A szingliség erő

„Falat emeltem a szívem köré, áthatolhatatlan falat. Hogy miért? Add önmagadat, nyílj meg, szeress, higgy őszintén a másikban és azonnal sérülékennyé válsz. Nem a fizikai fájdalom a legrosszabb, hanem a lelki fájdalom. Mikor újra és újra bántanak. Minden egyes lelki sérülés megerősít, de egy idő után az emberben felmerül a kérdés, megéri bárkinek is adni a szeretetből, hisz úgyis csak bántani fog? Mikor évek után végre valakinek bizalmat adsz és feltétel nélküli szeretetet, törődést, és mikor már kezded elhinni, hogy igen tényleg létezik a férfi akire vágysz, nem csak a mesékben, akkor jön a megtorpanás, hogy neki ez mégsem megy. Miért van ennyi egyedülálló 30-as éveihez közel álló nő? Mert nincs olyan férfi, aki ne lenne lelkileg sérült, mert egy kapcsolathoz bátorság kell, és elhatározás, ahhoz fel kell nőni, felnőttként viselkedni, időt és figyelmet szánni a másikra. Ez tényleg ennyire lehetetlen? Sose mondtam még ezt semmire, de elérkezett a pont, amikor azt mondom, igen, feladom.”

A fenti sorokat egy ismerősöm ismerőse osztotta meg ma Facebookon. Nem bírom ki szó nélkül, most akkor jöjjön az én véleményem.
Először számomra hihetetlenül szemet szúr a ’feladom’ szó. Ez egy reménytelenséget sugárzó, kész és viszlátot mondó igen Az életét vagy magánéletét szeretné feladni a sorok írója? Nagyon nem mindegy. Ég és Föld. Mert, ha az embernek nincs pasija. Na és? Az élete még ott van, amiből kihozhatja a maximumot, olyan dolgokat csinálva, amiket szeret. Például én írok, utazom, kirándulok, kiállításokra, rendezvényekre járok folyton, mert itt vagyok, s mert élni akarok! És nincs párom, de biztos nem fogom feladni érte az egész csodálatos világom. És különben is mit kéne feladnom? Azt, hogy nincs pasim. A semmivel semmit sem lehet csinálni.

happy-single-woman-TS-dv2051009

forrás: internet

Csajok, most elmondom nektek az én taktikám. Első körben fogadalmat tettem tavaly Szilveszterkor magamnak, hogy pasik roló lehúzva. Nekem nincs időm játékokra, ostobákra, futó hülyeségekre, időhúzásra, totojázásra, energiaszívókra sem. Idén osztom a NEM-eket szépen, határozottan. És ne értsetek félre, megnézek én minden jó pasit, mosolygom rájuk az utcán és metrón, szeretem a férfiakat, szeretettel vagyok irántuk, DE ez nem azt jelenti, hogy akarnék is tőlük valamit.
Így is becsúszott egy – egy rövid kaland, mert jónak láttam, de lelkileg 100% sérülésmentesen kiléptem, amint az illető hibázott, a „gyilkos” listámon megütött egy pontot.

Januártól egészen áprilisig nem közelített meg senki, mert esélye sem volt. Ám, nem volt kidobott idő az eltelt hónapok. A magammal töltött időt magam felfedezésére fordítottam. Oh, jártam Salsa órákra, templomba, sétákra, biciklizni, meetingekre, s lestem folyamatosan a nekem tetsző programokat. A James Bond kiállítást például imádtam, s rájöttem, én jártas vagyok a filmekben, s többségüket láttam is. Egy ismerősöm biztatására a mobilommal elkezdtem keresni szép pillanatokat és képeket, megszerettem  képeket készíteni. A blog természetesen ment minden mellett.
Utána egy hirdetés alapján találtam egy kirándulást szervező vállalkozót. Elmentem Bathba, Tengerpartra, történelmi helyekre, angol szigetre. Egyedül mentem mindig, de barátokkal és új ismeretségekkel távoztam. Aztán aktív vendége lettem egy magyar kifőzdének is, ahova megint csak önmagamat vittem, s szuper emberek társaságával lettem gazdagabb. Közben voltam Genfben is, átugrottam Párizsba, s beterveztem egy tengerentúli nyaralást is. Mindezt PASI NÉLKÜL, DE MINDENT NAGYON BOLDOGAN ÉS HÁLÁVAL SZÍVEMBEN. Most októberben visszatekintve az elmúlt 10 hónapra örülök, hogy nem volt férfi, aki a lelki békémben hullámokat vert volna. Olyan csodálatos volt ez az időszak önmagában és önmagammal, új felfedezésekkel, hogy köszönöm, hogy nem volt pasim.
Talán kijelenthetem, hogy én akkor adnék fel sokat, ha kapcsolatban élnék!

Továbbá sok nő elfelejti, hogy a szingliség erő. Egy nagyon nagy erő, amire csak is erős lelkű nők képesek (a többség kapcsolatfüggő és pasitól várja a boldogságot). Mi, egyedülállóak, minden fajta támogatás és segítség, (akár anyagi vagy lelki) megyünk előre, s újabb és újabb terveket valósítunk meg, álmokat váltunk valósággá. Magunkat tartjuk fent, magunk életét menedzseljük, szervezzük és tervezünk. Büszkék lehetünk magunkra teljesítményünkért. Különlegesek vagyunk, s amíg nem jön valaki, aki felnéz ránk, s megmutatja, hogy ő ennek méltó részese/ kiegészítője tud lenni, ne álljunk le packázni. (az idézet fenti szövegben a gyerekes pasi tehát esélytelen első perctől, így nem lesz belőle később bántódás, ha teret sem adtunk neki)
Alapszabály, vagy az illető olyan, mint én, vagy jobb, vagy követővé válik. Senkinek sincs szüksége olyan személyre, aki lehúzná, aki kizökkentené a határozott világából.

Hölgyeim. FELADNI?! ezt soha többet senki szájából nem szeretném meghallani. Tessék először saját magunkkal 100%-ban boldogságban élni, s a pasi maximum 120% – ra emelhet minket! Legeslegelőször magunkat kell ismernünk, s elégedetnek és szeretettel telinek lennünk. Az első lépcsőfok. Utána rá kell jönnünk, miket szeretünk, mi az, amit nagyon szívesen teszünk szabadidőnkben. És haladhatunk előre egy egész nőként, ami már tutira vonzani fogja a pasikat. Tapadni fognak ránk. Ami nehezebben elérhető, s ami erős, vonzó.

Zárásképpen tegyük fel magunknak a nagy kérdést. Mire kell nekem egy férfi, miért van szükségen éppen most egy kapcsolatra? Ha korrekt és egyenes válasszal tudsz reagálni, te valóban akarod. De ha pl azt mondod: Most nincs macskám vagy kutyám, de ha lenne egy, nem kéne a pasi, addig viszont igen. Akkor miért akarsz te pasit?!

Kívánok nektek boldog, kiegyensúlyozott, szép szingli vagy kapcsolatban való életet!

Reklámok

A szingliség erő” bejegyzéshez egy hozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

