Magyarország jövök!

Amiről szerettem volna írni, most elmarad.

Idén nyáron semmiképpen sem terveztem, hogy hazalátogatok, mert úgy véltem nem lesz annyi szabadságom. A nyaralásom pedig már fixen megvolt.
Pár hete kaptam egy esküvői meghívást, amire azonnal nemet mondtam, mert hééé, Londonból nem úgy van, hogy persze melyik hétvége, s már ugrom is haza. Fél évvel előre nekem nem ártana szólni, hogy úgy tudjam tervezni a dolgaimat. Az élet, a sors azonban mindenképpen szerette volna, ha hazalátogatok.
keep-calm-and-come-to-hungaryMinden annyira összevágott most, hogy meg is vettem a repjegyem. Izgatott és boldog vagyok, pár hét és megölelhetem anyukámat.
Magyarországon a legszebb időszak a nyár, kár lenne kihagyni. A forró nyári éjszakák, a Balaton parti bulik, a késő estig nyúló beszélgetések, a meleg és minden, ami örök élményt ad. Anyu főztjei sem utolsók a listán!

Most vágyom haza nagyon, szükségem van rá, kell a pihenés. Emlékszem tavaly milyen meghitt pillanat volt, mikor Ferihegyen a kapun kilépve megpillantottam az integető szüleimet. Szívesen gondolok vissza rá, mert várt valaki. Itt Londonban ha leszállok a géppel, nem érdekel senkit sem.
A barátaimat viszontlátni is élmény lesz. Velük kapcsolatban mindig bűntudatot érzek, hogy annyira háttérbe szorultak az életemben, mikor évekkel ezelőtt ők voltak a mindeneim.
A legfontosabb pedig a rokonok! Ezer éve nem láttam valakit. A családban gyerekek születtek, s a picik pedig nőnek, mint a gomba. Én az ő életükből teljesen kiesem. Majd a jövőben olyan leszek, mint a valaki, aki messzi országban lakik…mert két országban jelen lennem és élnem lehetetlen.
A régi dolgok a régi életemet hozzák vissza, London pedig a jövőmet adja. Múlt – jelen – jövő helyszínei vannak az életemben.

Anyuval majdnem minden este beszélek, s nemsokára újra élőben is tudunk majd társalogni. Bár a legjobb megoldás a teleportáció kifejlesztése lenne.  Milyen jó lenne minden este máshol lenni, s gyakrabban hazaugrani. Milyen jó lenne, ha a Harry Potterben látott varázspor a való életünkben is jelen lenne.

Magyarország, család, barátok, jövök!

Reklámok

TE MIT GONDOLSZ?!

