Rém egyszerűek…

Nagyon sajnálom, hogy már megint a pasikról kell ma írnom, de egyszerűen mindig témát adnak nekem. Mindig valahogy máshogy látom a dolgokat, újat tapasztalok.
A tegnapi megállapításom a következő: A pasik rém egyszerű lények.

Magyarázat:
Vasárnap este egy meetup-on jártam, egy találkozón, ahol több országból származó emberrel volt alkalmam megismerkedni. Miután 1,5 órán belül két ember is elkérte a számomat, mélyen elgondolkoztam. Ilyen nincs a Földön öcsém, hogy ennyire könnyen az ujjam köré tudom tekerni a férfiakat. Ők túlságosan egyszerűen beadják a derekukat…míg egy hölgy megnyerése egy hosszú folyamat.

meet-upLeírom bővebben a szituációkat és tiszta lesz a helyzet.
A srácoknál az első lépcsőfok a ’hogyan nézel ki’ dolog. Én szőkén, széles mosollyal az arcomon, aranyosan öltözötten már 80%-nál nyerő vagyok. Az első lépcsőfokot a pasik mércéjén magasan ütöm.
Kettes szint a társalgás. Ha jól érzem magam, fel vagyok dobódva, akkor velem szinte bárki el tud csevegni. A taktikám piti nagyon. Nem teszek semmi mást, mint egy két alapkérdést felteszek. A ’honnan vagy’ – ez akkor érdekes, ha valami különleges országból valósi, innentől kezdve a társalgást teljesen el tudom ebbe az irányba vinni. De nem úgy, hogy szép, meg a főváros nevét tudom, hanem amit elő tudok kaparni a földrajz és történelemtudásomból. Általában ez tetszeni szokott nekik, s megjegyzik, hogy milyen jártas vagyok.
A ’mivel foglalkozol’ kérdést is szeretem, főleg, ha van valami alapismeretem az adott munkakörben/höz. Tegnap a srác recepciós volt. A legjobbak egyike számomra, hiszen turizmust tanultam. Így alkalmam nyílt feltenni a kérdéseimet, amikre igazából tudtam a választ, vagy csak meg akartam erősíteni magamat. Bónusz pont pedig, hogy egy foglalásos – hotel szoftver nevét is tudtam, amitől a csávókám elhasalt, hogy mennyire vágom a dolgokat.
Nem tettem semmi mást, mint érdeklődést mutattam, barátságosan mosolyogtam, s hagytam, hogy ő okosan válaszolni tudjon.
Zárásképpen egy randi meghívást kaptam, illetve a ’mennyire jó volt veled társalogni’ dicséretet.
A szépséghiba csak az, hogy én vittem a beszélgetést (a kérdező irányít). Ha nem teszem, egy döglött kutya lett volna a kommunikációnk, és arról ne is beszéljünk, hogy ő semmilyen érdeklődő kérdést nem tett fel számomra, nem éreztem magam fontosnak a szemében. Bukta nálam az eset.

Az este folyamán egy másik sráccal is elbeszélgettem, ami szintén hasonlóan végződött…a ’most találkoztunk, de már mennyire bírlak’ eset. Javára legyen mondva, hogy legalább egy jó bókja volt: cuki az akcentusod.
Vele nem is kellett egyáltalán megerőltetnem magam, mert nagyon beszédes kedvében volt. Nála csak egy-két keresztkérdést kellett feltenni, s csak úgy folytak ki belőle a mondatok. Azonnal megtudtam, hogy mivel töltötte a hétvégét, merre járt, szereti a jógát stb.
A ’bebuktál’ szituáció a következő volt: ’mi volt a legőrültebb dolog, amit a múlt héten csináltál?’ Nem unalmas az életemen Londonban, sok helyre megyek stb. , de nála az őrült dolgok: a nem aludtam két napja, mennyire szétittam a fejem pénteken, s reggel 8-ra estem haza dolgok számítottak…Egyáltalán semmi közös az ég egy adta Földön nincs bennünk! Kár lenne erőltetni bármit is.
Természetesen a számomat ő is elkérte, mert megnyertem. Igazából csak roppant kedvesen és türelmesen hallgattam, figyeltem rá, neki tegnap csak ennyi kellett.
Rém egyszerűn a kenyérre kentem őt is és a másik srácot is, sőt, ha jobban igyekszem még többet is sikerült volna.

A furcsa dolog az, hogy otthon voltak kisebbségi komplexusaim, pedig akkor csak a saját országom lányaival kellett versenyben lennem a pasikért. Itt Londonban a világ összes országából vannak hölgyek, s még is itt jött meg az önbizalmam.

TE MIT GONDOLSZ?!

