2013 búcsúzott

Szeretettel köszöntök mindenkit 2014-ben! Remélem jó évetek volt 2013, vagy legalábbis voltak szép élményeitek.
Még mielőtt az Új évbe léptünk volna, volt nekünk egy Szilveszterünk is. Ti hogyan töltöttétek?
Engem személy szerint annyira nem mozgat ez az éjszaka, számomra majdnem ugyanolyan este, mint a többi. Illetve a korábbi évek folyamán rosszul sült el, s azóta már tényleg nem tud foglalkoztatni Szilveszter. Mindig legyintek egyet, s magamban mondom: szuper évem lesz, s ez nem attól függ, hogy mit csinálok / nem csinálok Óév búcsúztatás címén.

2014ittIdén például dolgoztam. Nagyon rossz volt nekem hihetitek. Egy meleg és kényelmes lakásban ültem, TV-t néztem, miközben egy emelettel feljebb egy kislány aludta édes álmát. Egy angol család gyerekére ügyeltem, míg ők elmentek egy társas összejövetelre. Életem legjobb órabérét fizették nekem, s még borravalót is adtak pluszban, ja és nem győztek hálálkodni, hogy Szilveszterkor elvállaltam a babysittelést. Nekem az öröm! És arról pedig álmodni sem mertem volna, hogy egy műsorvezető az apuka az egyik angol csatornán. Egy ismert emberrel is találkozhattam így. Jobban nem is alakulhattak volna a dolgok. Boldog vagyok.

Térjünk vissza általánosságban a Szilveszterre. Ahogy látom, hogy emberek több energiát fektetnek ebbe az egy napba, mint az egész elkövetkező évükbe. A ’mit csinálsz, merre bulizol az éjszaka’ – alap kérdés. Sajnos azt már senki nem tette fel, hogy mit is terveztél a 2014 évre. Milyen álmokkal, ötletekkel, egyáltalán valami elképzeléssel állsz –e neki az Új évnek. Á, az nem számít. Majd lesz, ahogy lesz, fogja írni a jövőnket. Így szeretnénk? Véletlenre bízni az elkövetkező 365 napot, miközben a Szilveszter estére képesek vagyunk szétszervezni magunkat?
Természetesen nem ellenzem a bulizást. Csupán annyit szeretnék mondani, hogy egy éjszakával nem fogjuk megváltani a világot. Leihatjuk magunkat, az árokszélén másnaposan is kezdhetjük az Új évet, de biztos így akarjuk?
Szerintem fontos, hogy üljünk le és értékeljük az elmúlt évet, s tervezzünk valamit előre is. Nem kell nagy dologra gondolni, elég egy kirándulás, egy esküvő, amire már meg vagyunk hívva, de látnunk kell valamit a jövő évre. Valami olyan dolgot, ami egy biztos pont, ami miatt úgy érezzük, megéri dolgoznunk, tennünk a dolgunkat.

Idén vagyis inkább már tavaly, London nagyon szomorú volt, hogy búcsúzik 2013. Egész nap sírt a város, esett az eső. De ez ne szegje kedvünket! Nagyon csodálatos, szeretetteli évet kívánok Mindenkinek!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

