Csodás hét

Csodás hetem van. Nem tudom, hogyan kezdődött, de minden percét élvezem.

A hétfő és a kedd olyan semmittevősen és munkásan indult. Vagyis kedden járt nálunk egy szerelő, aki azon kevés emberek egyike, akik első ránézésre nagyon szimpatikusak nekem.

letöltés (2)Este egy e-mailt kaptam, melynek tartalma egy ajándék belépő volt a Warner Bross Stúdióba. A legjobb barátnőm meglepett vele, mert tudja, mennyire szeretnék már ellátogatni oda. A legváratlanabb és legszeretetteltelibb ajándék volt. A levegőbe lett volna kedvem ugrani egy nagyot örömömben.

Szerdán meghívást kaptam a tudományos múzeumba a nyitott éjszaka rendezvényre. Jól éreztem magam aznap, s az egész metróutazást a belvárosig végigmosolyogtam. Az emberek pedig megbámultak.
A múzeumban a hangulatom tovább fokozódott. A bejáratnál a szervező asszisztensek nagyon kedvesen voltak, majd pedig megláttam a silent discot. Az ölet annyi, hogy nem hangos zene üvölt a hangszóróból, hanem mindenki személyes fülhallgatót kap. Kívülről nézve csupán annyi a feltűnő, hogy az emberek a csendben táncolnak. Mókás nézni, wáo, egyszerűen csak ennyit tudtam mondani erre. Rögtön csatlakoztam én is a bulizókhoz. És utána jobban megpásztáztam a tömeget. Ennyi helyes pasit nem mostanában láttam egy rakáson. Mindig is tudtam, hogy valami igényes programra kell elmenni, ha igényes emberekkel akarok találkozni.
A zárórakor egy srác odament a barátnőmhöz a következő szöveggel: bejössz a barátomnak, el szeretné kérni a számodat. Én a szituációtól kész voltam. Ilyen is létezik a mai világban, hogy egy pasi nem részegen és nem egy utolsó diszkóban csak úgy elkéri a számod, mert tetszel neki?
A poén most jön. A srác rám nézett, s folytatta. Ha már a barátom elkéri a barátnőd számát, akkor én meg elkérem a tiedet. Bemutatkoztunk egymásnak, s kicsit elbeszélgettünk. Felvetődött az ötlet, hogy együtt még megiszunk valamit, de aztán a srácok a másnapi munkára hivatkozva lefújták a dolgot.
A telefonszám elkérés kapcsán egy képzeletbeli láng gyulladt ki a szemeim előtt. Ez a láng a remény lángja. Talán most, talán most végre lesz egy randim…Jön a Karácsony…az emberek szíve nyílik. Igen, ő biztos rendes srác…(a láng mára kialudt, nem lett táplálva vagyis azóta sem hallottam a gyerekről)
A pasik nem veszik kedvemet. Egyszerűen szerencsére nincs időm komolyan foglalkozni a dologgal, amiért nagyon hálás vagyok.
Aztán csütörtök és péntek lett.

Péntek este nem gondoltam volna, hogy egy buliban kötök ki, de pont ez az élet szépsége. Nem pasizni mentem, ami mindig egy pozitív indítás. Inkább a nevelő és a nevelést veszem mostanában komolyabban.
Na jó, volt azért egy sztorim most is. A barátnőmet betalálta egy srác, akinek még úgy helyeske volt az egyik haverja. Aztán a jelölt rám mosolygott. Hiányzott elől pár foga. Te figyelj már! Neki nincs foga, látod??? Válasz – Jaj, nem mindenkinek lehet meg az összes foga. (Nem bírtam visszafojtani erre a röhögést, elnézést)
Utána egy aranyos srácba botlottunk bele, aki a legamatőrebb volt az egész parti helyen. A lányoknál az abszolút kezdő kategóriát is alulról súrolta, pedig elmondása szerint 23 éves volt. Én próbáltam vele táncolni, s tanítani. Tanácsokat adni neki. A lényeg, hogy ne mások táncát figyeld, ne utánozz, hanem úgy táncolj, hogy élvezd, ám még sem úgy, mint egy beszívott majom. Nem nagydolog. Továbbá igyekeztem vezetni, hogy lássa és érezze egyáltalán, milyen valakit vezetni. Pasi létére neki illik felkérni egy lányt, s neki kell a lány táncoltatnia.
Én tényleg csupán segítőkész akartam lenni, de 20 perc után már én éreztem magam cikin, mert a srác szó szerint botfülű volt. Egy változás nem egy óra alatt zajlik le, évek kellenek. Kár érte. Aranyos volt, de…esélytelen.

Tegnap és ma a kedvenc gyerekem kitett magáért. Komolyan mondom, ez a lány egy csoda. Egy két lábon járó angyal. Annyira sok mindent adott már nekem. El sem tudja képzelni, mennyire sokat jelent. Az életem vele teljes, s mindig a szívemben lesz. Érzelmileg az egyik leggyönyörűségesebb személyiség, akivel valaha találkoztam. Az elmúlt hónapokban több köszönő és nagyon kedves levelet kaptam tőle. Egy gyerek még soha nem volt ilyen kedves velem. Sőt, egyes megnyilvánulásai még nagyobbak. Soha nem írta még nekem senki, hogy fénysugár vagyok az életében. Soha senki nem lepett meg egy elő karácsonyi kis ajándékkal, mert rám gondoltam éppen alapom.
Nem tudom már egyszerűen, hogyan háláljam meg a sok-sok kedvességet. Gondolkozom ötleteken, mivel is tudnám meglepni.

És most szombat van. Az otthoni legjobb barátnőm meglátogatott Londonban. Mondhatom, hogy egy álmom vált valóra. A Trafalgar térre volt megbeszélve a találkozónk. A korábbi közös éveink alatt sokat beszélgettünk arról, hogy majd külföldi országokban fogunk bandázgatni. Barcelona utána, Londont is kipipálhatjuk. Köszönöm szépen!

Nem jutok szóhoz, olyan csodálatos emlékeket kaptam az elmúlt pár napban.

 

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

