Legjobb évem: 2013

2008 óta minden évben egy évértékelő vagy záró írással jövök hagyományosan. Éppen visszaolvastam a tavalyi cikkem, s boldog voltam. 2012-ben az apróbb, de több volt jelen az életemben. Többet utaztam Anglián belül, mint idén, de csak egy – egy napról volt szó.
Most arra gondoltam, hogy a 2013-s év számomra legemlékezetesebb pillanatait elevenítem meg, s hálát adok az eltelt 365 napért.
Határozottan állíthatom, hogy eddigi életem legjobb évét kaptam ajándékba az élettől / Égiektől. Soha ennyit nem mentem, soha ennyi esemény stb nem történt még velem korábban. A legjobb évem mellett a legmozgalmasabb jelzőt is odaraknám.

2014

A korábbi évekkel ellentétben 2013-t konkrét tervekkel indítottam. A személyes naplóm első oldalára felvéstem a következőket: Róma, New York, Amszterdam, Tesóm eskövője. A listát kipipálhatom. Mindent megvalósítottam a nagyobb terveim közül.
Továbbá a következő sorokkal kezdtem az évet: „2013 az én Évem lesz!” És az is lett!

A bevezetés után jöjjenek a legszebb pillanatok / események kronologikus sorrendben.

–  Január végén bevásároltam a new yorki repjegyem. Életem eddigi legdrágább repjegye volt. Tudtam, augusztus 19-n utazom Amerikába, ami jó érzéssel és izgalommal töltött el.

– Februárban a kedvenc – szívem csücske gyerekem, aki a szívemhez nőtt az elmúlt egy év folyamán, iskolai előadást adott elő. Egy gyerek musicalt keltett az évfolyam életre. A „lányom” volt az egyik főszereplő és remekül alakított. Tehetséges a színészkedésben, azt állapítottam meg. S majdnem könnyeket potyogtattam, mert ezek azok az órák – pillanatok, amikor a szülő büszke lehet. Az én gyerekem ott van, s milyen ügyes! Ilyen dolgokért és sok másért éri meg szülőnek vagy bébiszitternek lenni.

Blogtalálkozók, amik a fénypontok a londoni életemben. Minden egyes találkozót nagyon élveztem, mindig boldogan és szociálisan kielégülve jöttem el.

– Megismertem egy angol cuki srácot, aki mélységesen megérintett. Tudjuk, hogy semmi nem lett belőle, de ami kaptam, azért mélységesen hálás vagyok. Fáj rá gondolni, de ugyanakkor boldog is vagyok. Minden alkalommal pedig, hogy a londoni Ritz hotel előtt elhaladok, ő jut eszembe, hiszen ott dolgozott.

– Márciusban 3-n barátnők elmentünk inni egyet. Csak egyet, mert senki sem akart bulizni. Az éjszaka végül hajnali 4-kor záródott, s csúnyán küldtük le az alkoholt magunkba. Csaptunk egy durván görbe estét, s a legérdesebb még csak most jön. Az egyik barátnőmnek sikerült azon az estén bepasiznia, s a sráccal azóta is együtt van. A legjobb terv nélkül kezdeni egy éjszakát, abból sül ki a legjobb.
Pár hétre rá az is előfordult, hogy születésnapot ünnepeltünk.  S a Trafalgar térre kaptam egy fuvart a szórakozóhelyről. Mikor megláttam a Nelson szobrot megszólaltam: hát ez meg mi? Jaaa, de hisz ez a Trafalgar tér! Rácsodálkoztam a világra.
Tavasz végén leálltam a bulizással, s az életem egy nyugalmasabb periódusa következett.  

– Az egyik kedves barátnőm elhagyta Angliát, ám még mielőtt végleg elutazott volna elmentem vele a brit tengerpartra, Brightonba. Régi álma teljesült ezzel, s nekem meg nagy öröm volt mások megvalósult álmában szerepelnem. Azóta is hiányzik nekem Ő, bár tudom, hogy jobban érzi magát új országában, Spanyolban mint az esős Angliában.

– Május elején Rómát kerestem fel! A város, ahova már hosszú évek óta készülők, s végre megcsináltam! Majd kiugrottam a bőrömből, mikor megláttam a Trevi kutat vagy a Colosseumot is.

– Júniusban egy nemzetközi tagokból álló vallási gyülekezethez csatlakoztam. Azóta is rendszeresen vasárnaponként járok a szertartásokra. Nagyon megszerettem a társaságot, örülök, hogy ismerem őket.

A mamám betöltötte a 90. életévét. A családunkban egy hatalmas mérföldkő volt ez. A mama pedig egy csoda, hiszen nem mindenki ér meg ilyen szép kort. Továbbá ő egy élő képviselője a régi időknek, amit mi már a történelemkönyvekből ismerünk.

– Találkoztam és randizgattam egy japán sráccal. Számomra nagy megtiszteltetés volt, hogy a világ másik végéből származó embert le tudtam venni a lábáról. Kedves srác volt, nem panaszkodhatok rá. A japánok még mindig jók, s egzotikusak a szemünkben. A legjobban számomra a nyugodtsága és az öltözködése tetszett. Ja és persze mindig pontos volt, s az etikett szabályokat is remekül betartotta.

– Az előző főnök anyukámmal és gyerekeivel töltött idő. Hiába hagytam ott a szívemhez nőtt családomat, az anyuka kedvesen felajánlotta, hogy találkozhatom velük, ha szeretnék. Persze, hogy szeretnék. S az elmúlt év folyamán több kellemes órával ajándékoztak meg a gyerekek. Mindig úgy csimpaszkodtak belém, mikor eljöttem, s örömmel és hatalmas öleléssel fogadtak. Szerencsésnek éreztem magam.

Ramsgate-i kirándulásom, amikor is a homokban feküdtem, s a következő szállómondat hagyta el az ajkamat. „Még jó, hogy élnek külföldiek ebben a országban, mert így legalább vannak normális emberek itt„ Egy élmény ellátogatni a vidéki  Angliába.

– Nyáron hazalátogattam egy pár napra, majd szeptemberben a tesóm esküvőjén jártam. Nem vittem túlzásba az otthoni nyaralást, de így is több lett, mint amit terveztem.

New York. Az útlevél ellenőrzés után sikeresen beléptem Amerika területére. Hatalmas mérföldkő volt ez életemben. Mindent élveztem, minden új volt. Mérhetetlenül boldog vagyok a csodás amerikai – 10 napos nyaralásomért.

Liverpool-i vasárnapi kirándulás, ahol egy hosszú vonatutazást követően ingyen bementem a Beatles múzeumba. Mázlista vagyok.

– Évzárásként Amszterdam is ki lett pipálva a kívánság listámon. Amszterdam és Hollandia, igazán pozitív érzésekkel és benyomással utaztam vissza Londonba. Remek kis hétvégén volt.

És még egy milliónyi apró élményt kihagytam, a szombati vacsorákat, a szerdai találkozókat, a Kingston family összejöveteleket, a vicces pasis dolgokat.
Idén, ahogy tavaly is a barátnőmnek köszönhetek a legtöbbet! Nagyon – nagyon Köszönöm, hogy vagy Nekem!

2013. Szomorúan búcsúzom tőled, mert szuper év voltál!
2014. Izgatott vagyok, mert tudom, hogy rengeteg jót hozol. 

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

