Facebook ismerősök

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/6891027/?claim=7scbwpetn42″>Follow my blog with Bloglovin</a>

Nem tudom, ti hogy vagytok a Facebookkal, de én úgy érzem, hogy meg kell szűrnünk ismerőseinket.
Emlékszem, régen, mikor az iwiw láz kezdetét vette, bejelöltem én boldog – boldogtalant. Nem számított, bírom –e, nem beszéltünk 5 éve, mindenkinek küldtem a barát felkéréseket, de én is tucatjával kaptam másoktól. Nem számított.

facebookismerősKésőbb beköszöntött a Facebook, az összes iwiw ismerősünket kezdtük felvenni az oldalon. Kinek van több ismerőse versenyt is talán megtartottuk. Na, ennek már nem volt sok értelme.
Az idővel pedig kapcsolataink, ismerőseink átértékelődtek, legalábbis nálam. Ma már nem a mennyiség, a minőség a lényeg. Bár így is 640 embert ismerek Facebookon. Rémisztő…gőzöm sincs ki ez a több száz figura. Néha, ha ráérek, szoktam irtást tartani. Törlök jó pár személyt.

Mielőtt elítélnétek, elmesélem, mi alapján hozok döntést.
Vannak az olyan ismerőseim, akikkel együtt jártam általános iskolába, ám csupán évfolyamtársak voltunk. Az elmúlt években pedig sokan megváltoztak. Simán elsétálnék mellettük az utcán, anélkül, hogy felismerném őket. Nem azért mert bunkó akarnék lenni, hanem mert tényleg, annyira mások lettek. Így semmi értelmét nem látom, hogy egymás életét kuksizzuk a világhálón. Tulajdonképpen semmi közünk sincs egymáshoz.

Aztán vannak azon volt osztálytársaim, akiket ugyan megismernék még, de, tudatosan már nem akarnám megismerni őket. Olyan személyek, akik éveken át az életemet megkeserítették, kiközösítettek, csúfoltak, udvariatlanak voltak, semmi keresnivalójuk az ismerőseim között. És nem egy ilyen volt, akit töröltem, pár héttel később újra bejelölt. Nem volt kedvem egyesével megírni nekik az elutasításom okát. Nem voltunk, vagyunk jóban, miért lennénk ismerősök?

Még vannak azon ismerőseim, akik az én értékrendemmel meredeken mást véleményen vannak. Azok, akik erőszakos, bugyuta, egyáltalán nem vicces dolgokat osztanak meg, esetleg folyamat szemetelik a világhálót a hülyeséggel. Nem gyakran pedig másokat sértő kiírásaik is vannak. Egytől egyik mennek a levesbe, kivéve, ha az illető rokon (őt csak inaktívba rakom)

A múltam srácai, akik durván ejtettek, kihasználtak, ostobának kezeltek. Volt egy srác, aki a lukat látta bennem, miután pedig elküldtem, rám írogatott. Annyira nem bírt leszállni róla, hogy egyenesen tiltanom kellett a rendszerben.
Pont ma pedig bejelölt egy srác, akivel 5 éve volt egy nyári kalandom, majd szeptemberben kirúgott. Elnézést, de hogy képzeli, hogy visszaigazolom ennyi év után? Egy rossz folt az éltemben, örülök, hogy a létezésről is megfeledkeztem. Nem gondolhatja komolyan… Nem vagyok kíváncsi az életére, és főleg nem szeretném, ha ő az én dolgaimat látná.
Nemrég egy olyan srác is bejelölt, aki a randink helyett másnaposan eszméletlenkedett otthon, és azt akarta, hogy menjek fel hozzá. 2 évvel ezelőtti londoni ügy. Normális, hogy most jelöl be? Tiltottam azonnal.

Manapság már az új ismerős bejelölésekkel is kritikus vagyok. Csak azért, mert egy találkozón fél órát beszéltünk, még nem vívtad ki a bizalmamat. Csak mert egy kiránduláson részt vettünk, ahol 2 szót sem szóltál hozzám, sem foglak felvenni. Csak mert ismerősöm ismerőse vagy, akinek be lettem random mutatva, sem kezellek Facebook barátként.

Persze kivételek akadnak, s vannak olyan roppant pozitív és kedves távoli ismerőseim, akiket jó látni és követni. 

Ti bárkit visszaigazoltok?

Facebook ismerősök” bejegyzéshez ozzászólás

  1. hajdulaszlo szerint:

    Mivel már túl vagyok azon a koron, amikor a bejelölés mögött hátsó szándék lehet, így megtiszteltetésnek veszem, ha valaki bejelöl.
    Van akit én jelölök be, s látom, hogy van aktivitása, de nem jelöl vissza, azt meg leszarom. Inkább örülne, hogy figyelemre méltatom. Az ismerősök száma meg nem jelent semmit, szerintem van aki arra utazik, hogy az ismerős javaslatok eltűnjenek az oldaláról, ezért bejelöl boldog-boldogtalant.
    A szemetekkel szemben, meg kifejezetten jó, ha látják, lófasz a seggükbe.

  2. why-att szerint:

    Magam is valahogy így vagyok ezzel, nem szoktam boldog – boldogtalant csak úgy bejelölni. Jelenleg ismerőseim száma 25-30 körül van, de nem bánom, számomra sem a mennyiség, hanem a minőség a fontos. Akivel pedig nem akarom tartani a kapcsolatot, nem szívbajoskodom, blokkolom. De ez az életben sincs másként, valakikkel éveken át ápoljuk a kapcsolatot, valakiktől pedig finoman szólva elköszönünk.

TE MIT GONDOLSZ?!

