Július első szombatja

Londonban is beköszöntött a jó idő. Végre! Én nem számítottam ilyen melegre, de szeretem, ha valami az elvárások felett teljesít. A hétvégére megérkeztek a 26-27-30°C-ok. Mikor nem kell a pulóvert magadnál tartanod, az esernyő is otthon pihenhet, hiszen semmi szükség nem lesz rájuk.
Most nem jártam lent a tengernél, de el tudom képzelni, milyen tömeg lehetett. Igazuk is van, hiszen ez a meleg ritka kincs, ki kell használni.
kensington palotaSzombaton a Kensington palotába látogattam el. Az élet nagyon vicces, mert pont egy évvel ezelőtt jártam itt utoljára. Akaratlanul is most visszahúzott a szívem. Emlékszem anno őszi kabátban voltam, s esős idő is volt. Most meg miniszoknyában egy száll topban meggyulladtam.
A múlt héten ünnepelte volna Diana a születésnapját, s a bejárati főkapun páran hagytak is üdvözlőlapot, virágcsokrot számára. Diana egy legendás hercegnő volt, aki sokat tett a királyi család imázsának javításában. Talán úgy is fogalmazhatnék, hogy megszeretette Angliát az emberekkel, az emberek pedig ők szerették meg nagyon. Hiába nincs már köztünk 1997 óta, de a szelleme és a munkássága kihat máig is.
A szombat délelőttömet az emlékezéssel töltöttem. A Kensington palotában megtekinthető kiállítás nem Diana-ra van kihegyezve, de így is jó volt végigsétálni a termek között. Az egykori hercegnőről csak egy rövid videót láthattunk, illetve pár ruháját tekinthettük meg.

A folytatásban a londoni-magyar palacsintázóba vettem az irányt, ahol isteni finom juhtúrós sztrapacskát volt szerencsém elfogyasztani. A hely most igazán forgalmas lett. Tele volt, s szépen jöttek-mentek a vendégek.
Ebéd után elsétáltam a Green parkba, útközben pedig az újságosnál vettem egy Glamour-t, majd elücsörögtem magamban több mint egy órát. Közben figyeltem az embereket is, s megdöbbenve tapasztaltam, hogy mennyi egyedülálló személyt láttam. Sokan szintén önmagukban ültek a füvön, feküdtek és napoztak…és persze a többség lány volt, akik csinosan néztek ki.

Az este Kingstonba utaztam, pár barátommal találkoztam. Idén nekem Siófok újra kimarad az életemből, de a forró nyári éjszakás bulizásnak azért nem mondok nemet! Szolid parti volt csak, mert hajnali 2-kor már itthon is voltam. Legközelebb a születésnapomkor teszem be a lában majd egy mulatóhelyre, de alkoholt fogyasztani biztos nem fogok.

Kellemes kis napra sikerült a július hónap első szombatja!

TE MIT GONDOLSZ?!

