Látogatás London első magyar könyvesboltjában

UPDATE 2015 szeptember. A londoni magyar könyvesbolt ideiglenesen szünetel! Kérlek ne keressétek már az adott címen őket! 
A honlapjuk továbbra is zavartalanul működik és a könyveket onnan postai szállítással továbbra is lehetőség van rendelni: http://londonikonyvcentrum.co.uk/

A múlt héten (Júl. 4-én) egy csodálatos dologgal gazdagodott az angliai – magyar közösség. Megnyílt az első magyar könyvesbolt Londonban. Egyedülálló történelmi pillanat, hiszen mostantól a brit fővárosban is megvásárolhatjuk kedvenc szerzőnk kedvenc műveit magyarul.

11707799_911282992228491_5948816174577316209_n

Hol is található a Londoni Könyvcentrum?
Észak – Kelet London irányában a Whitechapel állomás mellett. A Circle/ District/ Hammersmith és Overground megállója.

Kiléptem a metrókijáraton és úgy éreztem, mintha Közel – Keletre csöppentem volna. A nők 90%-a földig érő ruhában és kendőben voltak, ebből 30% a teljes testet és fejet fedő csadorban, hogy éppen a szemük látszódott ki. Európai szemmel nekem ez elfogadhatatlan. Szombaton éppen piac volt, és muszlim ruhákat és kendőket árultak.
London a kultúrák olvasztótengelye, ezt el kell fogadnunk a városban.

Tanácsolom, hogy amint kijöttök a Whitechapel állomásról menjetek át rögtön a zebrán a túloldalra és induljatok el balra. Elhaladtok egy posta mellett, majd azt követően figyeljétek a házszámokat, mert rögtön odaértek a 232A-hoz. Egy keskeny ajtó előtt találjátok magatokat, ahol már a Londoni Könyvcentrum kiírás szerepel. Felső emeletre sétáltok és már fel is értek a pici kis helyiségbe, ami otthont ad az első londoni – magyar könyvesboltnak.

Milyen könyvek vásárolhatóak meg?
11228102_911283285561795_2251309056965052207_nA teljes kínálat a http://londonikonyvcentrum.co.uk/ elérhető. Folyamatosan bővül a könyvek listája és van lehetőség rendelni egyéb műveket is, amik nincsenek jelenleg készleten.  
Nekem tetszett, hogy a gyerekkönyvekre, verses és mondókás kiadásokra hangsúlyt fektet a Könyvcentrum. Ha valakinek van magyar család ismerőse, különösen kis gyerekek, innen remek ajándékokat lehet beszerezni számukra.
Fiatal magyar lányoknak: Oravecz Nóra minden eddig megjelent műve elérhető.
Steven King rajongók sem fognak csalódni, és még több fantasy és sci-fi is a polcokon vár új gazdájára.

11665750_911283105561813_5900188996790542592_n Ha pedig valaki szereti Robert Kiyosaki-t is, ugorjon be a könyvesboltba. Több kiadása megtalálható.
A romantikus regények két polcon helyezkednek el. Hiába többnyire a nők olvasnak, s mi szeretjük a happy end-et. Vannak még krimik és önéletrajzos könyvek, mint Gera, Agassi, Richard Branson stb.  

11698565_911283242228466_5132966885942613361_n Különlegesség: A Kódjátszma – Alan Turing életrajza. Akit érdekel a brit – géniusz matematikus története, aki a II. Világháborúban a kódtöréssel vált igazán híressé.
Egyedül talán az Erawan kiadó rajongói nem találnak majd szinte semmit. A Go Go Girl első része megvásárolható, de semmilyen Fejős Éva könyv nincs.

A könyvesboltban Róbert (a tulajdonos) várja vásárlókat. Nagyon kedves és szimpatikus úr, akivel elbeszélgettem a könyvekről. Elmondtam miket olvastam – szeretek, milyen könyvekért jöttem ma. Egy jó órát bent töltöttem a kis helyiségben.

Egy fiatal francia író romantikus könyvét, 5 szeretetnyelv művet és Loise L. Hay szemléletfejlesztő írását vásároltam meg. Továbbá kértem Róbertet, hogy rendelje meg nekem A dzsihád jegyesét.

11703143_911283022228488_831478540119254503_n

Boldogan távoztam. Jó érzés volt az első vevők között lenni.
Sok sikert kívánok a könyvesboltnak. Hamarosan találkozunk!

Figyelem! Ez az információ már elavult (2015. szept. 28). A könyvesboltot ne keressétek ezen a címen.
Pontos cím: 232a Whitechapel Road, E1 1BJ. Nyitva tartás: Hétfő – szerda: 16:00-19:00, szombat 11:00-15:00

Facebook oldal: ITT
(Londonon kívül élőknek postázással oldják meg a szállítást)

U.I.
A könyvek árai Fontban annyiba kerülnek, mint otthon a boltokban a Forintban.(2500 Forintos könyv ~6,25 Font)
Képek forrás: saját 

Látogatás London első magyar könyvesboltjában” bejegyzéshez ozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

