Könyvajánló: Go-Go Girl nyomoz

A napokban felnéztem az www.erawan.hu oldalra, a hamarosan érkező műveket nézegettem. És hoppá! Ott várakozik 3 új könyv a Go-Go Girl sorozatból. Lesz mit olvasni a jövőben is.
Biztosan beszerzem majd őket, hiszen már az első, a Go-Go Girl is nagyon tetszett.

Egészen pontosan két héttel ezelőtt olvastam ki Lilana Hart e-könyvét. A végső kedvet Zama ajánlója adta. Itt találjátok a cikket. A Zama által leírtakkal egyet értek.
Személy szerint én is borító pink színét egy kicsit erősnek találtam, úgy éreztem nem én vagyok az írónő célközönsége egészen. Most, utólag látom, hogy tévedtem.

Nagyon tetszett a történet. Igazán könnyednek, néhol kimondottan viccesnek és izgalmasnak is találtam.
Még nagyon az elején jártam, mikor az egyik kedvenc monológom már elhangzott. „Több próbáltatást ma már nem tudok elviselni. Sztriptíztáncoltam, találtam egy hullát, megtámadtam egy kidobót, berúgtam, fixíroztam egy dögös nyomozót, majd ki is oktattam, rendőrautóval jöttem haza”

Addison Holmest, a főszereplőt könnyen megkedveltem. Azonosulni tudtam vele több jelenetben is és szorítottam is érte. A bizalmamat is elnyerte, biztos voltam benne, hogy egy masszív csaj és kimászik majd minden slamasztikából. Annak ellenére is, hogy a gomolyfelhők egyre csak tornyosultak felette.

Addison mellett Nick nyomozó vált a másik kedvenc karakteremmé. Ő egy olyan pasi, akit szerintem sok nő elfogadta a való életben is. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy a Go-Go Girl további műveiben is találkozhatunk –e vele. Igazából reménykedem, hogy igen.

A történet végig lekötött és vitt magával a cselekmény lapról – lapra. Néha pedig a megálltam egy pillanatra. Ilyen nincs!, szegény Addison. „Bőrig áztam, a szoknyám széthasadt. […] A szabad szemmel látható sérüléseken túl más dolgok is odavesztek: oda a hitem az emberiségben, valamint a fehérneműim valahol a temető és a templom parkolója között”.

A könyvet esténként, lefekvés előtt olvastam fél – egy órával. Egyszerűsége és a mosolyra csaló szituációk után vidáman aludtam el. Miután pedig befejeztem, én is nyomoztam egyet álmomban.

Szívből ajánlom a Go-Go Girl nyomoz művet.
Olvassátok el ti is, nem fogjátok megbánni!

Könyvajánló: Go-Go Girl nyomoz” bejegyzéshez egy hozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

