A legromantikusabb pasi

Repüljünk vissza az időben 2013 decemberébe. Karácsony előtt egyik nap, késő este nagyon untam a banánt, semmihez sem volt kedvem. Így kínomban felmentem a Facebookra és elkezdtem posztokat olvasgatni olyan csoportokban, amiknek tagja vagyok.

platoiAz egyik londoni social groupban a következő sorokra lettem figyelmes: Utaztam a metrón itt és itt, ekkor és ekkor, s egy lány ült le velem szemben, akit azóta sem tudok kiverni a fejemből. Pontos leírása a hölgynek, s hogy kérlek jelezzetek, ha ismeritek. Kommentben beírtam a srácnak, hogy örülnék, ha segíteni tudnék. És milyen aranyos különben is. Vissza is jelzett, hogy köszöni a támogatásom, s mivel én Londonban élek, tartaná velem a kapcsolatot. Ő csak turistaként járt a városban, mikor a metrón szerelmes lett.
Az áhított csajszit a zene angyalának nevezte el. Azóta pedig Facebookon gyakran romantikus dolgokat oszt meg, sőt szerelmes verset is írt a plátói nőhöz.
Van valaki Londonban, aki nem is tudja, hogy mennyire megőrül érte valaki – véleményeztem a dolgait. Nem is fogalmazhatnék pontosabban – válaszolta.
Közben a srác tervezte, hogy januárban visszajön. Állásinterjúja lesz, s a lányt fogja a metró kijáratnál figyelni majd, hátha felbukkan.

Az újév második hetében csütörtök este jött a Facebook üzenet: ráérsz másnap találkozni? Sajnos holnap haza kell utaznom este, s mindenképpen örülnék, ha összefutnánk. Szívességet szeretnék kérni tőled. A nagy egyezkedésből végül az lett, hogy 25 perc múlva a Piccadillyn találkoztunk, spontán aznap. Én a belvárosban voltam, nekem nem okozott gondot.
Így sikerült megismernem egy portugál szerelmes srácot, akit szó szerint esz a fene egy lányért.

Beültünk egy pubba, s kérdeztem: milyen szívességet tehetek érted?
Képzeljétek el, hogy a szíve hölgyének, aki nem is tudja, hogy ő van, vett ajándékot és írt egy verset. Mivel én Londonban élek, s megbízik bennem, rám hagyja őrzésre a dolgokat.
Leültem. Soha nem találkoztunk, s megbízik bennem. Nagyon jó érzés töltött el. Ilyen pillanatokért érzem magam valakinek, mármint egy olyan személynek, aki egy apró fénypontját képezi az univerzumnak.

A srác pedig egy kisebb csoda. Könyvíró, színész, drámatanár, amatőr rajzoló. Szuperül beszél angolul amerikai akcentussal, s pusztán hallgatni a beszédét eszméletlen jó. Kenyérre kent lazán.

A pub után London belvárosában csatangoltunk. Már megint nagyon szerencsésnek éreztem magam. Egy cukorbogár és nagyszívű srác kísérgetett a városban.

A legromantikusabb jelzőt azért adnám neki oda, mert még soha nem találkoztam egy olyan pasival, aki ennyire akarna egy csajt. Aki képes a Facebook csoportokat bújni, posztolni, s számára ismeretlen emberekkel levelezgetni, csak hogy előrébb jusson. Soha nem tapasztaltam még ezt a sok tenni akarást egy plátói szerelemből adódóan. Továbbá soha nem gondoltam volna, hogy ismeretlenbe valaki képes ajándékot vásárolni valakinek.
Kívánom, hogy több ilyen ember legyen a Földön, mint ő, s a Disney mesék hercegei és hős szerelmes történetei a való életben is megelevenednének általuk.

Büszke vagyok, hogy ismerőseim között tudhatom őt. Hálás is vagyok, s én lennék a legboldogabb, ha az a lány egyszer előkerülne, aki összehozott minket egy estére ebben a nagyvárosban. 

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

