A Crepe-Funtastic átalakult

Rohanó Londonban is szükség van egy helyre, ahol otthonosan érezhetjük magunkat. Egy többmilliós városról beszélünk, ahol egy-egy személy olyan, mint egy porszem, egyszerűen elveszik a tömegben. Bemegyünk egy vendéglátóhelyre, s pillanatok alatt személytelenül kiszolgálnak minket. Itt a mennyiségi eladás és nem a minőségi-emberközpontú kiszolgálás számít. Jössz-mész – na és? Te is csak egy voltál a több száz (esetleg több ezer) vendég közül egy átlagos napon. Nem fognak sehol személyes törődést adni, társalgásba elegyedni veled, ahol úgy érezheted ’a’ vendég vagy az ’egy’ helyett. És ekkor először betettem a lábam a Crepe-Funtastic magyar palacsintázóba. A varázslat elkezdődött.
Kedvesen és mosolyogva fogadtak, elbeszélgettek velem. Sőt, a nevemet is megtanulták, amin azóta is szólítanak. Mindig boldogan hagytam ott a pénzem és örömmel távoztam. Így gyakran útba ejtettem a Viktória állomást miattuk.
A palacsinták mellett folyamatosan voltak magyaros hétvégék is. Ilyen napokon jobbnál jobb ínyencségeket próbálhattunk ki. Itt írtam az élményről.

la petite auberge

forrás: La Petite facebook oldal

Idén tavaszra bezárt az üzlet, s egy meleg öleléssel búcsúzott tőlem Fanni, az egyik tulajdonos.
Szomorkodni nincs okunk, hiszen a palacsintázó nem szűnt meg teljesen, csak átalakult egy kicsit. Az Angel állomástól pár perc sétára egy tündéri – francia étteremben (La Petite Auberge) találhatjuk meg crépéjüket újonnan. A minőség a megszokott színvonalon maradt.

Múlt hétvégén véletlen pont az Angel körül volt dolgom, így a La Petite sem maradhatott ki. Bizonytalanul nyomtan befelé az ajtót, majd egy szimpatikus széken helyet foglaltam. Megkönnyebbültem, mikor megláttam az ismerős arcokat, Istit és Evelint. Ok, szuper helyen vagyok.
Azonnal kedvesen kiszolgáltak. Gesztenyés palit és organikus – répás juicet fogyasztottam. Isteni volt!
Távozásomkor pedig ajtót nyitottak nekem, és puszival váltunk el.
Minőségi ételt és minőségi vendégkiszolgálást tapasztalhattam. Ajánlom a helyet.

Köszönöm és hamarosan találkozunk!

TE MIT GONDOLSZ?!

