2015-re várva

Rohamos tempóban közeledik a 2014-s év vége. Lassan itt lesz ideje értékelni az évet, illetve felvázolni valamit 2015-re.

2015Az elmúlt 3 év mindegyikét tervekkel kezdtem. Néha elképzelések álomfizetésről, de legfőképpen mindig írtam egy listát, hogy ide utazom, tervezek utazni. Semmi gond sincs ezzel, mert a tudatos célok hoznak eszközt, keltenek vágyat, sarkalnak minket tettekre.
Mióta Angliában élek az elsődleges motivációm az utazás volt. A legnyomatékosabban azért, mert a szüleim nem vittek soha külföldre. Az én családom nem járt tengerpartja nyaralni, még nyaralni se. A nyári szünetek az otthoni punnyadásról és kerti munkáról szóltak életemben.
Szeptember elsején, az első iskolai tanítási napom pedig nagyokat kummantottam, hogy hát izé – hmmm…velem semmi különös, extra nem történt egész június óta. Maximum öregebb lettem, s málnaszedés közben megkapott a nap. Nem tudtam beszámolni semmilyen utazásról, á, hogy én repülőn is ültem volna. A legnagyobb álom valaha.
Nem voltam szomorú, csak elszánt. Minden szeptembert úgy indítottam életemben, hogy magamban elmondtam: Figyeljétek majd meg, eljutok én sok helyre. Igen, majd azért értékeljetek, amit én magam teremtettem meg magamnak.

2011 őszén kiszakadtam a kisvárosi életből, s kinyílt előttem a világ Londonnal. Gondolataimmal és megtakarított pénzemmel pedig azon voltam, hogy még többet lássak. Párizs, Amszterdam, Róma, Brüsszel, New York, Barcelona stb. Biztos voltam benne, hogy sikerül eljutnom egy rakás helyre, be is véstem minden év elején a naplómba.

Minden utazás mérhetetlen örömmel töltött el. Gazdagított, s egyszer az életben érzést adott. New York volt a legnagyobb dobás. Szerettem, hiányzik, de nem biztos, hogy most azonnal visszamennék. Nincs értelme. Majd egy évtized múlva, mikor már nagyobb változások lesznek.
Idén Párizsban voltam születésnapomkor, másodsorra életemben. Persze élveztem, de egy picit még is unalmas volt. Ezt is láttam már, ismerem, memóriában tudtam elővadászni utakat, metrómegállókat. Nem adott újdonságot.

Idén még kétszer megyek. Egy hétvégére Írországba, s egy hosszabbra máshova, amiről most nem beszélek még. Nagy álmom, hogy a Guinness sörgyárt felkeressem. Igazából csak azért megyek, meg egy újabb repülést is átélhetek. De már nem annyira motivál.
Egyszerűen az elmúlt hónapokban új célok fogalmazódtak meg bennem, s az utazás a 2015-s évben már nem fog akkora prioritást élvezni.

Ha összegeznem kéne, mérhetetlen hálás vagyok mindenért, s büszkeséget is érzek. Egy vidéki lány voltam, aki mára már bejárta a „fél világot” nagyot mondóan. Szuper, kipipálhatom a listámon a helyeket, ám ezek az élmények nem varázsolnak számomra hosszú távú karriert. Mondjuk úgy, nem épített egzisztenciát az, hogy voltam New Yorkban. Ez inkább a na és? Persze fejlesztett, bátrabbá tett, s az angoltudásom is biztosabb lett tőle, de a ’munkás életem’ nem.

Itt az idő, hogy elgondolkozzam. Merre az arra. Mi az, aminek elkezdése, tanulása megalapozhatja számomra a jövőt. Egy felnőtt életet.

Igen, a 2015-s évet szeretném egy felnőtt évnek szánni. Egy olyan időszaknak, amikor magabiztosan, céltudatosan, komolysággal vállalok felelősséget életemért. Előre tervezve, hogy 30 éves koromra biztos „gyökereken” állhassak majd.
A 2015-s évet nyitottsággal fogadom, hajlandóságot és elég érettséget mutatva, hogy a szingli életemre pontot tegyek. Az eltelt 5 év szabadúszóként tanulságos volt, s elegen hülyítettek vagy én hülyítettem elég embert. Ha úgy érzem megfelelő személyt találtam, találok, nyugodtam lezárom ezt.

A 2015-s évben a ’munkás’ életemet helyezném a központba. Tanfolyamokba való befektetés, amik bővítik ismereteimet, s lépéseket tehetek velük. Ha pedig az élet úgy hozza, a teljes ruhatáramat hajlandó lennék lecserélni, pontosabban le akarom cserélni. Munkába csinosan és kellő tekintéllyel megjelenni, amihez persze olyan munkakör kell, ami ezt megköveteli.
Búcsút inteni a sportcipőnek, mert már nem azt fogom tenni, hogy gyerek után futok, hanem professzionálisabb szinten tevékenykedem.
Egy felnőtt, határozott, elszánt, stílusos nő képének kialakítása a végső célom. Első dolog az elindulás a helyes úton….rajta leszek az ügyön.

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

