Oravecz Nóra: Tejszínhab nélkül

Oravecz Nóráról tavaly hallottam először. Egy blogger pályázat kapcsán nézelődtem az interneten, s a bemutatkozó videókat nézegettem, majd egy-kettő személyes honlapra is rámentem. Így akadtam rá a Fűszerespolcra, amit azóta követgetek.
Nóra írásai tündériek, szeretettel és kedvességgel töltik meg az ember napjait.

oravecz nora konyvA múlt héten a Hajónaplók – Steiner Kristóf könyv után a Tejszínhab nélkülre kattintottam. Megvásároltam, letöltöttem, majd elkezdtem olvasni.
Még nem találkoztam életem során olyan művel, ami ennyire Nekem és Rólam szólt volna. Nóra a vesémig látott jelen esetben, s egy  nagy tükröt tartott elém, hogy jól megnézhessem magam.
Pontosan olyan élethelyzetben vagyok, ami az egész írás gerincét adja. A szingliség és párkapcsolat önvizsgálata.

Nagyon tetszik, hogy Nóra nyíltan és őszintén beszél mindenről. Néha jókat tudunk mosolyogni, máskor pedig magunkra ismerünk.
Egy-egy célirányzott kérdés pedig segíti/segítheti a fejlődésünket. Gondolkozzunk csak el a következőkön: ha egyedülálló vagy és párkapcsolatra vágysz, meg tudod pontosan határozni, miért is kell neked egy férfi, a kapcsolat? Na ugye… fején lett találva a szög! Fogalmunk sincs, a kamu szövegek pedig nem számítanak.
„Addig ne is akarj kapcsolatot, amíg nem érted meg, hogy egyáltalán mire jó az, ha van melletted valaki” – írja Nóra.
Második kérdés: mi/mik azok a dolgok, amik örömet okoznak neked, mi ad neked boldogságot? Rossz úton jár az, aki egy párkapcsolatba menekülve akarja fellelni azt, amit egyedül sem volt képes. Nem igaz?

A könyv jó tippeket ad, segít megtalálni a helyes utat vagy megerősít abban, hogy jó úton haladsz.
A legjobb érzést számomra az adta, hogy megvilágosodtam, nem vagyok egyedül! Rajtam kívül még számos nő küzd a szingliség nevű „betegséggel”, amiből ha akarjuk, életünk legszebb éveit tudjuk kihozni.

Nekünk (boldog és boldogtalan nőknek, párkeresőknek, kapcsolatban élőknek) a Tejszínhab nélkül egy erősen ajánlott mű. A saját érdekünkben jól tesszük, ha elolvassuk.

„Ha már kapcsolat, akkor akard a legjobbat. Ne elégedj meg akármivel. Töröld ki a szótáradból a kompromisszum szót. Először ismerd meg magad, tanulj meg egyedül is boldog lenni, találd meg azt a dolgot, amiben kiteljesedsz. Válj érzelmileg felnőtt, kiteljesedett nővé. Nagybetűs Nővé. Akinek van kisugárzása, az akár egy farmer-póló összeállításban is leveszi a pasikat a lábukról”

Köszönöm Oravecz Nóra, hogy a nevünkben és rólunk megírtad ezt a remek könyvet!

TE MIT GONDOLSZ?!

