Különös kapcsolatban – Alap pillérek

Tavaly egy különleges kapcsolatban éltem. Igen szoros kapcsolat alakult ki köztem és barátnőm között. Ő az a személy, aki több mint két éve csöppent bele az életembe. Majd nehezen, ám pillanatok alatt a részese lett.
Sokat sikerült tanulnom a helyzetből, de leginkább fejlődnöm. Megjegyzem, senki félre ne értse! Ez barát – barát kapcsolat volt két csaj között. A vele töltött idő alapján pár alapvető tényt le szeretnék most vonni. A mitől is működik egy kapcsolat pilléreit.

kapcsolatElső és igen fontos dolog, a közös vonások. Az ellentétek is vonzzák egymást, de közös alapok nélkül az sem életképes. Több témakörben muszáj hasonlóan gondolkodnotok.
Nálunk ez egyszerűen jött. Bulizni voltunk, s én közöltem: ne haragudj, nem érzem jól magam a sok k**rva között, a csajok, akik szinte semmi ruhában és egetverő magas sarkú cipőkben masíroztak az éjszaka. Ez nem az én világom, én lelépnék, ha szabad. Utólag hallottam vissza tőle, hogy itt jött rá, valójában egy szókimondó – őszinte csaj vagyok. Piros pont.
Másik alkalommal a pasikról beszélgettünk, s én hosszas előadást tartottam arról, hogy egy kulturális találkozón milyen emberekbe botlottam. „Alig járnak ide lányok, s aki pedig pasi, értelmes. Aki a vasárnap délutánját egy múzeumban tölti, nem lehet retardált. Simán össze tudsz szedni egy férjet”
Általánosságban az értékrendűnk és világnézetünk, spirituális beállítottságunk nagyon hasonló vagy azonos. Erre építve, már lehet alapozni egy kapcsolatot.
És ellentétek is vagyunk ugyanakkor. Csapatjáték. Én a beszédesebb, nagydumásabb, férfias nő szerepében vagyok. Ő a csinos, bájos, édesen mosolygó, nőiesen felöltözött nő, aki csendesebb karakter.
Már a barátságunk elején a dominancia is eloszlott. Én voltam a vágyódó fél, a követő.
Működött!

Második pillér a közös élmények. Mert mitől gazdagodnánk, ha nem a közösen eltöltött minőségi időtől, amit mindketten élvezünk. És ha találkozunk, már jön is az emlék özön. Emlékszel erre és arra, emlékszel milyen vicces szituba jutottunk, emlékszel rá? Oh, persze. És együtt így és így oldottuk meg. Jókat mosolygunk, s kellemes érzés áraszt el minket.
Nagyon szuper volt a tengerpartra elmenni vele, bejárni kiállításokat és parkokat, megismerkedni új emberekkel, együtt zülleni hosszú hétvégéken át, egymás vállán sírni rossz és jó dolgok bekövetkeztekor. És együtt járni templomba is. A közös hit elképesztő erejű.
Mondanom sem kell, hogy életem legszorosabb barátsága volt ez. Elképesztő összetartó erő volt benne, meg persze jó sok szeretet. Én minden nap hálás voltam, amiért az életembe jött.

Harmadik tény a közös célok. Bizony lehetünk egyek, hasonlóak, élmény gazdagok, ha hosszútávon más hajt minket. Ő elköltözve máshova, én maradnék. Ő így tervezi a családot, én nem tervezek családot. Sok konfliktushelyzet kialakulhat a jövőből. De ha találtok valamit, ami mindkettőtöket lázba hozza és akarjátok, nem kell aggódni.
A mi életünkben tökéletes volt a New York nyaralás. Rejtett gondolataim között ott volt mindig a város, ám nem mondtam ki. És ő a olvasott a fejemben. „Úgy készülj, jövőre megyünk New Yorkba” Ohhh, látó vagy? Akarom! 2012 októberétől 2013 augusztusáig lázban égtünk. A közös cél mozgatott mindkettőnket. Naná, hogy nem is vesztünk össze, vagy nem is akartam, nem is volt ilyen helyzet. Csak egy járt fejemben, megyünk Amerikába. Történelmi pillanat! Együtt ott állni a JFK reptéren, s belépni az USA területére. „Üdvözöllek Amerikában. Itt vagyunk! Bent vagyunk a határon. Jupiii” – mondtam az érkezési kapunál. És életem 10 legkalandosabb napját éltem meg vele. Talán nem is mondtam neki elégszer köszönetet. Nélküle és a barátságunk nélkül nem mostanában jutottam volna el.

Példaértékű és egyedülálló baráti kapcsolatban voltunk.
Jelenleg hiába nem találkozunk olyan sűrűn, a lerakott falak betonerősek, s tartanak. Ha pedig összefutunk, olyan mintha tegnap hagytuk volna abba.

Köszönöm, hogy megtanítottál egy kapcsolatot értékelni, milliónyi élményt megélni, s hogy előálltál a New Yorkkal is. De legfőképpen a Harry Potter Stúdió belépőt is köszönöm. Legjobb karácsonyi ajándék volt valaha!
És folytatás napjainkban? Megyünk egy közös kirándulásra. Már nagyon várom!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

