Part-time girlfriend / Részidős barátnő

Az élet mindig és mindig gondoskodik róla, hogy újabb és újabb szituációkba kerüljek, amik elgondolkoztatnak.

Április hónap folyamán egy meet up-on megismerkedtem egy indiai – angol sráccal, akit már korábban is említettem. Ha rajtam múlik, akkor mindenki jöhet az életembe, csak ázsiaiak ne, kivételek a japánok, mert értük rajongok. És ugye a szabály azért szabály, hogy megszegjük őket. Szóval betoppant az életembe egy ilyen ember.
Személy szerint még nem tudok véleményt mondani, hogy jól jártam a találkozásunkkal, vagy éppen megint csak bajt kaptam a nyakamba.
Mindenképpen díjazom viszont, hogy eléggé egyenes beszédű és nem kertel feleslegesen. Nem ámít, és a Földön tartja az embert.

part-time girlfriendAz ismeretségünk harmadik hetében kijelentette, hogy az ő élete most nem egyszerű és különben is a vállalkozása nagyon új, így elfoglalt. Nincs időm egy kapcsolatra, maximum part-time girlfriend lehetnél – közölte.
Nem csapott meg különösebben a tény. Nem lebegtem a rózsaszín felhők felett, nem néztem rá utána furcsán. Sőt, velem lehet nyugodtam alkudozni is. Természetesen az ajánlatot nem fogadtam azért el. Inkább ne legyünk egymásnak senkik továbbra sem, mint félig/részmunkás kapcsolat. Nincs időm ilyen ostobaságra és időhúzásra. Nagyon jó, hogy továbbra is megvan a szabadságom 100%-ban. Nem kell számot adnom az időmtől, kivel-merre-mit szervezek, csinálok. Tökéletes ez így, ahogy van. Persze kicsit lefokoztam őt ezzel párhuzamosan. Innentől kezdve maximum akkor futunk majd össze, ha olyan kedvem lesz. És ki tudja, mikor – milyen kedven lesz. Csak úgy tekintek rá, mint egy pasi, akit ismerek, és ha úgy gondolom, találkozunk.  Ráírni sem fogok, majd keres ő, ha akar.

Nem őt ítélem el, hogy part-time girlfriendben gondolkozik. Sajnos ez egy londoni, általános jelenség. Itt szinte senkinek nincs ideje kapcsolatra, főleg nincs ideje ismerkedni. A top cégeknek dolgozó alkalmazottak, főleg a pénzügyi szektorban dolgozók reggel 9-től akár ete 10-ig bent fonnyadnak az irodában. Gyakran nem is kis stressz mellett élnek. A folytonos határidőket hozni kell, s úgy vannak beosztva a projektek, hogy kénytelenek túlórázni. A vezetőség több feladatot vállal be, mint amire ténylegesen embere van, így egy ember 1,5 vagy 2 ember munkáját viszi egyszerre. Ha pedig nem tetszik, hát vannak jelentkezők a helyedre. Ilyenkor vagyok nagyon boldog az én kis nanny állásommal és munkámmal.

Nem is olyan rég találkoztam valakivel, aki anno a Canary Wharf egyik multijának épületében és jó beosztásban dolgozott. Az illető csinálta jó pár évig, s azt mondta, sokat keresett. A szabadságát egybe vette ki, s egy hónapos nyaralásokra (világkörüli utakra) járt. Az összes megtakarított pénzét folyton elverte, tehát hiába volt jó fizetése, pénze sose. A munka stresszét péntek esténként clubbokban vezette le, s részegre itta magát rendszeresen. Egy ilyen este alatt simán 150-200 Fontokat is elköltött pluszban. Majd rájött, hogy ő ezt nem bírja és akarja, kilépett.  Persze büszkén mondja, hogy ő ott volt a carary wharfi irodában, mert teljesítmény bejutni mindenképpen. Felnézek rá, hogy ilyen nyíltam tudott beszélni erről és, hogy belátta az – az életmód sehova sem vezet hosszú távon.

Ilyen munkamániás és pénzhajhász életmód mellett csodálkozunk, hogy a város tele van szinglikkel? Mindenki az anyagiakat majmolja, azért küzd, nyom napi 10-12 órákat. A ráérek még duma is nagyon jó, sőt még 30 évesen is fiatal vagyok! Előttem az élet…amit egyedül élek le jómódúan.

XXI. század és kapitalista társadalom új hozománya a szingliség mellett a part-time kapcsolat. Gratulálni tudok. 

TE MIT GONDOLSZ?!

