Csipetnyi tavasz – pillanatok

images (45)

forrás: internet

Ígéretemet tartva egy kis személyes történettel jövök, most nektek.
Itt a tavasz, vagyis már mindjárt a nyár. Ez az időszak a legtökéletesebb az év folyamán a pártalálásra. És ez az évszak az, ami a pasikat megőrjíti teljesen.

Egy hónappal ezelőtt pittyent a telefonom. Egy Viber üzenetet kaptam egy magyar sráctól, akit tavaly egy találkozón véletlen ismertem meg. Nagyon szimpatikus volt, igazán aranyos és kedves személynek találtam. Kétszer összefutottunk, majd nem keresett többet. Én nem csinálok ilyen esetekből ügyet, mert aki nem akar, nem erőltetem magam rá. Nincs időm rágódni.
És csodák csodájára egy évvel később, idén áprilisban, eszébe jutottam. Magyar, de angolul leveleztünk és beszéltünk. Az üzenet ennyit tartalmazott: „Szia! Hogy vagy? Az életem rendeződött, több szabadidőn van, kaptam egy jó állást. Szívesen találkoznék veled, ha még szabad vagy”.

Leültem két percre. Tündér pasi volt, tényleg, semmi rossz érzés nincs bennem, pedig egy évig ugye tett a fejemre. Ám, egy év az egy év. Te jóságos Ég, most hadd ne keljen elmondanom, hogy az elmúlt 365 napban mi történt velem. Magyarországtól kezdve megjártam Kaliforniát, havi szinten kirándultam legalább egyszer. Több tucatnyi családnál megfordultam, több tucatnyi új emberrel megismerkedtem. Nem ültem és vártam, hanem mentem.
Az életünk, mint egy vonat halad előre, és ne várja már el senki, hogy majd megállok és visszatolatok a kedvéért.
Ha valaha olvassa ezeket a sorokat az illető, valami véletlen folytán, innen üzenem. Roppant bájos srác voltál, sok sikert neked az életben és kívánom, hogy megtaláld a párod. De, ne várakoztass senkit. Ne várj egy évet!

Pár héttel később egy szombati, nyárias meleg napom random sétára indultam a városban. Zéró sminkben, fáradtan és elaludt hajjal. „Úgy sem pasizni megyek, hanem, hogy a szeretett Londonomban tegyek egy kört” – így kezdtem a napot.
A Trafalgar téren Szent György napi fesztivál volt éppen. Körbenéztem, hallgattam a zenét, belenéztem a gyerekműsorokba és akartam volna tovább állni. A Facebookon chateltem egy ismerősömmel pont, mikor a semmiből hirtelen elém került egy pasi. Szó szerint nem tudom felidézni a beszélgetést, ami indult köztünk. Nagyjából érdeklődött, hogy itt élek-e vagy turista vagyok-e. Melyik országból jöttem. „Mindig ilyen bájosan mosolyogsz?” kérdés viszont mai napig a fülemben cseng. Hát, szerintem a fejem kezdett vörös lenni és kínomban tudok a legjobban a mosolyogni. Nincs rutinom az olyan helyzeteknél, mikor csak úgy leszólítalak és megdicsérnek az utcán. Iszonyat zavarodott voltam. Végül kezet ráztunk, bemutatkozott, hogy ő Sam és további szép napot kívánt.
Huuuu, hatalmasat fújtam. Ezt most hova tegyem? Ez meg mi volt? Mire felfogtam volna, már el is tűnt a tömegben a srác (fiatal és angol volt)
Mindenesetre az önbizalmamnak jót tett. Köszönöm szépen. Én csak az arcába néztem, és egy csillogó zöld szempár, ami megmaradt belőle. Egy picit alacsonyabb volt, mint én, az is tuti.
Az élet meglepett egy kedves pillanattal ismét.

Május elején, a Temze parton sétáltam este. Péntek volt, s egy ismerősöm premier előtti jegyeket szerzett a Girlhood film vetítésére. Lépkedtünk a toronyház felé, s hirtelen az ismerősöm átkarolt. Félig a levegőbe ugrott. „Tegnap randim volt. És végre megcsókolt. És jól csókol”. Mások örömének a legjobb dolog örülni a világon. Nagyon drukkolok Neki, mert igazán megérdemli, hogy a magánélete egyenesbe jöjjön és valaki nagyon boldoggá tegye.

Az élet napról napra ad szép perceket. Járjatok Ti is nyitott szemmel és mosolyogjatok sokat!

Legyen fantasztikus hétvégétek!

Köszönöm, hogy olvastad.
Ha tetszett a bejegyzés, gyere és csatlakozz a Facebook közösséghez is.

TE MIT GONDOLSZ?!

