Májusi – remek pillanatok

Az Eurovízióról és még egy rakás más témáról szeretnék írni, ám ma még is úgy döntöttem személyes élményeket osztok meg veletek. Mindjárt itt van május hónap vége, s most az elmúlt hetekből csípek pillanatokat.

A hónap első hétvégén, szombaton egy találkozón jártam. A belváros közelében lévő pláza 6. emeletén van egy koktélbár és étterem. Puccos hely, nem nézik ki az embert, de illik felöltözni szépen. Én dresszben és magas sarkúban tipegtem be. Az orrom előtt terült el a fél város, nagyon boldog voltam ott lenni. A társaság ugyan nem nekem való volt, a 40-50-s kategória, de most már azt is tudom, hova kell majd jönnöm 20 év múlva. Nem értem a fiatalok, miért riadtak meg, nem olyan drága hely viszonyítva másokhoz.
Örültem, hogy tiszteletem tettem, s ha jó idő lesz a születésnapomkor – nyáron, visszajövök és a kinti teraszon a város felett fogok koccintani egészségemre.

Múlt hétvégén egy Greenwich mellett lakó ismerősömmel lődörögtem a Greenwich parkban este 8-kor. Az esőfelhők már tovaszálltak, s mesés naplemente fogadta a dombra kilátogató embereket. Csodás pillanatot sikerült elkapnom a telefonommal. Igen, nagyon boldog voltam, hogy személyesen át tudtam élni ezt is! Hálát éreztem, s köszönetet mondtam, hogy Londonban élek.
Íme:
greenwich_sunset

Most hétvégén tiszteletem tettem a Chimney Cake shopba. Ez a kicsi üzlet valahogy eddig nagyon meghúzta magát, elkerülte tekintem. Szombaton az egyik ismerősöm járt ott, s a Facebookon megosztott képek alapján kedvet kaptam. S milyen véletlen, hogy egyetlen metrómegállóra található a bolt a templomtól, ahova járok.
A következő sorokat osztottam meg Facen:
chimney_cake_shop_london„Ohh, ez az üzlet London egyik gyöngyszeme. Szerelem első látásra. Kifinomult berendezésű, ízléses hely, ahol isteni kürtőskalácsot adnak (minden félét) A hangszóróból léleksimogató zene szól. Én meg közben olvadozom a napon”
Az idei év legmelegebb napját tudtuk élvezni vasárnap, s még szerencse, hogy az üzlet előtt pár asztal ki van rakva kinti ételfogyasztóknak. Az eladó srác nem magyar volt, de így is nagyon kedvesen és barátságosan szolgált ki.
A belső falon polcra bukkanhatunk, ahol porcelán díszdobozban piros paprika van illetve a tradicionális s-fából faragott népviseletes hölgyfigura is megtalálható. A lámpabúra egyedien mini bográcsos edény. És ugye a kürtőskalács a lényeg. Nemcsak édes verzióban kostólhatjuk meg. Mit szóltok például egy sajtós – sonkás sós változathoz? Jöhet!
Gasztronómiai csodás pillanatokat tudtam átélni!

És tegnap a legcukibb kora estét sikerült átélnem a hónapban. Van egy új srác ismerősöm, akivel most találkoztam harmadszor. Nagyon elfoglalt, s nem is lakik közel a belvároshoz. Ám, ha vele lehetek, mert alkalmunk van összefutni, igazi ajándék. Egyszerűen ismerni őt egy nagyon szép ajándék az élettől. Úgy érzem, ő valami jót hoz minden egyes alkalommal az életembe. Az egész hétfői napom várakozással, vágyakozással telt. Tudtam, hogy remek időm lesz a társaságában. Az egész nap pedig könnyen és boldogan telt. A délutáni munkámról korábban elengedtek, hogy tudjam élvezni a jó időt – mondta az anyuka. Így bőven, korán beérkeztem a megbeszélt találkozó helyére. S csodák csodájára a hely nyugodt volt, mintha miattunk hagyták volna meg az emberek, hogy élvezhessük. A srácban ismételten nem csalódtam. Sőt, még többre értékelem őt.
Hihetetlen kimért megnyilvánulása vannak, nagyon intelligensen és válogatott szókinccsel is beszél. Pozitív és örömteli személyiség, aki akar és tesz is lépéseket a jövő felé. Egészség centrikus és gyönyörű fogai vannak. A szeme is boldogan csillog, jó belenézni mindig.
A tegnapi kora este egy aranyszalaggal átkötött díszes ajándék volt az életemben. Szomorúan vettem tőle búcsút, mert annyira szépek voltak vele a percek.
Remélem, hamarosan találkozunk!

Május, idén is szép vagy! És a bónusz még csak most jön…hétvégére elutazom Svájcba.
További csodás hónapot Nektek is!

TE MIT GONDOLSZ?!

