Igen nap

Egy jó héttel ezelőtt anyukámmal beszélgettem, s megkérdezte: Mi a programod hétvégére? Jó kérdés, passz. Majd kitalálok valamit.
Utána megnéztem az Igen embert, amiben az egyik kedvenc színészem Jim Carrey szerepel. A film a legjobb gyógyszer rosszkedvű napok esetére. Energiát ad és pozitív érzésekkel tölt fel. Mondanom sem kell, most is megtette jótékony hatását.
Felmentem egy találkozós oldalra, s azonnal jeleztem részvételem egy városfelfedő sétára. Továbbá ígéretet tettem magamnak, hogy szombaton ’igen’ napot tartok. A szabály egyszerű, nyitottabban fogok sétálni az úton, s lesni fogom a kínálkozó alkalmakat.

beforeandafteryesA sétára hajszálpontosan időben érkeztem, s nagyon kellemes csalódtam. Egy kis kedves társaság verődött össze, s az idő pedig egyesen fantasztikus volt. London egy újabb szeletkéjét sikerült jobban felfedeznem és pár szép pillanatot elcsípnem a kamerámmal.
A túravezető házaspár igazán szimpatikus volt. Olyan emberek, akik szívből csinálják, amit csinálnak. Élvezik az idegenvezetést és ember centrikusak.  Szép pozitív véleményt írtam róluk és a programjukról az internetes oldalon.

gongKözben az ’igen’ napom is haladt. A sétán sikerült egy spanyol származású hölggyel jobban elbeszélgetnem, akivel könnyen megtaláltam a közös hangsúlyt. A spirituális témák megoldották a nyelvűnket. Búcsúzásunkkor egy vasárnapi meditációs találkozó hívta fel a figyelmem. Így sikerült egy nappal később, este, London belvárosában egy két órás energiapályákat felszabadító foglalkozáson részt vennem. Érdekes volt számomra nagyon. A szervezőnek volt egy nap gongja, amivel lelket simogató hangokat tudott életre kelteni. Beleborzongtam az egészbe. A gong tulajdonképpen rezgéseket is továbbít, amik igen különösek. Ha közel állsz hozzá, vagy a kezed elé tartod, érezni tudod a vibrálást. A meditáció remek volt, az éberség és az alfa állapot között utaztunk. Zárásképpen egy inspirációs előadás volt terítéken. Ha lesz még lehetősem, visszajövök ide az elkövetkező hónapokban.

Az élet furcsa játékaként megemlíteném, hogy a helyszín közelében volt egy kávézó, ahova betérten egy italra a találkozó előtt. A kiszolgáló srác egy hihetetlen szimpatikus olasz (Andrea nevű) volt. Egy kicsit félénk, ám nagyon barátságos pasi, akinek az angolját nem értettem azonnal. Az én botfülségembe még ő vörösödött bele. A kávézó koordinációit megjegyeztem, igyekszem majd útba ejteni alkalom adtán.

Természetesen szombat napközben két alapítványnak és két hajléktalan bácsinak is adtam pénz. Nem tehettem meg, hogy szó nélkül elsétálok mellettük. Az utcán útbaigazítottam egy hölgyet is.
Mindent örömmel és széles mosollyal az arcomon tettem. Szuper kis napom volt.

Az ’igen’ napom egy nagy Igennel zárult. Gyakrabban kéne hasonlókat tartanom. Az emberek amúgy sem igen kérnek szívességet, ahogy tapasztaltam, szóval van még min dolgozni. Másrészről új kapukat tud kinyitni egy ilyen alkalom. A vasárnapi találkozóról sem hallottam volna másképp.

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

