Egy színvonalon aluli este

Hajlani 3 óra szombat reggel, s ülök a gép előtt, pötyögöm a számítógép billentyűzetet. Friss élményekkel érkezem most első kézből.
Alig pár perccel ezelőtt értem haza az esti bulizásból. Köszönöm TFL, hogy bízhatom benned, s eddig mindig jól haza „repítettél”. Nagy mázlim van, mert leszállok a buszról, s átsétálok az út túloldalára, s már otthon is vagyok.

A ma este először úgy látszott, hogy egy táncos meet upra megyek, ám az egyik ismerősöm születésnapja felülírta a terveimet. Születésnap egy évben egyszer van, találkozók pedig gyakrabban. A társasággal semmi gondom nem volt, leszámítva, hogy nem a táncos-táncos fajta. A probléma csupán a clubban lévő emberekkel akadt.

party-music-hd-wallpaper-1920x1200-3850Az O’neills a pub-club a Sohoban, ahol már minden Londonban élő ember egyszer tuti megfordult. Az egész város egyik legismertebb szórakozóhelye, amit inkább külföldiek keresnek fel, mint törzsgyökeres angolok. Itt éltem már meg a legeslegjobb bulikat, de a legcsapnivalóbbakat is. Nem tudom, mitől függ, hogy egyszer színvonalon aluli emberek jönnek, míg máskor meg csomó fiatal és igényesebb személyek. Mitől függ, hogy hullámzik a pub látogatóinak stílusa? bárcsak tudnám, mert akkor jó időben – jókor mennék.

A január utolsó napjának felhozatala olyan kritikán aluli volt, hogy nem tudom leírni. 95%-ban csak fiúk voltak, de ők még az óvoda színvonalát is az alulról ütik kategória.
Sétálok a szintek között, s egyszer csak egy barom arc leszólít:
– Ír vagy?
– Nem, nem ír vagyok.
Reakció: – Akkor mit keresel itt?
– Tudtommal ide bárki jöhet! (magamban: mekkora egy idióta vagy)

Később az este, állok a táncparkett szélén kezemben egy itallal, erre egy fekete 35+ éves csávó odajön hozzám: mizu? Jó a buli mi. (magamban: kotródjál most)

És mikor már azt hittem, ennél nincs lejjebb, valaki megfogta a popsim a tömegben. Három piás tökfej állt mögöttem. Hátrafordulva a következőket mondtam: Tudtommal ez egy felnőtteknek szóló szórakozóhely, ahol vagyunk. Nem kéne ovisan viselkedni! Majd faképnél hagytam őket.

Ma este nem pasizni mentem, s örültem is remek döntésemnek. Azt mondtam hajnali 1-kor magamban, inkább egyedül halok meg, mint a pubban lévő emberek közül bárkihez is hozzá kelljen mennem valaha. Á, inkább maradok örökre szingli, mint velük szóba állni…Nincs az a pénz.
Másik gondolatom: inkább megásom a síromat, mint velük akár csak táncolni egyet. Mindeközben a velem szembeni oldalon egy csajszi nézelődött, de annyira részeg volt, hogy azt sem tudta mit lát. Homályos szemek, szétfolyt tekintet. Elröhögtem magam kínomban. Hol vagyok, te jó Ég!

A táncpartnerem egy Ben nevű német srác volt, aki egy arrogáns – beképzelt majom, de még rondán is néz ki. Ez a német vagyok, s nagyra vagyok, magammal dolog van benne. Mikor beszélgetni próbáltam vele németül, csak annyit mondott angolul: Kár erőlködni, hétfőn repülők haza. Köszi Ben, nagyon udvarias pasi vagy te is.
Soha többet az életben nem fogom őt viszontlátni, de legalább egy pici emléke lesz rólam: volt egy szőke lotyó, akivel nyomtam a dancet. Szép pillanatok.

Oh, és még volt a pubban pár 40+ ember is, akik szépen kiütötték magukat. Ha én 40 felett / 50 körül még mindig itt fogom ropni piásan, kérlek, üssetek agyon. Megengedem nektek! Iszonyat gáz lenne, ha az évekkel visszafejlődnék…a béka segge alá.

A hab a tortán egy dilis – tolószékes fekete bácsi volt, aki még hajnali fél 2-kor a szórakozóhely 2. emeletén alkohollal és cigivel a kezében várakozott. Ki az a nagyon hülye, aki őt képes volt az éjszakába elvinni? Az emberek nem komplettek komolyan mondom.

Az esti kurvafelvonulás elmaradt, talán a szakadó eső elmosta őket félúton. De London belvárosa elé kiraktam volna a táblát: Figyelem, idiótákkal teli hely! Ha teheti, kerülje ki, keressen alternatívákat. A kínai Új év színvonalon alul indult a kínai negyed bejáratánál.

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

