One Direction mánia

Májusban írtam először a One Direction együttesről, akkor csak ugye kóstolgattam őket. Azóta eltelt közel 2 hónap, s nekem sikerült egyre jobban beleásnom magam az bandába.
Nem hazudok, ha azt mondom, hogy a mindennapi életemben jelen vannak, hiszen egy számot biztosan meghallgatok tőlük a nap folyamán. A kedvenc gyerekemmel, az elbűvölő kislánnyal is szoktam róluk beszélgetni, youtuben videókat nézegetni, kulisszákat olvasgatni. Ő lelkes, amiért én lelkes vagyok, így a minap meglepett egy táblával, amit ajándékba szánt nekem. Egy rózsaszín pöttyös alapon elhelyezkedő újságból kivágott fényképeket tartalmazó dísz, amik természetesen a srácokat ábrázolják. Az ágyam mellé helyeztem, s minden reggel, ha az ébresztőmet kinyomom, konkrétan Niall mosolyát látom meg először.  

one direction fan bookPár hete egy nagyobb újságosnál jártam, ahol kifejezetten a Tini magazinokat böngésztem. Kíváncsi voltam, mennyire fektetnek hangsúlyt a One Directionre. A statisztikám az, hogy 5-ből 3 külső címlapján a fiúk vannak. Hihetetlen, de velük tényleg egyszerűbb eladni a fiataloknak szóló sajtókat.
Egy másik polcon pedig egy rajongói sorozat szúrta ki a szemem. Poszter könyv, activity könyv, kvíz, személyes napló is. Mivel akciósak voltak pont, így bevásároltam, mert én is meg akartam lepni a szívem csücskét. Igazából a lehetőségek tárháza végtelen már, a One Directionos fogkefén át, az ágyhuzatig, ékszerekig mindenféle együtteses tárgy megvásárolható.
A következő nagy hivatalos bolt Glasglowban fog megnyílni most hétvégén, de vannak már üzletek a világ számos országában és nagyvárosában is. Furcsállom viszont, hogy Londonban nincs egy sem! És az is milyen érdekes, hogy az USA-ban több a termékválaszték, nagyobb és szélesebb kínálat érhető el rajongók számára, mikor egy Brit csapatról beszélünk!

Az elmúlt hetekben újra nagy mozgás volt a csapat rajongótáborában. Pár nap és jön az új számuk a Best song Ever. Az előrendelést már sokan leadták. A video trailerből is egy-egy morzsát volt szerencsénk már elcsípni. Az következő nagy dobás tehát érkezik! Illetve semmiképpen se feledjük, hogy augusztus végén jön a mozikba a This is Us film, amire már az online jegyelőrendeléseket megtehetjük. Közben a csapat Amerikában turnézik. Van élet rendesen a One Direction háza táján.
A lelkes követők a Twitteren is olvashatnak kedvencükről pár soros állapotmegosztást, információkat.
Virágzik az együttes, a One Direction mánia.

Jó zenehallgatást kívánok! 

Reklámok

One Direction mánia” bejegyzéshez egy hozzászólás

TE MIT GONDOLSZ?!

