Lemondott találkozó

Itthon ülök a szobámban és nem itthon kéne ülnöm. Ebben a pillanatban még éppen egy kedves srác ismerősömmel kéne valahol a városban lennem, ha nem lett volna lemondva a találka.

Tegnap este random leszerveztünk végre egy összefutást, s nagyon boldog voltam, mert múlt hónap elején találkoztunk utoljára. Vágytam, hogy újra láthassam arcát, belenézhessek kék szemébe. Az élet nem így tervezte még sem.
Nálam gyilkos lépés egy megbeszélt időpontot lemondani, mert onnantól nem szívesen találkozom az illetővel újra, valaha. Kivételt képez ez alul az indokolt eset, és a személyisége az ismerősömnek. Ha szeretlek, mint a csuda, sokkal elnézőbb vagyok.

Ma a srácot sos-ban behívták dolgozni, így tényleg nagy elnézések közepette írt rám, s iszonyat finomat fejezte ki magát. Megértem, csak már tegnap este óta a találkozásunk öröme éltetett. Lebegtem a Föld felett, már elképzeltem magamat, amint a metrófeljáróból sétálok ki és széles mosollyal az arcomon rápillanthatok.

A dolog szépsége, hogy a megbeszélt találkozási pont a Westminster híd közepén volt a London Eye-ra néző panorámával. Az érzés, hogy egy pasi tud olvasni a gondolataimban, mit imádnék igazán, felemelő. Ennél szebb és romantikusabb helyet el sem tudtam volna képzelni ezen a szép nyári estén. Gondolatban ma már többször ott álltam, s néztem a London Eye-t.

Sőt, azonnal a Sex és New York egyik jelenete jutott eszembe, mikor Miranda és Steve a new yorki Brooklyn hídon egymás karjába ugrik, s eldöntik, újrakezdik kapcsolatukat.


Az én esetemben nincs mit újrakezdeni, ha még elkezdve sincs valami, de az ölelés biztos meglett volna. Minimum egy baráti ölelés. Egy szempillantásnyira még a filmbe is odavarázsolhattam volna magam londoni verzióban, képzeletben. A sors ezt is megadhatta volna.
Na, talán majd máskor.

Ez a srác egy ajándék az életemben, ha jellemeznem kéne. A pasi, akiért rajongok, pedig nem is sztár. Véletlen a megismerkedésünk is. Egy randit mondtam le áprilisban, hogy egy nemzetközi találkozóra odaérjek, s pont az első 5 percben össze is akadtam azonnal vele. A mai napig áldom döntésem. Oh, micsoda jó ötlet volt valakinek nemet mondani, ami megadta a lehetőséget, hogy valakinek pedig igent mondhassak a későbbiekben.

Nem baj, ami néha adatik csak meg, annál jobban becsülendő és annál jobban fogom értékelni. Még különlegesebb és szebb lehet, amire várni érdemes.

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

