Gabimamihoz járunk

’Miért pont Gabimami kifőzdéje’ cikk két hónapja született meg, s közel 2000 ember olvasta el. Érdekelt titeket.

Április óta pedig Gabimamihoz járunk immáron rendszeresen.

Tapasztalataim alapján, még mindig sok a kérdés.
magyar társaságHogyan működik, és hol van Gabimami kifőzdéje?
A kifőzdének, avagy családias étteremnek Gabimami otthona ad helyet, ami a Queen’s park Bakerloo line állomás közelében található. A központ, Oxford Street is maximum félórányira van.  
Gabimami saját konyhájában főzi meg az ételeket és szabadidején vásárol be. Az alapanyagok nem a Tesco gazdaságos kategória, hanem londoni kisboltokból, helyi piacokról kerülnek beszerzésre.
Az ebédeken való részvételi szándékot előre kell jelezni egy Facebook magánüzenet formájában. Két íratlan szabály van csupán: vasárnap reggel már túl késő van szólni, mert az ebéd félkész vagy kész állapotban van a megrendelt mennyiségre. Illetve beígérni, majd nem megjelenni sem korrekt.
A kifőzde nem tömegeket lát el, 15-20 emberre van igény szerint. Természetesen elvitel is lehetséges.

Miért jöjjek?
Nem szeretnéd hétvégén az idődet főzéssel tölteni? Nincs időd hétköznap nyugodtam megebédelni? Helyben készült, házias ételek vágysz? Szereted a magyar konyhát? Szeretnéd, ha valaki elkészíteni kedvenc ételed? Társaságra vágy? Nem szeretsz egyedül enni? Hiányzik anyukád főztje?

A válaszod Igen-igen-igen? Akkor neked is Gabimaminál a helyed.

Ha magadban jönnél, sem kell félned. Én is így kezdtem, s azon kaptam magam, hogy több mint 10 új magyar ismerősöm lett. Sőt arra is volt példa, hogy valaki tovább maradt, mint gondolta. Egy hölgy mondta: „Úgy terveztem, hogy beosonok, gyorsan megebédelek és távozom. És már itt ülök, több mint 2 órája”
Egy jó kis baráti társaság került össze, akik nyitottak és mindig szívesen látunk új arcokat. Az életkor a 20-tól felfelé bármeddig. A foglalkozást illetően a kineziológustól kezdve a rendezvényszervezőig már sokan megfordultak Gabimaminál. Mindenkinek van egy élettörténete és tele vagyunk sok-sok személyes storyval, amit jó megosztani vagy éppen hallani. Új dolgokat és infókat is hallhatunk egymástól. Már ezért megéri.

Jelenleg pedig ott tartunk, hogy Gabimami már főzhetne bármit. Szöcskeragú zöld fűszállal, akkor is mennék. A visszajáró csapat és a megismert emberek miatt mindenképpen érdemes.
Hiányoznának az életemből többen is, ha nem találkoztam volna velük itt.
A vonzás is jól működik. Eddig, aki jött, mindenki kedves és jó ember volt. Olyanok, akikkel szívesen barátkoznék mindig. Gabimamit pedig nem is említettem még, mekkora nagy szíve van. Az ölelése mindig jól esik.

Én nagyon társasági személy vagyok, aki szeret szeretni, s jó a szeretetet viszont is érezni, itt megtaláltam ezt is. És imádom, ha becéznek, ez a kívánságom is teljesült.

Végezetül pedig a kedvenc és megjegyzett, elhangzott történetek.
„Kezdő londoni koromban megismertem a metrón egy lányt. Elkértem a számát, majd a következőt írtam neki: I am the Hungarian GAY. It was nice to meet you” (A magyar buzi vagyok. Örülök, hogy találkoztunk). „Soha többet nem hallottam felőle”

„Állítólag van Londonban egy magyar fogorvos, aki 50 Fontért BÁRMIT MEGCSINÁL. Megkaptam a számát, de nem vette fel”
„Te, biztos vagy benne, hogy egy fogorvos számát adták meg neked?”

És van olyan is, akiben egy zseniális ételkritikus veszett el:
„A vaj íze kicseng a süteményből”
Mindig jól érzem magam, nem is kell többet hozzáfűznöm.

Anyukám a skypen gyakran megkérdezi: Ettél valami finomat mostanában? Anyu, nyugodt meg, tudod, hogy Gabimamihoz járok. S ez a jövőben is így marad.

Gabimamihoz járunk” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Imrecze Tímea szerint:

    Igaz, csupán egyszer voltunk a párommal Gabimaminál de nagyon jól éreztük magunkat. Annak ellenére hogy siettünk, nem tudtunk nem leülni picit mert a barátságos fogadtatásának nem lehetett ellenálni 🙂 A finomság pedig amiket kaptunk bennem is előcsalogatta az otthoni ízek emlékeit. Mindenkinek csak ajánlani tudom Gabimamit! 😉 Gyertek el és győződjetek meg minderről ti is! 🙂

TE MIT GONDOLSZ?!

