Kurta este

Szombat este szabad voltam, s erős késztetést éreztem egy belvárosi bulizáshoz. A Leicester tér közelében, a China Town bejáratánál van egy három emeletes pub, ami esténként clubként is működik. Legelőször egy találkozó alkalmával tettem be oda a lábam, majd néha-néha visszajártam. Nekem azért tetszik a hely, mert laza. Nincs face kontrol, dress code, nem néznek ki, nem kell elvárásoknak megfelelni. Önmagad lehetsz, s jól érezheted magad, úgy ahogy vagy.
party
Egyedül vágtam neki az éjszakának, lesz, ami lesz alapon. Nem kell félni, mert az emberek nagyon nyitottak és barátságosak (főleg, ha hat a pia). Én már otthon is indultam neki Siófoknak magamban. Anno is pozitív tapasztalataim voltak, s most sem bántam meg.
9 óra előtt érkeztem, mivel addig ingyenes a belépés. Ez még túl korai időpont, nem volt semmi extra sem. Vettem egy sört, majd úgy tettem, mintha hallgatnám a zenét és élvezném a helyzetet. Néha ránéztem a mobilomra, mintha várnék valakit. Kiszúrtam egy srácot, akivel korábban találkoztam egy meetingen. Integettünk egymásnak.
Így kezdődött az éjszaka. Ő általa egy 15 fős, főleg spanyolokból álló bandába csöppentem. Táncra fel! Az egyik gyerek kicsit nyomult rám, nem tetszett a helyzet. Ilyenkor jön a kamu szöveg, kimegyek kicsit levegőzni/mosdó/ruhatár/bármi, csak hogy felszívódhassak alapon. A pubban akartam csak körülsétálni egyet, hátha még másokra is lelek. Fordultam – kerültem, s két másik angol ismerősömbe is azonnal belefutottam. Velük is eltáncolgattam, közben persze a tömeget pásztázta a szemem. Olyan személyt kerestem, aki megfog. Egy srácot ki is szúrtam. Kordináták megvoltak, csak még nem voltam elég bátor. Ergó, irány a pult, kell még pia.

Közben nagyon melegem lett, s egy légkondi alatt megpihentem. Pár német emberrel körülvéve. Parti fotó készült rólunk. Ilyenkor van az, hogy valahol a facen kering egy kép, amin rajta vagyok. Remek.

Eltelt egy fél óra, s készen álltam lecsapni a kiszemelt áldozatra. Nagyon egyszerűen adtam elő magam. A srác és a haverja az ajtó közelében állt, én meg odasétáltam, megálltam. Elkezdtem a kezemmel legyezni az arcomnak a levegőt. Ugye, milyen meleg van? már szóba is elegyedtem velük. Azonnal bemutatkoztunk egymásnak. Én meg mondtam közben: jó helyen vagytok, jár a levegő, szerintem akkor ezt kihasználom és maradok egy kicsit. Persze a kicsit nem volt igaz, hiszen előre megtervezett akciót hajtottam végre. A csalit bekapták a srác(ok). Innentől kezdve velük töltöttem az éjszaka hátralevő részét. A sráchoz „szántam” magam, hűséges táncpartnerévé váltam.
Kevinnek hívták, ír volt, s pont szombaton ünnepelte a 32. születésnapját. A nagy gond csak az volt, hogy egy gyűrű virított a gyűrűsujján. Házas vagy mi? – azonnal kérdeztem. Ne tudjátok meg, mire kettőt pislantottam, eltűnt az ujjáról a karika! Reakcióm: őszintének lenni sokkal jobb, mint hülyére venni valakit. Láttam a gyűrűt, hiába is vetted le!

Kamu szöveg: elváltam. Igen? – visszaszóltam. És gyerekek?
Ismertek, nem vagyok egy könnyű eset, konok vagyok és határozott. Utálom, ha hülyére akarnak venni, miközben átlátok a szitán.

Nem tagadom, volt bennem pia, s igazából a tánc nem bűn. Így maradtam Kevinnel. Meghívott pár whiskey kolára, jól éreztem (éreztük) magunkat. A haverja pedig annyira, de annyira be volt nyomva, hogy kötözködött egy spanyol sráccal. Én és a biztonsági őr csitítottuk a helyzetet. Tök jó, két felnőtt férfi bébiszitterévé váltam. A nagyon részeg gyereket WC-re is elkísértem, hogy egyáltalán jó helyre menjen be.
Kevin közben többször mondta nekem, hogy megyünk? Én meg: oké, szia, mehettek, de én maradok még, az tuti!
Hajlani 2-kor a barátnőm rám írt, hogy mikor megyek haza, mert ő is a városban volt. Nekem végül is mindegy már. Indulhatunk, – szóltam.

Kimentünk a pub elé, ahol is jött a duma: van szobánk foglalva a hotelben, gyere velem (velünk). Én erre: nem megyek. Ti arra – én meg erre. Ilyenkor olyan könyörgően tudnak nézni a pasik. Hiába is nézel rám, nekem elveim vannak, biztos nem megyek veled ma sehova – higgadtam közöltem. Kevin: ennyi volt? Igen, ennyi – mondtam.

Őszintén, egy házas férfi elmegy bulizni a születésnapján, s valakit meg akar dugni? Normális? Még szerencse, hogy belém botlott, s a felesége háta mögött nem történt semmi szégyellnivaló esemény.
Az este folyamán úgy éreztem, hogy valamit tettem Anglia erkölcsi felemelkedéséért. Remélem, nem voltam egyedül.

TE MIT GONDOLSZ?!

