A Goldenblog versenyben

Ma egy igazán nagy meglepetés ért.
Naponta, kétnaponta átfutom a blogom látogatottságát. Érdekel, hogy milyen országból kattintottak rám, milyen keresőszavakat alapján találtak meg. Ma kiszúrta a szemem: a goldenblog.hu. Csodálkoztam, hiszen nem írtam kommentet, nem tettem semmit, amiért az oldalon szerepelnem kéne. Ráklikkeltem a linkre, s bejött a blogverseny oldala. Véletlenszerűen átfutottam a nevezett blogok listáját, de nem találtam semmi furcsát. Azután keresőbe beírtam a saját oldalam nevét, s hoppá, már ki is dobott! Wáo!
Egyszerűen nem hittem a szememnek. Ilyen nincs! Valaki benevezett. Van egy olyan ember a környezetemben, aki vette a fáradtságot. Hatalmas megtiszteltetésnek érzem, hiszen ez nem kis szó.
Talán ezeket a sorokat Te is olvasod, s tudod, nagyon hálás vagyok Neked! Széppé tetted a napomat, mosolyt rajzoltál az arcomra.
blogomA Goldenblog verseny első szakaszán túl vagyunk, a nevezés megtörtént, s kiírták a bekerült oldalakat. Augusztus 1-n pedig indul a szavazás.
A blogokat zsűri fogja értékelni. Én személy szerint nagyon izgulok. Ilyenkor tudatosul igazán, hogy az írás is egy hatalom. Nem mindegy, hogy mit és hogyan, kiről vetsz virtuális papírra.

Ha magamra tekintek, az elmúlt egy évben tényleg nagyot fejlődtem/fejlődtünk az interneten. Létrehoztam a facebook követői oldalt, illetve írtam pár cikket a funyiro.hu-ra is. Az közösségi portál által megismertem a zama.hu blogot, s más oldalakat is. A legfontosabb pedig, hogy felvállalom magam a szenvedélyemmel együtt. Megosztom a saját írásaimat, s ha valaki kérdez a hobbimról, szabadidős elfoglaltságomról, első helyen az Életem morzsáit említem. Én és a blog összetartozunk, mert én a blog vagyok. Saját magamat írom le benne.

Nem tudom, mit hoz a jövő, de én örülök, hogy írhatok. Örülök, hogy sikerült évekkel ezelőtt felfedeznem egy hobbit, aminek űzése jól eső érzéssel tölt el.

Köszönöm Nektek!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

