálam. Hu, isteni finom volt. A spenótos is okés, mindenképpen egészséges. A nutella meg csak úgy bármikor jöhet, bármilyen formában.
Pillanatok alatt elpusztítottuk a ringeket. „Igazán finomak és jó áron vannak” – anyukám véleményezte.
A pesti különleges péksütemények sikert arattak a családomban is.

Ha Budapesten tartózkodtok, mindenképp ugorjatok el a 7. kerületbe. Csodáljátok meg személyesen is az egyedülálló kocsikat, kóstoljátok meg a ringeket. Csalódni garantáltan nem fogtok!

A mielőbbi viszontlátásra sárga villamos és Sanyi!

Kipróbáltam a Budapest Bakeringet!” bejegyzéshez egy hozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

