Könyvajánló: Go-Go Girl és a lopott ékkő

Múlt hónapban elolvastam a Go-Go Girl és a lopott ékkő Erawan-os könyvet. A Go-Go Girl sorozat második részét már nagyon vártam. Az első könyv igazán tetszett, s biztos voltam benne, a folytatásban sem fogok csalódni.

Mikor megveszünk egy könyvet, azt várjuk, hogy szórakoztasson, kikapcsoljon, kiszakítson minket gondolatban a szürke hétköznapunkból és olykor jó kedvre is derítsen. A Go-Go Girl pontosan ilyen. Még ha csak 15 percnyi időm is volt pár oldalt elolvasni, már mosolyogva tértem vissza a jelenbe. Nagyon élveztem ezt a vicces krimit.

A lopott ékkőben folytatódik Addison Holmes története. Az ex tanárnő, aki magándetektív karrier felé kacsintgat, legalábbis szorult anyagi helyzetében minden bevételnek és pénzkereseti lehetőségnek igent mond. Mostani ügyben az FBI is érintett. Addison pedig azért kerül a képbe, mert szükségük van egy külsős személyre, akiből senki sem nézné ki, hogy magánnyomozói irodának dolgozik.

Az első kiadásban már megismertük Nick nyomozót, aki főállásban a rendőrségnek dolgozik és ellenállhatatlanul sexi. Most a képbe kerül egy bizonyos Matt Savage ügynök is. Dupla sok(k)hatás Holmes számára.

Mellékmegbízásként egy válófélben lévő urat kell megfigyelnie és bebizonyítani, hogy a vagyonát csupán takargatja, de nem vesztette el. A kémkedés nem zajlik esetlenkedés nélkül, de hát Addisontól már megszoktuk.

A történetben végig drukkoltam Addisonnak és minden egyes újonnan szerzett sérülését szimpátiával éltem meg. Nick nyomozó pedig túlságosan is jó pasi ahhoz, hogy ne kívánjam, hogy egyszer az utcán szemben sétáljon velem a való életben.

Élveztem a könyvet, talán mondhatom: Go-Go Girl függőséget kaptam. Nagyon várom a folytatást!

Az e-könyv megvásárolható: ITT

TE MIT GONDOLSZ?!

