Egy elképesztő pasi

Most egy olyan személyről fogok írni, akinek már személyesen megígértem, hogy fent lesz a blogon. Mert mosolyt csalt az arcomra, s meg szeretném örökíteni őt.
Hagyomány a blogon, hogy a pasikról néha-néha írok. Volt már Álompasim, Plátói pasim, Jó pasim is. Most az ’Elképesztő pasi’ fog érkezni.

rainbow_of_love_by_hyb666-d362u06A hétvégén egy szervezett kiránduláson vettem részt, s azon kaptam magamat, hogy egy autóban ülök egy pasival. Bal kéz felől volt nekem. Okés, ha már az élet így összesodort minket, gondoltam magamban, szeretném megismerni az illetőt. Elkezdtem nyomatni az alap kérdéseimet, próbáltam puhatolózni. Mindenképpen megjegyezném, hogy arcra szimpatikus volt az illető, s így már is sokkal könnyebb részemről a barátkozás. Alapjában véve, azonnal beengedtem őt az életembe.

Nem akarok hülyeséget mondani, a pontos szakmája nevét elfelejtettem. Viszont azonnal szemet szúrt, hogy szereti és nagyon is érti, amit csinál. Sőt, büszkén mutatta a telefonján az egyik vízhálózat bekötését is. Mindig örülök, szakképzett, munkájában jártas és szenvedélyes emberrel találkozni, mert ritka. Jövőre pedig saját céggel indulok – jegyezte meg. Gratulálok! Szuper. Jó példát mutatsz. És közben kiderült az is, hogy a 20-s éveiben profi táncosként híres magyar zenekaroknak táncolt, a youtuben több klipben is szerepel. Ha pedig ez sem elég, dolgozott és élt egy ideig Amerikában is.
Te amúgy, még mit nem csináltál? Egy sokszínű személyiség vagy. Egy igazi belevaló, talpraesett, magáért kiálló, érett pasi. Ezt nevezem.
Folyamatosan az elképesztő jelzőt használtam. Tudod mit? Fel fogom venni a mobilomra, ahogy mondod, s beállítom csengőhangnak. Én benne vagyok – feleltem.
Az órák pedig rohantak az nap folyamán, s igazi haverokká váltunk. Elkezdett a bókjaival kápráztatni is. „ A körömlakkod olyan, mint a tündöklő éjszakai égbolt” A legkreatívabb mondat valaha! Értékelendő! A fülbevalód is aranyos. Mikor pedig becsukod a szemed olyan, mintha egy királylány aludna. Már olvadozni kezdtem.
A hab pedig: „Jövőre megyek a Karib-tengerre nyaralni. Eddig egyedül, de jöhetsz velem, ha gondolod” Oh, hát túl jó ajánlat, komolyan. „Kerek évforduló fogok ünnepelni” Semmi gond, az életévünk csupán egy matematikai meghatározónk, baromira nem számít – feleltem.
Este egy romantikus séta a parton jó lenne? Pont. Én elszálltam.
Soha életben ennyi finom csintalanságot és szöveget egy nap folyamán nem kaptam. Elképesztő! – ismételtem újra.
Lefekvés előtti búcsúzáskor. Szeretnél egy ölelést? Tudod mit, igen, szeretnék! Szeretem, ha ölelgetnek, s megpuszilják a buksimat.

Másnap kedvesen odajött hozzám reggel, s beszélgettünk. De drága vagy! Jó reggelt mosoly minimum jár ilyenkor. Jött egy ötletem, hogy szeretnék vele egy közös képet. Felrakom Facebookra, mint „új pasimmal” vagyok. Fogadás: ha 20 like-nal többet kap a kép, elmegyünk együtt valahova. Benne vagyok – jeleztem. És nyertem, a részleteket még egyeztetnünk kell, pontosan mit nyertem.
Ez a jó a szingliségben. Nem számít, mikor és kivel posztolgatom magam. Akár naponta új srácokkal tölthetnék fel képeket, na és? Megtehetem.
Így lett hétvégére egy új barátom. Ahogy ő mondja, ezt bizonyítani is kell. Majd bizonyítjuk, bár olyan kép végül nem készült, amint megölelném. Majd legközelebb.
Vasárnapi nap kedvenc beszólása: „Voltál már a Niagara vízesésnél?” Nem – jelentettem ki. „Okés, akkor majd oda megyünk nászútra”. Igen, még mindig szeretlek. 🙂

Ez a pasi a hétvégémet megszínesítette. Szivárványt rajzolt bókjaival a felhős égboltra, s rózsaszín csillámporral hintette meg a kedvemet. Tényleg megkedveltem személyét. Én vevő vagyok, az ilyenfajta dolgokra.

Lehet, többet soha nem találkozunk, akkor is az emlék megmarad, s a blogbejegyzés is megörökíti őt.
Pontosan az ilyen találkozások miatt éri meg legjobban csoportos kirándulásokra elmenni és nyitottnak lenni. A mi életútjaink máshogy soha nem keresztezték volna egymást.

Egy elképesztő pasi” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Névtelen szerint:

    Nos….hmmm… 🙂
    Ez valóban elképesztő! Annácska egy életvidám jó csaj…. Remélem egyszer megérti ezt a ‘elképesztő’ pasit Pasit! Én lennék a legboldogabb!
    Egy épületgépész…..

TE MIT GONDOLSZ?!

