Meglepetés vendég

Tegnap egy baráti összejövetelen vettem részt, ahol a Kingston család tagjai felköszöntöttek fel születésnapom alkalmából.
Bónusz ajándékként egy meglepetés vendéget kaptam, egy srác személyében. Nagyon ismerős volt számomra, de nem tudtam hova tenni. Kérdeztem, de nem egy városból valók vagyunk… Elfogadtam a tényt, hogy az élet furcsa trükkje, ha valaki ennyire olyan számomra, mintha már találkoztunk volna. Hasonló helyzet korábban előfordult velem. És akkor jött a megoldás kulcsa! Egy üzletközpontban dolgoztunk a télen… Minden világos lett egy pillanat alatt.
meglepetes_ajndkEgy forgalmas szombat este folyamán bombariadó volt az épületben, s mi idő előtt és tilosban akartunk visszasettenkedni, mikor ő lecsatolt minket. Én nem tudtam, hogy magyar, s egy cifra szó hagyta el a szám…amire ő természetesen magyarul reagált. Ott egy kicsit elsüllyedtem a szégyenemben, de aztán az eset feledésbe merült.
Később még többször láttam őt munka közben, de nem fordítottunk egymásnak semmi jelentőséget.

Az élet furcsa játéka, hogy tegnap pont ő állt velem szemben, ő volt a plusz meglepetés vendég.
Micsoda érdekes helyzet. 8 hónapja véletlen találkoztunk, s most újra össze kellett futnunk. A barátaim pedig, mert véletlenek ugye nincsenek, szombat este (egy nappal korábban) ismerték meg őt.

Az emberi életünk tele van megmagyarázhatatlan és furcsa találkozásokkal. Én nem hiszek a véletlenekben. Mindig a dolgok miértjét és okát keresem. Úgy gondolom, hogy mindenkitől tanulnom kell, vagy csak egyszerűen egy másfajta látásmódot megtapasztalnom.

A tegnap este nagyon jóra sikerült. Nem is tudom megfogalmazni, milyen szerencsésnek éreztem magam a társaságban. Mindig elámulok, hogy olyan emberekkel vagyok együtt, akik létezéséről még egy éve nem is tudtam.
Köszönöm, hogy vagytok Nekem!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

