Az álompasi

A Brüsszeli beszámoló csúszik, mert a héten találkoztam egy sráccal, aki megihletett, s aki mellett nem tudok szó nélkül elsétálni.

alompasi

A kép illusztráció. Forrás: internet

A pasik már millió alkalommal adtak anyagot cikkeimhez. S igazából véget nem érő sorozatot lehetne a témakörben írni. Az elmúlt évek folyamán, néha sírni lett volna kedvem tőlük, néha pedig szárnyakat növeszteni és repülni a levegőben.
Az egyik tavaszi írásom, az Egy jó pasi sok kattintást hozott már nekem az oldalamra. Sőt volt, hogy hetekig a top 10-s listán is fent szerepelt. A google keresők nyomán jöttek az emberek rá. Ki vagyunk éhezni jó emberekre, ebből is látszik. Tavaly a srácról azért írtam, mert szerettem volna egy pozitív példát felhozni, ami a lelkivilágomnak is jót tett.  Hozzá pedig a következő mondatot véstem a fejembe: „Egy szép embert megismerni nehéz, de a többi már utána könnyen jön”. Az illetőnek tudomása sincs róla, hogy mennyire bálványozom, de ez így van rendjén.

Térjünk vissza a jelenbe. Egy régi – új srác ismerősöm véletlen felkeresett a héten. Ha a véletlen szót felhozom, akkor az biztos, nem véletlen. Ő az a személy, aki már korábban is megragadta pillantásom. Vonzó és kész. Nem lehet csak úgy elsuhanni mellette. Ám eddig semmilyen pozitív visszacsatolást nem kaptam tőle, így csak a háttérben csendesen figyeltem őt. Most fordult a kocka.
Randi meghívást kaptam tőle, s egy lehetőséget ezzel, hogy jobban megismerhessem.
Picit izgultam, de, ha az ember önmaga és mosolyog, nem tud rontani a helyzeten. Beültünk egy pubba, s kezdetét vette a szuper estém.
Egy korábbi cikkemből idéznék most ide: „Régen éreztem magam már ennyire kikapcsolódva, vagyis a külvilágot kirekesztettem az életemből és csak egy valakire koncentráltam. Iszonyat jó érzés ott lenni vele, és nem érdekel, hogy éppen mi történik körülötted, vagy, hogy milyen dolog böki a csőröd már régebb óta. Kint hagyod a rossz dolgokat az utcán, egy másik dimenzióba kerülsz. A figyelmed csak rá összpontosítod, és egyszerűen jól érzed magad a bőrödben. Igen, ezt jó újra meg újra átélni az életemben” (2008 ősz). Jelentem, sikerült!

Ez a pasi egy álompasi. Először is magas, ami számomra biztonságérzetet ad rögtön. Másodsorban izmos, megjelenése tekintélyt parancsol. Erejét nem fitogtatni akarja, hanem szerény. A szeme gyönyörű, olyan, mint a mesében a csillagszemű juhásznak. Aki belenéz, az többé nem tud másra gondolni. Arca barátságos és nyugalmat árasztó.
Személyisége ámulatba ejtő, mérhetetlenül kellemesen csalódtam benne. Olyan ember ő, aki tele van szeretettel, s aki méltó rá, hogy szeressék/szeretgessék. Te egy szeretetreméltó pasi vagy – őszintén mondtam neki. Babusgatni lehetne őt egész nap, vigyázni rá, simogatni arcát. Biztos vagyok abban, hogy családcentrikus és egyszer remek apa is lesz belőle.
Jelenleg erejét meghaladva dolgozik, többet vállal magára, mint kéne. Szabadidejében távoktatásban egyetemen tanul. Ez a srác egy csupa meglepetés. Az elmúlt éve legszebb pasis ajándéka volt, hogy feltűnt életemben.

Nem álmodozom, hogy az álompasi egyszer az én álompasim lesz. Nem kergetem a rózsaszín felhőket, nem futok homályos jövőkép után. Tudom, hogy van ő és pont. Tudom, hogy van az ismerőseim között egy csodálatos férfi, ami örömmel tölt el. Gőzöm sincs, hogy mikor látom viszont, egyáltalán újra látom-e. Nem is gondolkozom rajta, csupán a múltkori találkozásunk emlékéből merítek szükség esetén.

Köszönöm a fantasztikus estét. Boldog vagyok, hogy léteznek még ilyen remek emberek, mint ő.

Reklámok

Az álompasi” bejegyzéshez ozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

