Te is használod a Tindert? Mert, én igen.

Pár nappal ezelőtt kaptam egy üzenetet egy ismerősömtől: „Na, kit láttam éppen az előbb Tinderen?”. Gondolom engem – válaszoltam határozottan.
tinderCiki, nem ciki, beregisztráltam erre a híres pár (szóbeszéd szerint egyéjszakás kalandokat) kereső emberek appjára.

Múlt hónap elején, vasárnap le volt szervezve egy találkozóm, s a megbeszélt időpontban üzent rám az illető, hogy késni fog. Szuper, London belvárosának egyik forgalmas metrókijáratánál malmozhattam magamban fél órát. Nem bírok semmit tenni, így hát kíváncsiságból, önszórakoztatásból és a blogra kell az ihlet címszóval Tinder felhasználó lettem.

Eltelt egy hónap és semmi sem történt. A pasik Tinderen is hozzák önmagukat. Időközben lett pár „párom” az appon, de még egyetlen férfi sem vette a fáradságot, hogy rám vakkantson. Bénák, ennyi.
Én pedig büszkeségből nem fogok senkivel sem beszélgetést kezdeményezni. Nő vagyok, tessék teperni.

Múlt szombaton aktív keresésbe fogtam, s igyekeztem minél több „yes-t” kiosztani, habár elég színvonaltalan a felhozatal ám. Ráadásul a keresési eredményeket úgy állítottam be, hogy 2 km volt a maximum távolság. A „szomszédomban” lakó pasikat nézegettem igazából.

Nézzük a „gyilkos” profilképek listáját, amire nem hogy igent, de egy nagy NEM-et nyomnék, ha lehetne.
–  Adam (27): Félig elmosódott kép, amin meztelenül pózol valami szoba sarkában. Egyedül a „micsodáját” egy pólóval takarva.

Hölgyeim! Ki az a nem normális nő, aki erre Igent ad?
Liam (26): Bohócsapkában, egyik kezében egy sört ölelgetve, másik kezével a nemzetközi jelzést – Kapd be-t mutatva pózol.
Leköpném az ilyet élőben. Isten ments.
Anthony (31): Sam mesefigurás – mini hátitáskában, fél oldalról fényképezve, egy szál nyári trikóban, sört iszik, 2 lökött lánnyal a háttérben.
Ugye ezt csak egy rossz vicc? 31 évesen ilyen szinten? Még az oviba is éretlen.
Rob (32): Öltönyben, normálisan kinéző arc, aki egy cumit tol a szája elé a képen.
A képről hiányzó jelige szerintem: Cumizás lesz ma éjjel! Egészségére mindenkinek, aki rá igent mond.
Chris (32): Egy vállig érő, szőke hajú pasi, aki egy tengerparti részen készült képen szerepel. A bökkenő annyi, hogy egy Jaguár motorháztetején, oldalt fekve, a lábait szétnyitva van a fotón.
Egy menet egy menetért? – úgy visít a képről. Az igent adóknak megint csak gratulálok.
Jamie (25): Édes pofa, meztelen felsőtesttel egy jacht kormányát fogja, szemüveget visel és „bejött az élet, de nagyon” mosoly látható az arcán.
Értéktelen magamutogató a szememben. A szőke, modell alkatú csajok nála tuti előnyben.
Peter (26): Valami ótvar helyen, két széken elterülve, felcsúszott pólóval. Az arca nem is látszódik.
Ez a ’bebaszva alszom’ profilkép. Gáz, de nagyon.

Általánosságban, a Londonban Tindert használó férfiak képeiről az jön le, hogy az élet faja, tuti minden, úszok a zsében. Utazás, of course, az alap. Tömérdek fotón vannak a férfiak híres épületek előtt (Eiffel-tower, Empire State Building – New York, L.A – Csillagok sétánya vagy tengerpart, Las Vegas stb).
Néhányan pedig még nem jöttek rá, hogy van első kamera az iPhonon és tükörben kapták le magukat, hogy a mobil látszódik. A felsőtest mutogatás pedig továbbra is vonzó??? Nekem sose volt az, de Tinderen megy.

Én, mint nő, nem vagyok sikeres az appon. A képem egy egyszerű, sima mosolygós fotó, ahol a boldogan csillogó szemem lenne a vonzerő, amire nincs kereslet ugye. Nem villantok dekoltázst, pedig tudnék, de nekem az nem prioritás. Így nem kapok igeneket sem.

Zárásképpen egy ismerősömet hoznám. Nemrég otthon járt, s kérdeztem tőle. Milyen volt a pihenés? „Jó volt, Pesten találkoztam Tinderről csajokkal és az egyik jobban ivott, mint én.”
Tipp: Bárhol jártok a világban, főleg, ha férfiak vagytok. Fel a Tinderre és „lőjetek” helyi hölgyeket magatoknak társaság gyanánt.

Vasárnap a Temze mellett sétáltunk páran. Elhaladtunk egy lakóház előtt, ahol a bejáratnál 6 srác ült kint a napom. Hu, mennyi pasi egy rakáson – megjegyeztem. Ismerősöm reakciója: „Figyeld kezükben a telefont, biztos a Tinderen nézegetik a csajokat!”
Ezt megírom a blogon, már akkor elhatároztam.

Én a következő tervet ütemeztem be Tinderre: Egy forgalmas napon beállok majd a Trafalgar tér kellős közepére és beállítom, hogy a hozzám 500 méterre lévő férfiakat adja ki. És akkor, elképzelhető, hogy kivételt teszek, mert ráírok valakire és random összefutom vele? Na, majd meglátjuk. Egy blogbejegyzés kedvéért, tuti. 🙂

Éljen a mobil, a virtuális világ.

Te is használod a Tindert? Mert, én igen.” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Zsuzsi szerint:

    egyszer én is regisztráltam, de egy hét után töröltem. Tinderen is ugyanolyan nyuszik a pasik, a pózok pedig Budapesten is nagyon menők. Alig van normálisnak kinéző profil, amelyikről nem süt az “idiótaság”..

  2. andreab40 szerint:

    Az osszes tarskereso erre epul, utazos fotok, manager vagyok stb. Ez sokkal menobb mint pl a szobaban pozolni, vagy valami unalmas hatter elott. Ha mar szobaban pozolas, az is tud vicces lenni, ha kupi van a hatterben, de lattam olyat is hogy az illeto mogott ott viritott a wc…

  3. honeycsodai szerint:

    Szió!
    Én is fent voltam, de a felszínesség egy idő után kikészített. Mondjuk nekem jó tapasztalataim is vannak, mert találkoztam pár igazán értelmes sráccal, az egyikkel a mai napig nagyon jó barátok vagyunk. Akikkel én találkoztam, nem mind egyéjszakát keresett és ez megnyugtatott abban, hogy azért nem teljesen fordult ki a világ önmagából. 🙂
    Be positive! 😉

TE MIT GONDOLSZ?!

