Olasz pasis este

Sziasztok, kedves blogom. Ma végre megint eljutottam arra a pontra, hogy alig vártam hazaérkezésem. Első kézből szeretném elmesélni nektek az egyik legfrissebb élményemet.

A héten nem tudom mi történt velem, de elég népszerű voltam a pasik körében. Az utcán leszólítottak kétszer, találkoztam egy új sráccal, s a régi – új olasz ismerősöm is talit szervezett le velem. Két éve találkoztunk először, s most megint összefutottunk. A srác erre csak ennyit tudott mondani: egyedülálló dolog. Nem biztos, hogy annyira különleges. Ez csak pusztán London és az évek rohanása.

herceg

A ma estére azt mondanám, hogy egy randi volt. Határozottan egy randi volt. Fél éve nem volt már ilyen alkalom az életemben. Azt hiszen csúnyán felsültem. S rá kellett jönnöm, valójában fogalmam sincs, hogy kell igazán randiznom. Pont ez a jó, mindig tanulni és fejlődni.

A srác nagyon korrekt volt. Rám írt ma délelőtt, hogy akkor ugye a megbeszélt találkozó áll még. Pontosan leírta a helyszínt, eltéveszthetetlenül jól. Ez nagyon tetszett, hiszen hiába mondjuk azt, egy metróállomáson összefutunk. Több kijárat van, s csúnyán mellé lehet nyúlni. De nem ma este. Továbbá nagyon tetszett, hogy korrekt tervekkel állt elő, egy kicsit romantikus és élvezhető helyre vitt, ami angolos. Bravó és bravó. Pontosan, ahogy szerettem volna lelkem mélyén.

A rossz dolog annyi volt, hogy ő nem az a személy, akivel azonnal és rögtön gördülékenyen tudtam beszélni. Magyarul nem egy hullámhosszon vagyunk. Mikor már én szenvedek valakivel a kommunikációban, ott tényleg baj van. Ilyenkor fel szoktam venni egy ’beszélek magamról taktikát’, hátha az én személyes történetem elindít egy másik gondolat szálat, vagy éppen továbbviszi a beszélgetést egy hozzászólás majd.
Nem így alakult. Sőt kicsit elvittem a társalgást a jó fenébe. A végén már ő mondta. Könyörgöm Anna, most azért vagyunk itt, hogy jobban megismerjük egymást, te meg már a családod dolgairól beszélsz itt. Ez nem az első alkalomra tartozik. Igazat adtam neki, s némára vettem a figurát.

Átdobtam a labdát, akkor kérlek mesélj magadról, kérdéseket próbáltam feltenni. A legjobb belenyúlásom a testvére és a családja volt. „Egy húgom van, aki fiatalabb nálam, s gyerekei vannak.” Következő kérdésem: és mennyi idős a húgod? Zárójelben ideírom, hogy a srácot 30 körülire tippeltem, s meglepődtem, hogy a húgának már gyerekei vannak. 25 évesen már 2x szült volna valaki Olaszországban? Itt kilyukadtunk végül az ő életkoránál. Ma este velem szembe egy majdnem 40 éves pasi ült. Upsz, nyeltem egyet.
A barátnőmet emlegettem magamban, aki tudja, hogy ez milyen. És azt is tudja, hogy mennyire kedvelem az ő olasz pasiját és az ő barátait is. Milyen szuper élményeim voltak velük otthon évekkel ezelőtt.

Tudjátok, ilyenkor én borzasztó kíváncsi leszek. Egy közel 40 éves olasz pasi, aki egy 25 éves magyar lánnyal találkozgat Londonban. Mi a fene rossz? Miért alakult így az élete, hogy még mindig egyedülálló és hogy a karrierjét még most kezdi egyáltalán elindítani Londonban. S legfőképpen mit csinált eddig  egész életében? Miért és hogyan? Hogyan is van az, hogy 3 éve diplomázott? Mi történt vele 36 éves koráig? Lébecolt? Túl sok, amit tudni akartam hirtelen. Ez így direktben persze nagyon udvariatlan lett volna megkérdezni.

A pasiról annyit mindenképpen elmondanék, hogy korrektnek tűnik. Megbízom benne, s biztonságban érzem magam vele. Nőként tekint a nőkre, s van benne egy kedves távolságtartás. Figyeli az ember reakcióit és tiszteletben tartja azokat. De könyörgöm, nagyon ciki is lenne, ha még 40-hez közel sem járnánk itt, akár olasz – akár nem valaki.

Az élet iróniája, hogy az Öreg Hajó pubban voltunk. Hmm, a pultosok és a chéf viszont haláli cukik voltak, a megzabálnám pasik. A jövőben az Öreg Hajóra maximum fiatal „halakat” halászni jövök vissza.

Ott ültem az olasz pasi mellett, s azon gondolkoztam, hogy ezt hogyan fogom a blogomra megírni. Nem vagyok normális, mi? Tudjátok, megkérdeztem, hogy megölelhetem-e. Fogalmatok sincs, vagy talán van, mennyire hiányzik egy pasi ölelése.

Oh, és ott ölelgettem őt. Közben majdnem pár könnycsepp lefolyt az arcomon. Hiába mondom, milyen jól vagyok, hiába mutatom, milyen erős vagyok, egy pasi ölelése meg tud hatni. Annyira, de annyira hiányzott már. Nő vagyok én is…kell az, hogy valaki védelmezzen. Kell az, hogy érezzem, valakire lehet támaszkodni. Előtörtek belőlem a mély érzelmek. Nem is tudom elképzelni, hogyan bírom ilyen jól férfi nélkül…Nehéz és erős lélek kell hozzá, még is meginogtam ma este.

A folytatásban az lett, hogy a pasi lesmárolt. De sajnálom, rosszul csókol. Én pedig borzalmas őszinte vagyok. Mondtam neki, hogy túl erősen csókolsz. De nem csak az erősséggel volt bajom. Szegény Charlotte jutott eszembe a Sex és a New Yorkból, mikor randizott egy nyalogatós pasival. Az olasz srác csókja nem olyan borzasztó volt, de közelített ahhoz. Mikor a fél arcod folyik a nyálban, s legszívesebben egy zsepivel törölgetnéd meg a csók után. Igen, ez egy fajta panaszkodás volt. S ő igen meglepődött. Kérdeztem: ’soha, de soha senki nem mondott még semmit a csókodra?’ ’Nem’ – jött a válasz. Oh, drága csajok, ne legyetek már ilyen ragaszkodóak és mindent lenyelősek!
Tudjátok hozzáfűzte még: Jól van, ez az én csókom. Ez vagyok én, s nem fogom megváltoztatni.
Nem is kell – gondoltam magamban. De sajnálom, hogy ez más csajoknak eddig bejött…rossz lelkiismeretem lett utána. Egy közel 40 éves pasinak nekem kell megmondani, hogy nem jól csókol??? Ki vagyok én? 15 év van köztünk majdnem…

A pub után elmentünk sétálni, s eszméletlenül élveztem. Nagyon szeretek gyalogolni, s sikerült London egy újabb szeletkéjét felfedeznem. Olyan helyen jártam, ahova vissza fogok térni, biztos vagyok benne. Hálás vagyok érte.
Szerencsésnek is éreztem magam. 2014. január, s én egy olasz pasival sétálgatok a Temze parton egy puccos városrészben.

Az estét igen kétes szájízzel zártam. Én sem voltam túl jó ma, s nem kellett volna annyit beszélnem stb. Kedvelem a srácot, mint egy kedves ismerőst. És tényleg jó dolog őt ismerni, mert jó ember. 

TE MIT GONDOLSZ?!

