A blogom csodái – köszönet Nektek

A mai posztot a blogomnak szentelem. Nem a statisztikai adatokkal jövök, hanem a blog elismeréseivel.

Évekkel ezelőtt, mikor magamnak elkezdtem pötyögni a billentyűzetet és megszülettek az első kis cikkek, nem gondoltam volna, hogy eljutunk oda, ahova.
Először is szeretném megköszönni mindenkinek, aki valaha valamit is olvasott az oldalon. Külön köszönet azon személyeknek, akik visszatérő látogatóim. Nem szeretnék név szerint senkit sem felhozni, de nagyon is látom, hogy kik követnek rendszeresen. Mindig örülök nagyon minden egyes kommentnek, megjegyzésnek és értékelő visszajelzésnek is.

eletemmorzsai_jupi2

A képet egy kedves olvasómtól kaptam

Néha kifejezetten meglepődöm, hogy meddig ment el a blogom neve, akár az ismeretségi körömben. Ahogy tapasztaltam, könnyen megjegyzitek „Igen, emlékszem. Aranyos a címed. Várjál, gondolkozom egy percet. Megvan! Morzsák. Életem morzsái”. Ez a szösszenet tavaly egy autóban zajlott le.

Nagyon sokat adnak nekem a bátorítóim. Közel egy évvel ezelőtt megismerkedtem egy nagyon kedves, lelkes középkorú magyar hölggyel egy kiránduláson. Az akkori utunkról született egy cikk, amit ő is olvasott. Hónapokkal később, mikor találkoztunk a következőket mondta. „A blogod valami elképesztő. Már több cikked olvastam, s tervezem, hogy kiolvasom. Neked az újságírással kéne foglalkoznod, nem gyerekekre felügyelni”

Olykor –olykor egy – egy meglepő kis levelet is kapok ismerősöktől. „Ez a te blogod? El sem hiszem. Nagyon klassz dolgokat írsz”
Ismeretlenek is rám írnak ritkán. „Szia nagyon tetszik a blogod:)”
„Szia! Eloszor is szeretnem elmondani, hogy nagyon kedvelem a blogodat. Van ertelme es tartama is az irasaidnak.”
„Már hetek óta motoszkál bennem egy érzés, hogy írnom kell neked és talán most érett meg bennem annyira, hogy szavakba is öntsem. Arra nem nagyon emlékszem, hogy milyen úton-módon sikerült rátalálnom a blogodra, csak azt tudom, hogy ennek nagyon örülök. Nem tudom kapsz-e visszajelzéseket az írásaiddal kapcsolatban (bár gondolom, hogy igen). Azért is ragadtam tollat azaz billentyűt, hogy elmondjam mennyire értékelem a történeteket, amiket megosztasz velünk.”

Továbbá büszke vagyok arra, hogy blogommal képviseltetni tudom magam a Magyar Bloggerek és Blogkedvelők csoportban is.
Illetve az elmúlt két év során a HVG – Goldenblog versenyébe a nevezésem mindig elfogadásra került. A 130-140 kategóriás indulóból a 30. körüli helyre beszavaztatok. Köszönöm Nektek ezúton is! Érdekesség, hogy 2013-ban egy kedves – névtelen jóakaróm által kerültem versenybe, nem én jelentkeztem magamtól.

Egyéb elismeréseim közé sorolom, hogy www.zama.hu oldalon az Életem morzsái, Zama kedvenceként van feltüntetve. És azt is el kell árulnom, hogy Zama nekem a blogomhoz sok bátorítást adott. Három évvel ezelőtt felvételt nyertem egy online ifjúsági oldalra (már megszűnt), aminek ő volt a szerkesztője és érdemesnek talált a csapatba. Sőt a Jelen Vagyok Egyesület – pályakezdő írok oldalára is felhívta figyelmem, de nem tartom igazán jónak oda magam (még).

Már többször említettem, hogy az iskolás éveim alatt soha nem voltam jó fogalmazásból Előfordult, hogy a tanárnő kegyelemből 2,, (értsd: kettes alá alát) kaptam. Sőt megmondták, hogy kár erőltetni, nem tudsz írni. „Másban biztos jobb vagy, de ez nem a te asztalod”.
Éppen ezért mérföldkő, ha egy –egy írásom kikerül a könyvkiadó vagy írói oldalra. Nagyon köszönöm ismételten a www.erawan.hu – nak és Fejős Éva írónőnek is.

11080967_862195283803929_6653255383516260313_n

10978574_848780158478775_6849168931924597490_n

A legújabb megtiszteltetésem a Jelen Vagyok Egyesület e- magazinjában való megjelenésem.
13778_858707264152731_3956583423215811229_n„Jelenvagyok.hu – Alkoss szabadon, biztonságban:
Olvastátok már ingyenes e-magazinunkat? Könyvajánlók, interjúk, érdekességek. Többek között olvashattok: Torres Daniról, Helikon Zsebkönyvekről, az Agave Könyvek Webáruház újdonságáról, a Wayward Pinesról, és Tolnai Panka regényéről, a Zűrős társaságról, blog ajánlónkban pedig ismerjétek meg az Életem morzsái blogot! Ide kattintva lapozhatjátok át a magazint”
http://issuu.com/jelenvagyok/docs/15-1magazin

11069356_858707497486041_7180562934467187864_n

Az elmúlt években a blogom által több virtuális ismeretségre is szert tettem. Megismertem másokat a soraik által, ugyanakkor ti is megismerhettetek.
Van egy személy, egy srác, aki londoni érdekeltségű bloggal rendelkezik. Annyiszor kommenteltünk egymásnak, hogy megbeszéltük, mi lenne, ha személyesen is találkoznánk. Azóta is összefutunk, és szívesen töltünk el pár órát beszélgetéssel, egy Guinness sörrel kísérve.

Hálás vagyok azért, hogy vagytok, hogy „elkísértetek” az idők folyamán sok helyre, vagy éppen időt szántatok a lelkizős cikkeimre is.
Köszönöm!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

