Brighton meglepett!

Most már hivatalosan is kimondhatom, járok egy sráccal. Teljesen új a helyzet az életemben, de úgy érzem, készen állok rá.
Szombatra az első közös kirándulásunkat ütemeztük be. Én nagyon Eastbournebe szerettem volna ellátogatni, mert igazán megnyerte tetszésem a tengerparti település tavaly. Végül Brighton lett a cél állomásunk.

Brightonról azt volt a véleményem, hogy unalmas. Pusztán azért szerencsés a város, mert közel van Londonhoz, s olcsón le lehet jutni vonattal is. A tengerpart azonban egyhangú és kavicsos. A víz hideg, fürdeni sem lehet benne. A pier pedig egy pénznyelő vidámparkként üzemel. Továbbá ne feledjük, hogy túlzsúfolt hétvégente. Ilyen gondolatokkal álltam neki a szombati napunknak.

shopsA vélemény teljesen megváltozott a városról a hétvége után. Rájöttem, hogy én voltam eddig szűk látókörű. Csacsi emberekként a tengert látjuk csak, s amint a vonatot elhagyjuk, mint a terelt állatok megyünk a vízhez. Ám Brighton sokkal többet tud számunkra nyújtani, ha hajlandóak vagyunk kinyitni a szemünket, s egy kis sétára indulni.
Igazi romantikus utcákra bukkanhatunk láb buszon utazva. Kicsi hangulatos kávézók és cukrászdák várják szeretettel a vendégeket. Színesre festett házak mosolyognak ránk. Továbbá különleges és kézműves, egyedi termékeket árusító butikokra is lelhetünk. Az antik és régiség szerelmesek pedig a kirakodó vásáron igazi kincsekre találhatnak. (Mintha csak a mamán konyhája és padlása lett volna előttem kiterítve.) Régi könyvek és antik képeslapok is új gazdára várnak itt.
A város egyik kicsi terén táncünnepség volt. Pár korhű viseletbe öltözött önkéntes invitálta a látogatókat táncra. Nagyon aranyos kis mulatság kerekedett belőle!  
A Royal Pavilion előtti parknál egy fiatal, szimpatikus srác játszott hárfán. A hangszer segítségével szívet és lelket megérintő zene kelt életre. Álltam és élveztem a láthatatlan, lágy simogatást, amit az élmény adott. Szerelembe estem tőle! Olyan jól játszott a fiú, hogy egész nap képes lettem volna hallgatni.
Este fish and chipset vacsoráztam egy hangulatos hely kiülős asztalánál.

Brighton igazán meglepett! Elégedetten, boldogan zártam a szombatot!

Reklámok

Brighton meglepett!” bejegyzéshez egy hozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

