Testközelből a brit események

brit zászlóMa délután megérkezett az új – brit trón várományosa, aki a korábbi hírekkel ellentétben fiú.
Én hírekről itt nem szeretnék beszámolni, nem is tudnék, sőt jelenleg még senki sem, mert annyira friss az információ. Én a mai események kapcsán inkább azon gondolkoztam, hogy milyen remek időszakban tévedtem ki Angliába.
A legelső nagy élményem a Kate és William házasságkötése volt. Pont azon a héten érkeztem, s vidéken éltem. Falunapot tartottak az alkalomból, volt terülj-terülj asztalka és nyüzsi. A felnőttek pedig bálba mentem később az este folyamán. Az érzés viszont, hogy itt voltam, felbecsülhetetlen! Bár Londonban jobb lett volna megélni, de ne legyünk telhetetlenek.

Tavaly a Diamond Jubilee volt óriási nagy ünnep, felvonulás, utcabál, hajófesztivál, meg amit az ember akar. Akkor testközelből a Temze partról tudtam nyomon követni a dolgokat. Pont előző nap is arra felé volt után, így láttam a lelkes embereket, akik képesek voltam egy éjszakát sátorozni a legjobb helyeken, hogy a királynőt egy pár percre is láthassák, amint másnap a hajón elvonul előttük. Itt voltam, ez a lényeg! Az a nap arany betűkkel beírta magát történelemkönyvekbe.

A nyár folyamán később 2012-ban az Olimpia került megrendezésre. A világ egyik legnépszerűbb sportrendezvénye, aminek én szemtanúja is voltam. A bicikli mezőny előttem haladt el, a kajak-kenu döntőn pedig élőben tudtam szurkolni a magyaroknak. Egyszer az életben esemény volt! Nem lehetek, nem hálás! Micsoda szuper élményeket tudtam megélni.

Idén a wimbledoni teniszheteket tudtam testközelből megtapasztalni, ami szintén egy világhírű esemény. Túl jó helyen és időben élek.

Mai nappal pedig kimondhatom, hogy egy királyi bébi születését is megéltem helyben. Sőt tegnap egész pontosan a Paddington station körül volt utam, ahol a korház található. Szavam nem lehet.

Boldog vagyok, mert az elmúlt két év rangos világi eseményein már én is brit lakos voltam. Hu, micsoda csudi dolgok történnek itt Angliában!

Reklámok

Testközelből a brit események” bejegyzéshez egy hozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

