Egy új korszak

Egy új korszak ajtaja tárult ki az életemben, amin egy srác lépett be.
open-door-fieldHa emlékeztek még, áprilisban sírtam, majd májusban regenerálódtam, júniusban közömbös és passzív voltam a pasikkal szemben. Most pedig lassan lélegzem és nyugodt vagyok. Nem kell ismerkedtem, ismeretlen srácokkal találkozgatnom. Most a legfontosabb dolog, hogy jól érzem magam és boldog vagyok.
Az elején a srácon múlott minden, hiszen én nem fordítottam neki különösebb jelentőséget. Neki kellett energiát fektetnie a szituációba, randira hívnia, főznie nekem. Mára azonban, hogy jobban megismertem őt, s én is aktívabb vagyok. Ma én voltam a konyhatündér, s ebédre kolbászos tarhonyát és aranygaluskát dobtam össze. A magyar konyhával való ismerkedés első alkalma volt ez.

Az első közös kirándulásunkat is kipipálhatjuk a naptárban. A nyelvi nehézségek ellenére is minden remek volt. A legkedvesebb pillanatom azt volt, mikor a tengerpartnál állva hátulról átölelt. Becsuktam a szemem, s egész testemben élveztem az ölelést. Évek óta nem volt ilyen alkalomra példa. Szerencsés személy vagyok.
Ugyanilyen boldog voltam, kézen fogva sétálni vele a városban is. Bár sokan meg szoktak minket nézni. Furcsa pár vagyunk, egy szőke kelet-európai egy ázsiai fekete hajú sráccal.

A legfontosabb dolog, hogy nem élem magam bele semmibe se. Nem kergetek képzeletbeli felhőket egy közös jövőről. Majd az élet hozza magát, elég, ha csak a következő hét végéig látok vele kapcsolatban. Korábbi életemben a legnagyobb hibát ott vétettem, mikor nagyokat gondoltam. (Az a szituáció, amikor már olyanokon jár a fejed, hogy és mikor mutatod be a szüleidnek, hogyan ünneplitek majd az évfordulótokat stb. Egy ilyen valótlanságon alapuló álom tud a legnagyobb fájdalmat okozni, ha vége szakad a kapcsolatnak.)
A mostani helyzet mindenképpen reményt ad, s olyan pozitív befolyást gyakorol, aminek segítségével biztatni tudok másokat. Vigaszt és támaszt nyújtani, mert én most szebbnek látom a férfi-női kapcsolatok lehetőségét.

Lesz, ami lesz. És nagyon örülök, hogy jó emlékeket kaptam ajándékba idáig is.

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

