Április végén

Minden hónapot szeretek egy céllal elkezdeni. Ez lehet pénz, utazás, általános dolog. Valahogy április elején ilyen dolgokra nem volt időm. Az élet úgy is adja magát.

aprilMint tudjuk a legváratlanabb és legszebb dolgok pedig akkor történnek, mikor pont nem számítunk rájuk. Most hónap végén már nyugodtam állíthatom, hogy az elmúlt egy év legjobb magánéleti időszakát éltem.
Április elsején, bolondok napján egy nagyon régi ismerősömet sikerült végleg, gyökerestül kiirtanom az életemből. Egy olyan személyt, aki már egy éve szívta így-úgy a véremet, energiámat és játszadozott érzelmeimmel. Csak egyszer kell becsapni egy ajtót jó erősen, s vége.

Egy ajtó bezárult, egy másik kinyílott. Nem inkább sok-sok új ajtó nyílt ki. Egészen elképesztő, ami mostanában történt velem. Az utcán egy helyes pasi leszólított, továbbá meghívtak ingyen italokra, ebédre, vacsorára. Végre, már ezekre a pozitív megerősítésekre vártam egy éve.

A meet-up találkozókon is jól éreztem magamat. Annyi barátkozni akaró és kedves ember él Londonban, még most is meglepődőm. Tök jó eszmecseréket folytattam emberekkel, s az is érdekes, hogy senki sem nézett le, mert nanny vagyok. Sőt, többen mondták az elmúlt hetekben, milyen szuper dolog, hogy azért kapsz pénz, hogy gyerekkel mászkálsz stb. Főleg a tavaszi szünet volt igen jó. Voltunk uszodában, bevásárlóközpontban, biciklizni is. És nem egy pasi nézett rám az utcán aranyosan mosolyogva, mikor velük voltam. A tekintetükből azt olvastam le, hogy kb anyának gondoltak. Minden jól esett.
A hónap közepén megismertem a cukker magyar srácot, aki nemrég ünnepelte a születésnapját. Életútjaink összeértek ebben a világvárosban. A jövőben még biztosan fogunk találkozni.

Április 12-n az angol úrral kerestem fel a Queen Elisabeth parkot, ami a 2012-s Olimpiának adott otthont. Egy kisebb átalakítást követően most adták át. Az angol úr hobby fényképész, így hivatásszerű látogatás volt ez. Őt is igazán megkedveltem. Valahogy jó vele eltölteni az időt. Megértjük egymást és el tudunk beszélgetni.

A Gabimaminál több magyar honfitársammal is megismerkedtem, s néha valakivel össze is szoktam futni, londoni felfedező sétákat tenni.
A Húsvétom szuper volt, az egyik legjobb valaha, ezt már említettem.

A munkámban úgy tűnik, hogy elfoglaltabb és jövedelmező időszak fog következni. Július végéig nagyon flottul kell mennie mindennek. Az egyik kismama ügyfelem most szült éppen, s megyek is a héten vigyázni az újszülöttre. Holnap egy másik terhes anyukánál kezdek reggel. Esténként, hétvégente sokat ügyelek/szittelek, de panaszra nincs ok. Múlt szombaton 50 Fontot kaptam. (kb 19.000Forint) egy estére, ami nem rossz plusz pénz valljuk be. Illetve most május 1-n és 2-n egyéves ikrekhez megyek majd, amíg a szülők elmennek valahova.
A hónapban kaptam új kutyasétáltatós melót is a lyukas ebédidőmre. Az élet zajlik, a munkás élet is halad. Panaszra semmi ok.

2014. áprilisa köszönöm, hogy ilyen kegyes, szép és pozitív élmény gazdag voltál.  

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

