Szívbol szeretettel

Szívből szeretettel. A cikk nem a szeretetről szól most, hanem cselekvéseinkről, amit szeretettel teszünk.
Először is tényként kimondhatjuk, hogy a világon a legerősebb láthatatlan dolog a szeretet. A szeretet mindenen átsegít, jöhetnek változások és akadályok az életben. Szeretettel minden megoldható és minden, amit szeretettel teszünk, csodákat hoz létre.

Kapásból fel is hoznám a fényképezést. Nincsen fényképezőm, s tehetséget sem éreztem magamban. A hétvégén sikerült egy középkorú angol úrral elbeszélgetnem, akiről kiderült, hogy rejtett hobbija a fényképezés. Több ezer minőségi képet készített már, s többségük természetfotó. Nem gondoltam volna, hogy a kicsit mogorva stílusú bácsiban ilyen finom lélek lakozik. Mesterien kapta el a katicabogarat a harmatos virág levelén.Társalgásunk közben mondtam, hogy nincs kamerám. Válasz: mobilod van nem? A szocial médiára terelődött a szó, s így lyukadtunk ki a Flickr-nél. Vasárnap estére kis varázslat történt. Beregisztráltam, s mobilommal már pár pillanatot én is megörökítettem. Szeretettel szeretetből, magam elszórakoztatása képpen keresek innentől kezdve ihleteket. Hétvége óta pedig már abban is biztos vagyok, hogy engem a mini világ vonz. Minden, ami apró. Egy kis radír, Kinden Tojás meglepetés, megbújt virágok a parkban.
Van több fotós ismerősöm is. Mindig kihangsúlyozom nekik. A képeitek gyönyörűek, érzem rajtuk a ’szeretettel készült’ nektek.

A Flickr oldalt mindenkinek csak ajánlani tudom. Több milliónyi mesés pillanat van fent bármiről. Város, természet, tánc, hobby, elvont. Egy esős – komor napon felmenni, s körbenézni, boldogságot tud adni.

salsaA második újdonság az életemben a Salsa. Latin tánc, amihez meg kellett érnem. Negyed évszázadon keresztül elutasítottam minden fajta táncot. Botlábúnak éreztem magam. Most véletlen jött egy meghívás egy ingyen próba órára. A varázslat elkezdődött. A tánc egy bűbáj, ami embereket képes megbódítani, s különleges kapcsolatokat kialakítani. Személyek, akikkel véletlen sem, soha semmilyen kapcsolatban nem kerültem volna…s lám a tánc megtörte a jeget. Az órákon folyamatosan táncpartnert kell cserélni, így egy este alatt akár 10+ fiúval is lehetőség van táncolni. Férfiak, akikkel tuti sehogy nem ismerkedtem volna meg, lehetőségek hiányában. Semmi gond, Salsa ezt is összehozta.
A Salsa egy mosolycsaló is. Nem bírom megállni, hogy ne mosolyogjam végig az egész órát. Energia és vidámság van a táncban, ami megnyilvánul az emberek arcán. Itt nincs mogorva, fapofájú, befásult, negatív ember. Nincs esélye megtelepednie a negatív dolgoknak, mert a Salsa lemossa őket a táncparkettről.
Salsát is csak szívből lehet táncolni, érezni kell, s engedni, hogy zene átjárjon minket. Aki jár az órákra, szereti is a táncot, vagyis egy szeretetmező jön létre körülöttünk.
Szívből szeretettel lépkedünk, amit egy külső megfigyelő is könnyen ész tud venni. Egyszerűen csak jó nézni a táncosokat is.

Keep calm and carry on. Nyugalom, folytasd és élvezd. Csak is kizárólag szívből szeretettel!

TE MIT GONDOLSZ?!

