Valentin nap 2014.

Az ágyamban pihenek, s Valentin napot írunk. Sokan nem kedvelik Február 14-t, mert „nyugatnyaló”, s nem eredeti magyar ünnep. Igazából mindenki úgy vélekedik, ahogy szeretne, de abban megegyezhetünk, hogy igen divatos és felkapott lett az elmúlt években Valentint ünnepelni. Ajándékot pedig kötelező venni, s illik elvinni egy vacsorára is a hölgyet.
Somogyi András parodista ma egy képet tett közzé a Facebookon. A szingliség előnyei: Valentin nap ide-oda a pénztárcád nem üresedik ki. Nézd a pozitív oldalát, ha még nincs nőd. Nektek kedves férfiak, ez jó poén, nekem már nem annyira.

Valentines_Day_General_Image_0Ma nem éreztem magam depressziósan, nem éreztem magam egyedül. A munkám teljesen lekötött. Reggel egy 7,5 hónapos kismamánál indítottam a napot, aki kedvesen megkérdezte: Kaptál Valentin üdvözlőlapot? Talán majd egy másik életben – magamban gondoltam. Ez a kis hölgy amúgy az egyik legkedvesebb nő, akivel eddig Angliában találkoztam. Nagyon kis bájos mosolygós, boldog várandós és izgatott. Mindig ad valami apróságot. Múltkor szerencse sütivel távoztam, most házi készítésű magvas sütivel a kezemben jöttem el. Kedvelem őt nagyon.

Utána egy kisebb ebédidőm következett, remek alkalom egy vásárlásra. Sikerült betévednem a Uniqlo Japán márka boltjába is. Elgondolkoztam az én nyári kis romantikámon a japán sráccal. Újra megerősítettem magamban, hogy a japánok kiválóak. Pontos, nyugodt vérmérsékletű emberek, akik intelligensek, s finom modoruk van. Az öltözködéshez is remek az érzékük. Továbbá érzékiek és szenvedélyesek. Testmagasságuk alacsony, de nekem ez bejön. A szemük vonala pedig cuki. Hiányzik egy japán személy az életemből, megállapítottam.

Délután egy másik család, majd este a harmadik család várt. Vagyis pontosabban a gyerekek vártak. Egy 3 éves angol srác mentette meg a Valentin napomat. Édes gyönyörű gyerek, aki fekvéskor megkért, hogy maradjak vele. Engem átkarolva, fejét a vállamra hajtva aludt el. Pici szívét neki, megérintett. Nem is gondolja, hogy nekem milyen sokat számított most a kedvessége. Hálás vagyok érte. Boldog voltam, hogy ez a munkám. A gyerekek szeretete már sok mindenen átsegített, erőt adott, s ma sem volt ez másképp. Nem is tudnám elképzelni az életem nélkülük. Színt adnak a napjaimnak, s beragyogják azokat.

Hétvégén, ha minden összejön az előző családomhoz megyek látogatóba, mert már megőrít a szívem csücske hiánya. Az én nagyon szeretett 10 éves „leányzóm”, akire naponta gondolok, s aki megmutatta nekem a tavalyi év folyamán, mi is a szeretet.

Csodásan zárult a Valentin napom.

Valentin nap 2014.” bejegyzéshez ozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

