Utó szülinap – Genf környéki látogatás II.

Gondolatban elkalandozok most Genf mellé, mert még nem írtam meg mindent. Talán már említettem, hogy ez a hétvége nem feltétlen volt előre betervezve. Sőt, nem gondoltam, hogy 3 hónapon belül másodszor landolok a reptéren Svájcban. Július közepén már körvonalazódni kezdett az augusztusom, s Isle of Wight fix volt Párizzsal együtt. Ha pedig lúd, akkor legyen már kövér. A két hétvége közötti szabad hétvégémet is elfoglalttá tettem.

image

Születésnapom után egy jó héttel csodás vasárnapra ébredtem egy francia kis faluban. A legcsodálatosabb ébredésem volt valaha, mindig szívesen fogok rá visszagondolni. A nap gyönyörűen sütött. A felírt program pedig az Aquapark volt. Irány csúszdázni!
Még fél évtizeddel ezelőtt a barátommal Mogyoródon jártunk, azóta pedig én ilyen nagy vízi – szabadtéri komplexumba nem igazán tettem be a lábam. Még a barátnőmmel és párjával Aquaworldben Pesten is jártam, de az kisebb jóval. Így hát kicsit izgatott voltam.

image

Közel 2 órás autókázás következett a Genfi-tó vonalát követő autópályán. Pazar kilátás terült el előttünk. Hu, de szép Svájc. És mennyi hegy is van! Ámultam és bámultam. Az élményt fokozta, hogy a ’Sexi Bitch’ nevű szuper kis audi kabrióban ülhettem. Ennek a kocsinak tuti lelke van, s boldog volt minket szállítani. Vagány – nőies jármű, jó ízlése van tulajdonosának.
Késő délelőtt végre elértük a települést, s meglepődve tapasztaltuk, hogy kígyózik a sor az Aquapark jegypénztára előtt. Vasárnap és fantasztikus napos, nyárias időben, vétek lenne kihagyni az alkalmat.
És bejutottunk. Gyerünk csúszdázni. Ohh, én kis félős és víziszonyos lélek, bátortalanul ott álltam csúszás előtt. Ez mennyire meredek? Mennyire kanyargós? Huuu. A kedvencem, mikor valami gumis cuccot adnak, s azzal kell menni. Így biztos lehetek benne, hogy nem a bikini alsómat fogja koptatni a cső alja. Ahol pedig egészen picur gyerekek is mentek, mehettek bátran, az nem lehet vészes.Csúsztam végül olyan pályán is, ahol elég jól felgyorsultál, s „becsapódtál” a végén, hogy a bikini felsőd majdnem elszállt a francba. Egy női idomokra éhes hapsikám ott is állt az érkezési pontnál, s skubizta a népet. Ha van mit nézni, hát ő kihasználja – gondolta bizonyosan.
A legrosszabb a fekete cső volt, korom sötétben zúgjon az ember lefelé. Ááá nem. Főleg nem én kontaktlencsével, mikor félek, hogy a víz kimossa belőle. A csúszások többségét viszont nagyon élveztem. Ebédünket a kinti, kerti részben fogyasztottunk el, majd én utána a törölközőmmel betakaróztam, arcomat a napnak fordítottam, s meditálni szerettem volna. Sikerült közel 2 órával később feleszméletlenednem. Bealudtam, mint a csuda. A hegyi levegő, az ebéd, a napsütés kiütött. Van ez így.

image

Az Aqua parkhoz tartozott egy Genfi-tavi strand rész is. Lesétáltam, s térdig bele is merészkedtem az amúgy számomra jéghideg vízbe. Kavicsokat és kagylókat kerestem és néztem, valamint figyeltem a homokvárat építő gyerekeket is. Mennyire kreatívak tudnak lenni a kicsik. Ez egy újabb történelmi pillanat volt ugye! Életemben először egy svájci tóba is begázoltam.  Boldog voltam, jó volt ott lenni.

A délután még megmaradt részében a pihis program következett. Szaunák és gőzkabin. Ülés és izzadás felsőfokon. Relaxáltam, s engedtem, hogy a szervezetem tisztuljon. Utána pedig egy strandágyon feküdve alkoholmentes – gyümölcsös koktélomat kortyolgattam. Már megint túl szép az élet! Jegyeztem meg idén már nem először. Hálát éreztem, hiszen ezt nem mindenki teheti meg. Svájcba elrepülni, szaunázgatni, koktélozgatni egy elegáns helyen. Köszönöm élet!

A nap fénypontja a vacsora volt. Egy bájos kis vendéglőben, háttérben a hegyvonulatokkal. Minden percét duplán élveztem. Londonban kereshetem a hegyeket, nem fogok találni. Különleges volt, szerettem.
A francia – svájci hétvégés meghívás ismerősömtől életem egyik legszebb születésnapi ajándéka volt. Hiányozni fog, s örök emlék marad.

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

