Blogajánló: Habfürdő

A Kedvenc sorozatot már tavaly elindítottam, s most egy újabb dologgal bővíteném.
Minden hónapban kiemelek egy blogot, amit olvasok és mesélek róla picit. Egy kérdéssor alapján fogom bemutatni őket.

Mi a blog neve és címe?
Habfürdő – www.habfurdo.com

Mióta olvasom?
2014 ősze óta

Honnan hallottam róla?
A Magyar Bloggerek és Blogkedvelők csoportjában

Miért fogott meg?
A blogger csoportban több, korábban számomra ismeretlen bloggal találkoztam. Mikor Réka oldalára kattintottam, azonnal feltűnt, hogy mennyire kifinomult a megjelenése. Kevesen vágnak neki úgy a blogger létnek, hogy első pillanattól saját domain névvel és tökéletes design felülettel rendelkeznek. A Habfürdő egy tudatosan felépített, megtervezett oldal, ahol rendszeres rovatokkal találkozhatunk. Pl. Keddi Kilenc, Mai Hab gondolatok.
Réka nem bízta a véletlenre. Az elmúlt egy év alatt elképesztően szervezetten és rendszeresen közölt cikkeket. Sőt, az írások mellett a fényképek is említésre méltóak. Eleve a fejléc kiemelkedően stílusos.
A Habfürdő a „megszületésének” pillanatában már egy márka volt.

Egy Rékával készült interjúban olvastam, hogy az oldal tulajdonképpen ő és férjének közös munkáját tükrözi. Igazi csapatmunka. Dicséretre méltó és külön említést érdemel. Gratulálok hozzá!

Melyik cikk tetszett a legjobban?
Szeretem a Mai Hab bejegyzéseket, pillanatokat. De az egyik nagy kedvenc cikkem tőle a Hosszú mese 9 másodpercről, amiben Réka a modell oldaláról beszél és sikeréről. A jövőben is szívesen olvasnék tőle modellkedéssel kapcsolatos bejegyzéseket és tapasztalatokat.

A Mai Hab-ot a simán el tudnám képzelni női magazinok belső – kezdő oldalain.

Kinek ajánlom a blogot?
Minden széplelkű embernek, akik nyitottak a csodás pillanatokra. Akik szeretnének szívből jövő, szeretettel átszőtt írásokat olvasni rendszeres rovatokon belül. Továbbá, akik vágynak egy kedves képre és hozzá egy kedves szóra (Mai Hab).

Maradok továbbra is Réka hűséges olvasója és sok sikert kívánok Neki a blogjához, a csodához, a Habfürdőhöz.

Ha tetszett az ajánló és a jövőben is szívesen olvasnál más blogokról, gyere és csatlakozz a Facebook közösségemhez.

Reklámok

Blogajánló: Habfürdő” bejegyzéshez ozzászólás

  1. rekavasarhelyi szerint:

    Ó Hanna!
    Nagyon nagyon köszönöm!! Tegnap már este elolvastam a soraidat, és nagyon nagyon jól estek! Nem is tudom pontosan kifejezni mit jelent nekem ez a jó néhány kedves szó!
    A férjemnek valóban sokat köszönhetek, nélküle semmi lenne a Habfürdő!
    Tudnék vitatkozni veled egy két dologban, de nem teszem! Boldog vagyok, hogy így látod őket és hihetetlenül feltölt engem!!
    Megígérem írok a modellkedésről, ha lesz miről, mert most eléggé parkolópályán van a dolog. Bár több félgondolatom van vele kapcsolatban még, ami várja a másik felét. 🙂

    Köszönöm Hanna! :’)

TE MIT GONDOLSZ?!

