Nem akarlak az életembe

Régen írtam a srácokról, pasikról. Pedig az elmúlt évek tapasztalatiból kiindulva a férfiak adják és adták a legnagyobb ihletet cikkeimhez. Legeslegelőször a barátom háta mögött kezdtem el blogolni, a néma gondolataimat a világhálón betűk formájában kikiabálva.

A mostani bejegyzés alapját egy görög srác adja, aki segített egy másik szemszögből megvilágítani egy helyzetet. ’Most ismertelek meg, s újra akarlak látni’ – szituációt.

görögvagysarga

vagy egyik sem?

Péntek este a francia helyes és fiatal srác ismerősömmel bulizni voltam Londonban belvárosában. Egy pasival leszek, így békén hagynak majd a férfiak – gondoltam én. Drága franciám pár pia hatása alatt ölelgetni kezdett lányokat, s konkrétan elszakadtunk a táncparketten egymástól. Ezt azonnal kihasználta a görög srác, aki a semmiből valahogy mellém került. Valószínűleg kiszemelhetett a tömegben. Közel két méter magas, nem esett nehezése pásztázni az embereket.
Valami ócska dumát szólt hozzám, nem emlékszem rá vagy nem is értettem igazán a hangzavarban. Majd elkezdtünk táncolni, elvileg görög, s elvártam, hogy valamit mutasson. Jobb ritmusérzéke van, mint nekem az biztos. Részemről ennyi – gondoltam, ám ő rám tapadt szó szerint. Nem mozdult mellőlem egész este, sőt záráskor is várt a kijáratnál, míg én a ruhatárban felkaptam a kabátom.
És jött a süket duma, a nem jössz-e velem haza. Konkrétan és egyesen közöltem: Nem ismerlek, nem megyek veled sehova. Nem lepődött meg, inkább elkérte a számomat, hogy másnap látni szeretne. Le akart smárolni, s nagy nehezen végre elváltunk. Nekem egyetlen gondolatom volt: nem akarlak az életembe.

Reggel már jött is az sms. Ezt zaklatásnak veszem…ne… Majd ebédidőben felhívott, hogy mikor találkozunk ma. Este 8 jó? Először is kiscsillag. Nálam egy héttel korábban kell időpontot foglalni a szabadnapomra. Nem várok, s előre gyönyörűen be vagyok tervezve. Már most látom a jövő hétvégémet, s az is foglalt. Hiába mondtam neki, hogy nem jó, nem értette. Jaj, de nehéz eset vagy.
Beszélgetés zárása: vasárnap találkozunk. Nem érted, hogy NEM érek rá??? és különben sem fogok neked ugrálni, majd én megmondom, mikor érek rá maximum.
És ma is kaptam sms-t. Teljesen ignoráltam. A nyomulással lehet elüldözni egy életre. Pont.

Jelen helyzetben, én vagyok a köcsög csajszi, aki megszédítette őt a klubban, s passzív, nem foglalkozik vele – ő valószínűleg így láthat.
Én pedig azt állítom, hogy ő tapadt rám, én nem vártam el, s főleg nem akartam egy újabb szart a nyakamba varrni (elnézést).  Sakk-matt.

A görög srác egy dologban elgondolkoztatott azonban. Mi van akkor, tegyük fel, ha tavaly az angol srác, azért utasított el, mert pontosan azt műveltem le vele, amit velem most a görög. Szegénykémre én cuppantam rá, én kértem el a számát, én írtam neki másnap, s én akartam mindenáron találkozni vele. Mi van, ha csak jóindulatúan nem merte mondani, hogy NEM kérek belőled? Inkább összefutott velem párszor, s hirtelen többé nem válaszolt sms-re és a hívásokat sem vette fel. Mi van, ha nyomulósnak és erőszakosnak talált? Mi van, ha ő sem akart az életébe egyáltalán, ahogy én most a görögöt?
Szomorú vagyok, s zavarodott. Miért van az, hogy én nem kellek annak, aki nekem kell? S miért van az, hogy az pedig pont betalál, akit én nem akarok? Miért? Miért?

Mit kéne most tennem? Egyszerűen megírni a srácnak, hogy felejtsd el? Ne is reménykedj, törölj a memóriádból. Hagyj békén, s éld az életet. Ha a legkegyetlenebb őszinte akarnék lenni, ennyit pötyögnék be: I dont want you in my life. Durva lennék és sértő?
Jobb hallgatni, mint megmondani, amit érzek? Mit tegyek???

Alszom egyet, s holnap lezárom az ügyet. 

TE MIT GONDOLSZ?!

