XXI. századi Tündérmesék

Azon szerencsés csajok egyike vagyok, akiknek lehetősége van élvezni gyönyörű – intelligens egyedülálló hölgyek társaságát. A lány ismerőseim többsége már évek óta pár nélküli. Sőt, olyan eset is előfordult, hogy valakit csúnyán ott hagytak. Egy volt szaktársam járt egy sráccal, minden rendben volt. Elmentek együtt nyaralni Tunéziába, s a srác utána közölte, vége. Vége?! Igen, azóta padlón van a barátnőm. Ennek már közel két éve.
Ismerek egy másik hölgyet, akinek saját háza, karrierje van. Mindez mellett nyitott és társaságági, szép nő. Nem kell senkinek sem…Ő már szenved.
Egyszer az a baj, hogy nincs karrierje az embernek, utána az a baj, hogy túl független, túl okos, a másik túl buta. Ki a megfelelő akkor???

catfish-281-into-meMivel nyár van, melegrekordok dőlnek meg, szívünket a napsugarak melengetik napról napra, így most egy reménykeltő cikkel érkezem. Lányok. A bizakodás hal meg utoljára.

Két lány ismerőm az alanya az írásomnak. Miért is különlegesek? Úgy érzem, megtalálta őket a szőke herceg, vagy ők találták meg a szőke herceget.

Az egyik csajszi állítása szerint véletlen egy pubban ismerte meg a srácot. Nem is hitte volna, hogy ebből valami ki fog sülni. A többi pedig már a tündérmese. A srác közel lakik hozzá, s minden vasárnapot együtt töltenek. Kirándulgatnak, éttermeznek stb. A lányt születésnapjára egy párizsi hétvégével lepte meg. Mivel akkor volt a pont a névnapja is, különösen kiemelte a barátja. Az Eiffel – torony tetején pezsgővel koccintottak rá. Mint egy álom az álomban.

A Dubai nyaralás is foglalva van, természetesen ismét vendég lesz az ismerősöm.
Nemrég pedig Magyarországon is jártak, szívem szerint már a lánykérést vártam.
Nagyon cukik együtt, s számomra egészen elképesztő, hogy egy pasi ennyire a tenyerén képes hordozni valakit.
Igen is, él egy figyelmes és kényeztetést nyújtó én a férfiakban, jó mélyen elásva.
Én már annak is örülnék, ha egy normális randi meghívást kapnék, nem kell rögtön egy kirándulás vagy hétvége. Majd egyszer…soha?

A második tünemény ismerősöm története még elképesztőbb. Londoni élete során a sors összesodorta egy amerikai sráccal. Nagyon összeillett a puzzle. Ha látnátok őket, mennyire passzolnak egymáshoz. Egymásnak vannak teremtve.
A sráccal a romantikus és szerelmes korszak elkezdődött. Utazgattak erre –arra, együtt még New Yorkot is megjárták, ami egy ajándéknyaralás volt a lánynak. Csajok! Létezik olyan pasi, aki képes párját egy amerikai pihenéssel meglepni! Nem hinném, ha nem saját magam hallottam volna.
A srác visszament az USA-ba tanulni, a lány hazament befejezni az egyetemet. Lehetnek ők akármilyen távol, a srác profilképe maradt, amin együtt vannak. Hosszú hónapig nem is találkoztak személyesen, továbbá mindketten készültek a diplomájukra. Számít az idő és tér, ha szeretünk valakit? Nem.
Én vártam a nagy lépést, írtam is a csajszinak, hogy szívem szerint drukkolok, költözzön Amerikába. Csak örülni tudnék, ha egy újabb barátom élne kint. Egy amerikai lakodalomba is szívesen elmennék.
És igen. Mai nappal egy új fejezett kezdődött a lány életében. Elköltözött a messzi – távoli világba. Édes Istenem, megérem, hogy amerikai – nagyvilági feleség lesz belőle.

Beszéljünk egy kicsit a srácról. Személyesen nem ismerem, csak képeit látom, illetve, ahogy Facebookon viselkedik. Elájulnátok tőle! A szőke herceg valóságban, csak nem a fehér lovon ül. Iszonyatos helyes – fiatal pasi. És hány srác írta már a párja fényképéhez, hogy a leggyönyörűbb nő, intelligens, okos, aki mindig levesz a lábamról. SOHA nem láttam még, ilyen Facebook kommentet egy fiúbaráttól. Bele lehet húzni!

Remélem átéltétek, ami közölni szerettem volna. Nem lehet tudni, holnap kibe botlasz, aki éppen amerikai, s elköltözöl az USA. Nem lehet tudni, egy hét, egy hónap, egy év múlva, ki és milyen módon keresztezi az utad. Ki és hogyan befolyásolja életed. Egyáltalán, hogyan találod meg álmaid párját.

A fenti két csajszit talán irigyelni is lehet, de az nem vezetne sehova. Én csak iszonyatosan boldog vagyok. Jó látni és hallani történetüket. Futkosott a hideg a hátamon a sztorik hallgatása közben.

AKAROM ÉS KÍVÁNOM mindenkinek, hogy hasonlóan szép – romantikus – szerelemmel teli férfit találjon magának. 
Hiszem, hogy léteznek XXI. századi Tündérmesék!

