A születésnapom

Ma van a születésnapom. A világ körülöttem forog, én még is elgondolkoztam.

happy birthday one directionerHiába, hogy az ismerősök és barátok köszöntenek, ám a legnagyobb elismerést a szüleimnek kéne ma átnyújtani. Főleg anyukámnak szükséges hatalmas köszönet mondani, hiszen Ő az a személy, aki már hosszú-hosszú évek óta biztosan mellettem áll. Nélküle és a többi közeli családtagok nélkül nem ott lennék, ahol most vagyok.
Este fogom a telefonom, s felhívom a szüleimet. Az én születésnapom az ő érdemük.

Másrészről pedig elmerengtem az eltelt éveken. 5 évvel ezelőtt nem gondoltam volna, hogy ma itt leszek. Sőt egy évvel ezelőtt is kicsit máshogy festett a kép, ha a magán-munka életemet nézzük.
2008-ban a pekingi Olimpia vette kezdetét augusztus 8-n, tavaly pedig a londoni 5 karikás játékok zajlottak javában ilyenkor. Anno még valakivel meg tudtam osztani a születésnapomat, utána „csak” a családdal és barátokkal. Tavaly óta pedig külföldiekkel, angol családokkal is.
Nem panaszkodhatok egy cseppet sem, hiszen az életem jó irányban halad, már a múlt is sok szépet hozott számomra. Szeretem a munkám, szeretem a legjobb barátnőmet (barátaimat), szeretem a „gyerekemet” is. A pasis magánéletem is most egy kicsit nyugodtabb, mert találkoztam egy hónapja valakivel.
Továbbá nyár van, otthon és itt is bőven tudtuk élvezni a forró napokat. Illetve a nyár egyenlő a szabadságok idejével is. Nemsokára én is hosszabb pihenésen leszek.

Szeretet vesz körül, nagyszerű embereket ismerek, mi kell még? Jöhetnek az évek, múlhatnak a hónapok, lehetünk öregebbek…, de ha mellettünk állnak a barátok és jó dolgok történnek velünk, nem számít semmi más.
London meg amúgy is kihozta belőlem a fiatal énemet, így nem idősebbnek, hanem fiatalabbnak látszom és érzem magamat. 🙂

Köszönök mindent mindenkinek!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

