Idei Karácsony

karácsonyAz idei Karácsonyom teljesen más, mint a korábbi években. Furcsán hangzik, de egyedül töltöm magamban az ünnepeket. Az életem most így alakult, illetve én hoztam a döntést, hogy nem megyek haza. Több elintéznivalóm van még itt, s változik az élethelyzetem is.
Januártól kint lakással folytatom, s nannyvé léptem elő. A vázlat már meg van, az új állásom is összejött, de még így is sok szabadidőm marad hétköznapokra, szóval ki kell matekoznom miben és hogyan tudok előnyt kovácsolni még.
Maradok a városrészben, ahol már egy éve tartózkodom. Az egyik legszupibb hely ez Londonban, úgy vélem.
A költözés és az álláskeresés miatt tartottam jobb ötletnek maradni.

Mázlimra a családom, akiket most hagyok el, elutazott egy hétre. Szeptembertől tudtam, hogy felmondanak nekem. Nem kell nekik több bentlakásos segítő, mert a gyerekek 3-ig suliban vannak, utána meg minden nap edzés van. Így este 6 után és körül jönnek haza. Nincs mit csinálnom egyszerűen, meg is értem őket. Az elmúlt hónapokban túl jó dolgom volt, s munkában sem kellett megszakadnom egyáltalán. Búcsúznom kell tehát a 4 leányzótól és a palotától, ahol élnek.
Na, az ünnepeket még itt töltöm a nagy lakásban, s nem zavar senki sem. A család nem bánta, hogy maradok most, főleg mert ők nincsenek is itthon. Így maximálisan élvezem a kényelmet, a csendet.

Tegnap pont azon gondolkoztam, hogy a Karácsonyom ugyan semmilyen lesz, de az egész évem olyan csodálatos volt. Ez a két nap nem tud rontani a helyzetem, akármilyen semmilyen is. Nekem 365 napos ünnepem volt. S az életem most kezdődik csak igazán Londonban. Az elmúlt hónapokban annyi szép történt velem, mesés volt minden. Életem egyik legjobb évét éltem át, nem kell nekem nagyobb karácsonyi ajándék.
Másrészről a korábbi évek is eszembe jutottak. Nincs értelme a Karácsonyon görcsölni. Az is csak egy nap. S nem is mindig jól sült el.

Nem bontottam ajándékokat, s nem is a családommal vagyok, de még is hálát érzek. Lélekben már a 2014-s évet tervezem, s izgatott vagyok. 

TE MIT GONDOLSZ?!

