Siófoki bulik visszaemlékezés

Ma volt talán az idei angliai év legmelegebb napja. Tombolt a nyár, s pár nap múlva meg hazautazom. Így elkapott a nosztalgia. Pár évvel ezelőtti fényképeimet kezdtem el  nézegetni. Elszontyolodtam, mert bizony a nyár az még is otthon a legjobb talán.
dutch-night-siofok2011 nyara volt az eddigi nyár a magyarországi életemben. Nyilván piszok szerencsésnek is mondhatom magam, mert egy hónapos szabadságon voltam. Fizetett szabin ráadásul, mert még a munkanélküli segélyt állambácsi utalta. Én meg éltem világom, s készültem a londoni költözésemre.
Megadtam a módját a búcsúnak rendesen. Minden héten alapoztunk otthon, illetve még egy törzshelyemen egy long Island koktélt leküldtem. Kész, nekem innentől olyan pillekönnyű és rózsaszín lett az éjszaka. Úszkáltam a zenében, a táncban, nem is igen fogtam fel, kikkel is vagyok körülvéve.

Hatalmas sztorik születtek mindig. Tele volt Siófok legénybúcsús bandákkal. Természetesen mindig mindenkivel odaálltam fotózódni. Kattogtak a gépek körülöttem. Valahol több albumban ott virítok a mosolyommal, s talán jókat is nevetnek rajtam. Boldog voltam részese lenni ezeknek a pillanatoknak. Azóta már a többség több éves házasságban él, talán gyerekük is született. A nagy nap előtt pedig még velem találkoztak.
A kedvenceim a MALÉV pilóták. Először azt hittem rendőrök az egyenruha miatt, de megnyugtattak. S valami homályos emlék is dereng, hogy elkezdtem velük repülésekről beszélgetni. Túl sok volt bennem a pia, így nem tudtam komolyan tárgyalni velük. A vőlegény igazán kis helyeske volt, meg is örökítettem. Remélem még most is pilóta, csak már más cégnél.

10557221_790647364298941_7312477978979214201_n

2011 Siófok legcukibb pasi díj nyertese 🙂

A legcukibb pasi jelzőt pedig 2011 nyarára kiosztanám egy számomra ismeretlen srácnak. Sétáltunk barátnőmmel a Petőfi – sétányon. Kiszúrtunk, vagy ő kiszúrta a srácot. Nézd már milyen helyes! Ohh, vele nekem kell egy kép. Képzeljétek el, hogy a barátnőm támogatásával odamentem hozzá. Szabad egy képet veled? Nem akadékoskodott. Sztárfotó lett, számomra Örök emlék. Az élet útjai pedig kifürkészhetetlenek, lehet, egyszer még újra látom őt.

Siófokban szerettem, hogy mindenki barátságos volt mindenkivel. Ha a tudat kissé tudattalan, mindenki tesó. Rögtönzött beszélgetések születtek itt – ott, egy estés barátságok is alakultak. Élveztem, mivel iszonyat társaság centrikus vagyok. Siófok továbbá tele volt külföldiekkel is, mindig ki lehetett szúrni őket. Akkor még abban a korszakban voltam, hogy egy külföldi állampolgár szenzációszámba ment a szememben. Ohhh, igen, igen, ugráltam őket körbe. Most, csak legyintenék. Egy lenne a sok közül, Londonban már megszoktam a nemzetközi levegőt.
Szerencsére azonban nem úgy jöttem le nekik, mint egy könnyen kapható liba, s soha semelyik nem mondta nekem, hogy menjek vele a hotelba.
Többnyire más srácok sem akartak felszedni, de esélytelen is lett volna, hiszen nekem annyira homályos volt a képük.

Egyik buli után igazán rosszul voltam másnap. Mikor remegsz, aludni nem bírtál, s a semmit is kihánynád legszívesebben magadból. Úgy vélem utólag, hogy valamit beledobhattak a poharamba. Pedig én idegen italába nem ittam bele soha, mindig megvártam, míg nekem ott összedobják a koktélt, s a pultos kezében saját magam vettem ki.
Egy másik hajnalban a top beszólásom a következő volt: egy alkoholmentes ásványvizet kérek szépen. Mikor már kezdett tisztulni a kép. Tudatosan nem akartam alkoholosat, s nyomatékosítottam. Gratulálok magamnak.

Siófokon mindig úgy éreztem magam, hogy mindenki ott van. Legalábbis a fehérvári fiatalok 80%-s tuti. Minden egyes bulis helyen fix, hogy találkoztam valakivel. Lehetett ő volt osztálytárs, ovistárs, évfolyamtárs, a szomszéd utcában lakó gyerek, de ott voltak.

És én még azt hittem, hogy otthon nem éltem! Másrészről rá kell jönnöm, hálisten semmit sem változtam, sőt 🙂

Hiányzik a vibrálás, a pezsgés, a fesztelen lököttség, hiányoznak a random dolgok, a legénybúcsúk, a hajnali 4-ig tartó táncolás.
A múlt ilyen volt, de nem jön vissza soha többé. Csak boldogságot és hálát érezhetek ismét. Minden éjszakát épségben és biztonságban megéltem.

TE MIT GONDOLSZ?!

