Valentin hétvégém 2015.

Túléltük a Valentin hétvégét is. Már ma délután az egyik üzletben láttam is az új plakátot: Anyák napja közeleg! Gyorsan váltottak a díszleten. Éppen még Február 14. utószele van a levegőben a Szürke ötven mozival keveredve, de már felhívták a figyelmet az újabb, kötelező ajándékvásárlási alkalomra.

habfürdő blog

Forrás: Réka blogja – Habfürdő – http://www.habfurdo.com/csok/

A Facebook üzenőfalamat nézve, megint sok kép mosolyt csalt az arcomra. Vannak a kedvenc Feminista ismerőseim, akik közül páran vicces képeket osztottak meg. Egyikük egy cikket rakott ki. „Pasik nélkül tovább lehet élni – állítja egy 108 éves néni”. Szeretem a szingli lányismerőseimet, na.
Aztán a párban élők a barátnőjükkel, pasijukkal mosolyogva egy selfiet ellőttek a kamerába. Többen kirándulni/ hétvégézni is voltak, de még többen gyertyákkal díszített, vacsorás asztal képét osztották meg velünk. Legyetek sokáig boldogok, örülök Nektek!

Talán felmerül a kérdés, hogy én mivel is ütöttem el az időmet?
A mostani péntek volt az elmúlt év legrövidebb munkanapja számomra. Jó korán is végeztem, s vidékre vettem az irányt. A vidéki Anglia egyik számomra kedvenc előnye a pangás. Nincs tömeg, nem taposnak a Primarkban, a többi üzletben sem. Felüdülés, hogy nem kell a próbafülkénél 15 percet sorban állni, utána pedig további 15 percet minimum a kasszánál. Itt vidéken az 1 perces várakozási időért is elnézést kért az eladó hölgy. Én meg: Ne viccelj már, ez a bolt egy nyugodt hely, máskor is szívesen várok 1 percet. Ez semmi Londonhoz képest. Szép hétvégét kívántunk egymásnak, én meg boldogan távoztam az üzletből. Persze nem vásárolni járok vidékre, hanem egy ismerősömet látogattam meg.

Közben fel sem tűnt, hogy péntek 13. van. Nem foglalkozom a babonával, így nem is hat ki életemre sem. Az is előfordult már, hogy péntek 13-án repültem, semmiben nem tér a többitől.

Este megnéztük a Forrest Gump filmet kérésemre. Legalább 5 év telt el, mióta utoljára láttam. Érdemes újra és újra nézni évek távlatából egy kedvenc filmet. Döbbenetesen máshogy látok, ítélek meg helyzetek az idővel. Látványos különbségek tudnak lenni, ahogy növünk és tapasztalunk.
Közben Häagen-Dazs fagyit ettünk, amire az ismerősöm csak ennyit mondott. „Az anyja Úristenit, de finomak ezek a fagyik”. Az árért már adjanak is minőséget.

Szombat borúsra és szemerkélő esősre sikerült. A városban próbáltam figyelni az embereket. A valóság az, hogy Valentin ide vagy oda, Londonban nem úszkál szerelmes párokban. Úgy kellett nagyítóval nézni majdnem, hogy egy pasit elcsípjek virágcsokorral. Pedig higgyétek el, az üzletek mindent megtettek. A csoki boltok kipakoltak, hogy még véletlenül se tudjon előfordulni az, hogy csak eloson előttük valaki „láthatatlanul”. A virágüzletek egyenesen szívecskés lufikat raktak a bejárataikra. Azt pedig ne is említsük, hogy több vendéglátós hely már hetek óta plakáttal hívta fel a figyelmet az asztalfoglalásra, Valentin ajánlatra. Idén, nem volt nyereséges a buli. Talán az Anti Valentin, szingli partik jobban kamatoztak most.

Este, munka közben filmeket néztem. Hát, az angol csatornák kitettek magukért. A kedvenceimet adták, mintha csak nekem akarták volna a napomat, a Valentinomat nagyon is feldobni. Vissza a jövőbe és a Top Gun. Lassan, de biztosan 30 éves filmekről beszélünk, amiket most is öröm nézni. Az ITV igazán szép pillanatokat adott nekem. És további ihleteket a blogra, már ezer éve tervezem, hogy írok Michael J. Foxról is.

És eljött a vasárnap. Napsütés, tavaszias idő. A vasárnapok már közel egy éve a „Szent” napok életemben, amik fixek és nem vagyok hajlandó engedni belőlük. A magyar – társasági ebéd, ami estig is elhúzódik. Protekciós lévén, nagy meglepetésemre, inkább kívánságomra a kedvenceim készültek ma. Gyümölcsleves, amiből minden nap tudnék enni. Rántott sajt, amit fél éve biztosan, hogy nem fogyasztottam. Palacsinta, mert mindjárt jön a Palacsinta nap. Eltúlzottan pukkadásig ettem magam. A hétfő reggelit is bevittem körülbelül a vasárnapi ebéddel.

10599569_10205987571118464_6126683862274842876_n

egy ismerősöm képe – Temze sétány

Naplemente előtt egy rövid sétát tettünk a Temze parton. Van az a pillanat, amitől szerelmes lesz az ember – megjegyeztem. A Canary Wharf a gyengém.

11003204_907215142642162_528136103_o

Hancúrozós Pöttyös meglepi

A Valentin napi ajándékőzöm idén is elmaradt (nem is foglalkozom ilyenekkel), ám mindig az a legjobb, ami váratlanul jön. Kaptam egy szívem csücske Pöttyöst, nagyon jól esett. A legcukibb desszert valaha!

Köszönöm szépen a februári hétvégét minden résztvevőnek!

Csodálatos – új hetet kívánok Nektek!

TE MIT GONDOLSZ?!