XXI. századi Tündérmesék” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Tóth Ferencz szerint:

    Talán vissza kéne térni a valósághoz és esélyt adni a földön járó férfiaknak. Lehet álmodozni ilyenekről, amiket írsz, de 99%-ban nem jönnek el soha, azután meg lesznek az örök szinglik gyerek nélkül és születnek a következő sorok:

    “Azon szerencsés csajok egyike vagyok, akiknek lehetősége van élvezni gyönyörű – intelligens egyedülálló hölgyek társaságát. A lány ismerőseim többsége már évek óta pár nélküli. ”

    Most komolyan, te is (titokban persze) arra vársz, hogy rögtön bombázzanak egy párizsi és dubai meg new yorki utazásokkal, mindezt tök ingyen? Melyik világban élsz?

    Ezek a férfiak kőgazdagok mindannyian!

    Persze most már az a baj, hogy láttál ilyet és a mércét is alaposan feltetted a többi jelentkezőnek (mint ahogy a többi lányka is, akiket ismersz és évek óta szingli) azzal a címszóval, hogy “bezzeg az én pasimmal csak a Margitszigetre megyünk mindig!”.

    • Hanna szerint:

      Köszönöm a hozzászólást 🙂
      Én várom el a pasiktól, hogy ide-oda vigyenek.
      saját magam fizetten a New Yorki nyaralásom, s ha eljutok Dubai-ba is saját zsebből lesz, illetve születésnapomra saját magam leptem meg saját magamat egy párizsi hétvégével 🙂

      Én büszke vagyok arra, hogy magamtól jutok el helyekre, saját magam dolgozom meg érte.

  2. Tóth Ferencz szerint:

    Na kicsit olvasgattam a blogodat még, látom, senki sem igazán felel meg neked, csak a szőke, kék szemű férfiak kitömött zsebbel.

    A segítségem számodra: add lejjebb az igényeidet, mert nagyon valószínű, hogy egyedül maradsz örökre, ha a fent említett álompasit várod. Ne azt nézd, hogy mije van vagy mit tud adni neked, hanem, hogy te mit tudsz neki adni a testeden kívül. Próbáld a lelkét megismerni, ne csak a pénzt és a feljebb lépést lásd benne.

    Sok csinos lány azt hiszi, hogy elég egy jó test, 2 nagy mell (aminek a fele melltartó) és itt meg is áll, hogy mit tud adni a másiknak.

    Te ne legyél ilyen!

    Ja és a Sex és New Yorkot ne nézd, köze nincs a valósághoz a 30+-os, kényeskedő amcsi szingliknek, akik még mindig az megagazdag álompasit várják, ráadásul te meg egy au-pair és gyerekvigyázó vagy, nem new yorki felsőosztálybeli!

    Azért látom a felső 1%-os cikkben már megy a fújás a gazdag feleségre, a pénzt összeszedő férj meg hirtelen nagyon szimpatikus számodra. Milyen furcsa?!

    Úgy gondolom, hogy kicsit torz a világképed, gondolom a sok hülye amerikai film által. Kérlek változtass ezen, mert 25 felett kezdesz öregedni, innentől nem neked ketyeg az óra már!

    • Hanna szerint:

      🙂
      Annyit javítanék, hogy már nem vagyok Au pair 🙂
      Egyéni vállalkozóként dolgozom – szabadúszó vagyok családoknál. Egy picit másabb mint egy Au pair, mert 8+ család az ügyfélköröm és 10 különböző gyerekkel is találkozom egy héten.

  3. Tóth Ferencz szerint:

    Még tovább olvastam, bár ne tettem volna!

    Ahogy elítéled, hogy valaki pénzért házasodik valakivel, közben isteníted ebben a posztban a barátnőidet, akik kapják a milliomos új barátjuktól az utazásokat a semmiért, mert milyen jó, “ha a férfi így tenyerén holdja a nőt”.

    Tudom, te is erről álmodsz szakma és tanulás nélkül (olvastam a mo-i munkáséletedről is), de ehhez nagyon-nagyon szépnek kell lenned és a pasidat szex terén nagyon elkényeztetni. Csak akkor érhető el az álompasi számodra, de inkább valószínű, hogy soha nem találkozol vele, ekkor viszont gyerek nélkül, szegényen és egyedül fogsz meghalni.

    Mielőtt modernál: nem trollkodni akarok azokkal, amiket írtam, csak segítő szándékkal írom neked ezeket.

    Minden jót!

    • Hanna szerint:

      Kedves Ferenc,

      Először is köszönöm, hogy időt szántál és ilyen hosszan írtál nekem kommentet.
      És meglepő, hogy valaki ennyit olvas a blogon, főleg ha az illető férfi. Ritka megmondom őszintén.
      A blogom érzéseket közvetít és véleményt formálok.
      A több évvel ezelőtt írt cikket néhány tartalmával már az évekkel saját magam sem értek egyet, változott a véleményem mondjuk. De azért nem törölni, sem átírni nem szeretném, mert anno így gondoltam dolgokat.

      És tudod, lejön, ami lejön rólam a blogon, de én az a lány vagyok, aki SOHA de soha nem várt el semmit sem a pasitól. Minden, ami mögöttem van, saját magamtól értem el. Minden utazást saját zsebből – szüleim támogatása nélkül fizettem. Saját magamat tartom fent egy idegen országban.
      Nem a pasik pénzére hajtok, csak jó látni, hogy mást így tudnak kényeztetni semmi több.
      Apum nem úgy nevelt, hogy pénzért add el magad, egyáltalán nem.

      Köszönöm még egyszer kommented és neked is minden jót kívánok.
      Hanna

TE MIT GONDOLSZ?!

